• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geadviseerd in onze speciale wensen en snelle levering van een fijne tweedehands auto met prima prijs/kwaliteit verhouding! Zeer prettige mensen. Een echte aanrader en wij komen hier zeker weer terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden met ons nieuwe aanwinst! We hebben veel informatie gekregen en zijn goed geholpen! We zijn al jaren klant bij autobedrijf van der ploeg, ook voor onderhoud auto. Dit bevalt goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1,5 jaar geleden strandde ik met mijn auto (Subaru Outback) in de omgeving van Balk Frl. met een probleem aan mijn remschijven.\\r\\nNa contact met mijn eigen Subaru garage en de ANWB, heb ik gebeld met de garage van de familie van der Ploeg. Het was al tegen stuitingstijd en ik moest nog van uit Balk naar Kollumerzwaag. Geen probleem wij wachten op u, was het simpele antwoord. De auto moest achterblijven en wij kregen een leenauto mee. Nadat de auto na enkele dagen gerepareerd was en mijn vrouw en ik weg reden, zeiden wij tegen elkaar: als wij een nieuwe auto nodig hebben kopen wij hem bij van der Ploeg. Dat is afgelopen juni gebeurd. Een nieuwe Outback. Wij zijn heel gelukkig dat wij bij toeval bij deze garage terecht gekomen zijn. Laten wij eerlijk zijn, voor een goede garage een echt familiebedrijf die met zijn medewerkers altijd voor je klaar staan, rij je in een Subaru toch graag een stukje verder vanuit Noord Holland de dijk over om goede service te krijgen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met mijn Subaru Forester (2002) had ik bij mijn vorige garage voortdurend gedoe (zelfs 2x weggesleept). Via-via werd mij deze garage aangeraden. De auto werd zeer grondig nagekeken en alle mankementen op papier gezet waarbij alle nalatigheden van de vorige garage aan het licht kwamen, zonder dat er kwaad over hem werd gesproken. Alle benodigde reparaties werden grondig uiteengezet, ook financiëel, en na accoord uitgevoerd. Ik ken de auto niet terug, werkelijk álles is verbeterd, motorgeluid, remkracht, windgeruis, wegligging en meer en hij heeft sinds mijn aankoop in 2013 niet zó goed gereden. Het fijnste is, dat we de auto weer helemaal vertrouwen.\r\nMijn woonplaats is 150 km bij hem vandaan, maar de 2 ritten heen en weer zijn zijn echt de moeite waard geweest en ik blijf verder bij deze garage.
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn op zaterdag op pad gegaan om 4 auto\'s te bekijken maar zijn niet verder gekomen dan de tweede.\r\nDeze tweede stond bij Garage Van der Ploeg, waar we bijzonder goed zijn ontvangen waardoor we direct een goed gevoel kregen. In het gesprek voorafgaande aan de proefrit was men duidelijk omtrent de visie die het bedrijf heeft wanneer het gaat om auto verkopen. Deze no nonsense visie, eerlijk en betrouwbaar producten afleveren sprak/spreekt ons enorm aan. Na een proefrit te hebben gemaakt, onderhandeld over de inruil van onze oude auto hebben we de aankoop direct rond gemaakt. Aflevering incl. 6 maanden garantie zou de vrijdag erop plaatsvinden, ook dit is prima afgehandeld. We hebben inmiddels de eerste comfortabele kilometers naar volle tevredenheid met onze nieuwe auto gereden. \r\nGarage Van der Ploeg is een absolute aanrader voor iedereen die een nieuwe auto of occasion zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke ontvangst, veel kennis van het merk Subaru dat door vader en zoon met veel passie wordt uitgedragen. Ze nemen de tijd, zijn oprecht en transparant zonder dat je het gevoel krijgt dat je verplicht bent om iets te kopen. Ze dragen hun eigen merk Subaru een warm hart toe, maar laten andere automerken in hun waarde. Dit kan ik alleen maar waarderen. Kortom een fijn familiebedrijf waar je thuiskomt en vertrouwen geeft voor de toekomst.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi familiebedrijf waar het enthousiasme vanaf spat en de servicegerichtheid de grote kracht vormt. Zowel bij de onderhoudsbeurt, als bij de winterbandenwissel werd ik uitstekend en kundig geholpen. En er wordt altijd keurig de tijd genomen om te luisteren naar je wensen.\r\nBlij met zo\'n betrouwbare Subaru-dealer!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aankoop en onderhoud van auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtig familiebedrijf, die altijd voor je klaar staan. Uitstekende service tegen een redelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn om een garage te hebben waar ze echt verstand van Subaru\'s hebben. Subaru\'s zijn niet onverwoestbaar, maar wel bijna, en deze garage doen echt hun best om je auto in tip-top conditie te houden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring, klantvriendelijk en staan voor het merk Subaru

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 10 jaar een zeer tevreden klant bij van der Ploeg. \r\nEnorme kennis en kunde. Klantvriendelijk en vooral duidelijke en eerlijke afspraken. Betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettige ontvangst, goede en uitgebreide voorlichting .Plezierige en goede onderhandelingen. Duidelijke afspraken en top aflevering\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij, als vakantiegangers, hebben bijzonder prettige en goede ervaringen met dit bedrijf. Wij kregen vorig jaar super goed advies voor een probleem met onze subaru en ook dit jaar weer fantastisch geholpen. Super!
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste moment kwam het bedrijf als keurig en betrouwbaar over. Mede hierdoor gaf de aankoop van de auto bij van der Ploeg ons een goed gevoel. De kleine details en extra service bij aflevering geven het vertrouwen dat het bij de nazorg ook wel snor zit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig familiebedrijf. \r\nAltijd vriendelijk ontvangst en prima garage.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In dit autobedrijf wordt gewerkt met goed en ervaren personeel. Er is sprake van betrouwbaarheid en goede service. Verder is het bedrijf u kundig, klantvriendelijk en snel van dienst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en deskundige mensen. Ze staan altijd voor je klaar en helpen om problemen snel op te lossen. En ze luisteren naar mij en tonen begrip. Wat ik zeer op prijs stel.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, staan altijd voor je klaar om te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben samen met garage van der Ploeg gekeken naar de aanschaf van een standkachel voor onze Forester. In overleg met de firma v/d Ploeg zijn we tot de aanschaf van een standkachel overgegaan die op zeer deskundige wijze is geïnstalleerd door hun eigen monteurs. Een oerdegelijk bedrijf, goede communicatie en duidelijke uitleg. Wij zijn super tevreden over garage van der Ploeg en over Subaru.
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super servicegerichte garage waarbij de klant koning(in) is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service en denken met je mee om de juiste oplossing te krijgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het familiebedrijf garage Van der Ploeg heeft in 25 jaar veel ervaring opgebouwd met onderhoud en verkoop van Subaru. De service is uitstekend, ook als er tussen de beurten door een storing aan de auto is. Het bedrijf is zeer klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn familiebedrijf, vriendelijke mensen, persoonlijke aandacht, goede communicatie, deskundig, doen wat ze beloven