• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettige ontvangst, goede en uitgebreide voorlichting .Plezierige en goede onderhandelingen. Duidelijke afspraken en top aflevering\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij, als vakantiegangers, hebben bijzonder prettige en goede ervaringen met dit bedrijf. Wij kregen vorig jaar super goed advies voor een probleem met onze subaru en ook dit jaar weer fantastisch geholpen. Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste moment kwam het bedrijf als keurig en betrouwbaar over. Mede hierdoor gaf de aankoop van de auto bij van der Ploeg ons een goed gevoel. De kleine details en extra service bij aflevering geven het vertrouwen dat het bij de nazorg ook wel snor zit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig familiebedrijf. \r\nAltijd vriendelijk ontvangst en prima garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In dit autobedrijf wordt gewerkt met goed en ervaren personeel. Er is sprake van betrouwbaarheid en goede service. Verder is het bedrijf u kundig, klantvriendelijk en snel van dienst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en deskundige mensen. Ze staan altijd voor je klaar en helpen om problemen snel op te lossen. En ze luisteren naar mij en tonen begrip. Wat ik zeer op prijs stel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, staan altijd voor je klaar om te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben samen met garage van der Ploeg gekeken naar de aanschaf van een standkachel voor onze Forester. In overleg met de firma v/d Ploeg zijn we tot de aanschaf van een standkachel overgegaan die op zeer deskundige wijze is geïnstalleerd door hun eigen monteurs. Een oerdegelijk bedrijf, goede communicatie en duidelijke uitleg. Wij zijn super tevreden over garage van der Ploeg en over Subaru.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super servicegerichte garage waarbij de klant koning(in) is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service en denken met je mee om de juiste oplossing te krijgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het familiebedrijf garage Van der Ploeg heeft in 25 jaar veel ervaring opgebouwd met onderhoud en verkoop van Subaru. De service is uitstekend, ook als er tussen de beurten door een storing aan de auto is. Het bedrijf is zeer klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn familiebedrijf, vriendelijke mensen, persoonlijke aandacht, goede communicatie, deskundig, doen wat ze beloven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit bedriuw wie en is foar ús in iepenbiering! Fan ús easrte besite ôf ha wy ús thús fielt. De sfeer en de gesellichheit spriek ús oan. It gefoel dat je by dizze ploech hearre is in goed gefoel. Foaral ek de desaakkundiges is by jimme yn goede hannen. Wêz dêr grutsk op!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service Subaru Impreza 2.0D (2009):\r\n\r\nEen probleem met een waarschuwingslicht van de partikelfilter bleek achteraf gewoon oplosbaar door het verwisselen van de olie + oliefilter. Daarnaast hebben ze bij Van der Ploeg ook nog even de rest van de auto nagekeken en zonodig het e.e.a. vervangen, en dat natuurlijk met een paar tips om de levensduur van het motorblok te verlengen.\r\n\r\nHele goede service en duidelijk veel kennis/expertise over Subaru modellen & motoren. \r\n\r\nBedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens mijn werkzaamheden voor het huisartsen lab, strande ik met een lege accu in Kollemerzwaag. Na één telefoontje stond vd Ploeg al bij mijn auto en kregen haar weer aan de praat. Prachtig mooi. \r\nMaar helaas.... bij het eerstvolgende huisbezoek branden er zoveel lichtjes dat ik moest wel in een rustig temp naar de garage rijden. (Was makkelijk te vinden op het net)\r\nZonder pardon kon ik mijn route vervolgen in een leen auto van vd Ploeg en werd mijn auto ook nog nagekeken. Bij terugkomst was de auto gemaakt en ik was een ervaring rijker. Wat een service. Meedenken, klantgericht en actief handelen. Ik denk met veel plezier terug aan deze ochtend. Nogmaals bedankt voor jullie hulp en vriendelijkheid.\r\n\r\nEen vriendelijkheid groet van Janna, prikster van het HuisArtsenlab Friesland

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een heel fijn familiebedrijf. Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en we hebben een goed gevoel bij onze aankoop. Als klant krijg je een gevoel van oprechte waardering en dat geeft nog een stukje extra vertrouwen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant. Al jaren zeer tevreden!\r\nBetrouwbaar, hartelijke ontvangst met lekkere koffie!\r\nDeskundig, goede uitleg, zoals gezegd: Zeer tevreden!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super.\r\nAl jarenlang tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, goede service, en duidelijk indien er een reparatie aan de auto moet gebeuren, goede uitleg\r\nwat er moet gebeuren.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke service, behulpzaam met veel aandacht voor de klant. Lekkere koffie tijdens het wachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Van der Ploeg gaat een informele sfeer uitstekend samen met deskundigheid, heldere communicatie en service. Ze kennen hun klanten en adviseren op maat. Zeer goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag: lekke band. Alleen spuitbussetje maar dat werkt niet want band aan gort. Hulptroepen gebeld die zomerband brachten. Door vd Ploeg snel gemonteerd zodat ik weer verder kon. Kosten? Welnee: service! Dat maak ik wel anders mee... Topclub! Dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldig bedrijf waar we hartelijk werden ontvangen, zeer servicegericht, goede voorlichting over wat er gaat of kan gebeuren, goed overleg. Niet alleen naar de klacht luisteren maar ook de auto verder bekijken en overleggen wat zou kunnen. Buitengewoon vriendelijke mensen. Een aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk; betrouwbaar; korte lijnen in de communicatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service en een warm onthaal. Een echt familiebedrijf. Altijd rekening houdend met de vertrektijden van de boot.