Positieve ervaring

Alhoewel ik de afgelopen 50 jaar heel wat garages heb bezocht, wordt bij dit bedrijf een wijze van onderhoud gehanteerd/toegepast die ik nog niet eerder heb meegemaakt. De uitleg daarbij was duidelijk. Gewoon een zodanige gedetailleerde/uitgebreide werkwijze dat storingen alsmede schade door inwerking van weersomstandigheden zo goed als mogelijk worden voorkomen. Bovendien een zeer vriendelijke eigenaar en personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Topservice, elke keer weer!

We hebben 2 auto's bij van der Ploeg in obderhoud. We worden bij elke beurt of onverwachte reparatie snel, deskundig en vriendelijk geholpen. Er wordt altijd even overlegd, zeker als het om grotere reparaties en kosten gaat. Erg fijn. Een aanbeveling en dikke pluim waard!

• Prijs/Kwaliteit

Onze Suzuki Swift sinds dit jaar bij dit bedrijf ondergebracht. Vorige week de auto aangeboden voor APK/onderhoud. Zeer goede communicatie wat er moest gebeuren. Is gewoon goed waar te nemen dat de auto even onder handen is geweest. De Suzuki rijdt weer als een zonnetje. Top en bedankt

• Prijs/Kwaliteit

Na 14 jaar bij een andere garage te zijn geweest hebben we gister voor het eerst onze auto aangeboden voor reparatie bij dit bedrijf . T contact verliep soepel en zeer snel geholpen. De reparatie is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Zeer duidelijke afspraken. Naar mijn mening is de overstap naar dit bedrijf de juiste geweest.

• Prijs/Kwaliteit

Positiever kan ik niet zijn

Tientallen jaren ben ik klant van deze betrouwbare garage. De benadering is altijd correct en over deskundigheid twijfel ik geen moment. Alle medewerkers zijn berekend voor hun taak en zij tonen altijd hun bereidheid problemen direct en goed op te lossen. Prima, in een woord!

Goeie service,klant vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Ben zeer tevreden met de aankoop. Vriendelijke en behulpzame verkoper.

Serieus bedrijf

Auto gekocht en afgeleverd in prachtige staat, helemaal gepoetst zoals het in de showroom hoort. Familiebedrijf waarbij mem de koffie komt brengen. Geen snelle pakken en gladde praatjes, recht toe recht aan. Ik houd er van. Ik had interesse getoond via de site, er werd met mij contact opgenomen.

Super service!

Altijd goede communicatie & overleg en klantvriendelijk! Zeker een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Sunder mear faktechnysk tige goed en fertroud.

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke en vriendelijke klantenbenadering met profesionele afhandeling

Tijdens een fietstocht, viel ons oog op een te koop staande Landrover, we spraken af dat we we met onze Opel Agila automaat een keer langs zouden komen, na 2 dagen bedenktijd zijn we opnieuw gaan kijken en samen met Gerlof tot de conclusie gekomen dat deze auto niet geschikt voor ons “oudjes” was, intussen was Ad zeer gecharmeerd van een Mercedes B 170 automaat, waarin we met Gerlof een proefrit maakten en euforisch aan de koffie gingen, terwijl de Agila werd bekeken en we een financieel voorstel kregen, waar we mee akkoord gingen en zij de verdere afwikkeling ter hand namen, zijn wij dezelfde avond naar huis reden voor het vrijwaringsbewijs en nu de trotse bezitters van deze confortabele auto om de anderhalf uur reistijd naar Friesland en naar onze stacaravan in Kuikhorne te overbruggen. Met vriendelijke groet, Ad en Gemma den Haan.

Aanschaf occasion.

No nonsense. Betrokken familiebedrijf. Keurige aflevering.

• Prijs/Kwaliteit

Een feestje om hier een auto te kopen.

Zeer prettig en we werden op een hele fijne manier geholpen. We hebben er een Mazda3 gekocht en we zijn er echt heel blij mee. Aanrader!!!!! Norbert en 3

• Prijs/Kwaliteit

Een mooi, professioneel en klantvriendelijk (Subaru) bedrijf van een enthousiaste vader & zoon.

Door onvoorziene omstandigheden op zeer korte termijn toe aan een andere auto. Mijn eerste optie uit de vele internetaanbiedingen was een Subaru XV 1.6 van dit betrouwbaar ogende bedrijf. Ons eerste telefonische contact verliep dermate goed (met o.a. hun bereidheid de beoogde wagen voor de volgende dag aflevergereed te maken), dat ik met vol vertrouwen vanuit Zeeland ben afgereisd naar Friesland. En niet voor niets: Een prachtige zaak met een ruim aanbod aan mooie en alleszins redelijk geprijsde Subaru-occasions, een prettig en persoonlijk overkomende vader en zoon Van der Ploeg, die (zeer terecht) hun trots over hun bedrijf uitstraalden. Resultaat: In plaats van met mijn 21 jaar oude Subaru Impreza, kort daarop de terugweg aanvaard in een prachtige XV 1.6, waarin ik nog vele jaren met voldoening hoop te rijden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi familiebedrijf. zeer deskundig en klantvriendelijk.\r\nklanten komen uit heel Nederland

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed! Zodra je met Gerlof praat over het familiebedrijf\r\nkrijg je een goed gevoel. Deskundig en vol passie wordt er vertelt over de Subaru.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een klantgerichte service en communicatie met deskundige medewerkers. Een heel plezierig bedrijf om zaken mee te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een echte Subarugarage. Hier komen de overtuiging van de Subarurijder en de wijze waarop het werk aan de auto gedaan wordt bij elkaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel plezierig en vertrouwd om zaken te doen met dit familiebedrijf.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een jonge Volvo XC 60 ingeruild op een nieuwe Subaru Outback Premium.Wat een comfortabele,ruime maar vooral goed sturende,communicatieve auto is de Outback!Deze auto verdient absoluut meer waardering,heeft premium kwaliteiten,het is genieten met volle teugen.Ook voor de dealer alle lof,alle tijd voor de potentiële klant met eerlijke voorlichting, driemaal gelegenheid voor proefritten,ik heb alle facetten van de Outback mogen uittesten en proeven.Evenzo bij de aflevering van de smetteloze Outback weer alle tijd voor mij met samen rijden.Deze auto, dit merk en deze dealer,absolute aanraders!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn bij vd Ploeg geweest voor een proefrit en uiteindelijk de aanschaf van een occasion.\r\nDe communicatie verliep snel, duidelijk en plezierig.\r\nDe auto is in goede staat afgeleverd met 6 maanden garantie van de garage.\r\nWe zijn na aanschaf nog wel naar onze eigen vertrouwde garage gegaan om de auto na te laten kijken. Hier werd geconcludeerd dat vd Ploeg een goede auto heeft geleverd en deze heel netjes heeft afgeleverd. Compleet pakket en alles wat aandacht behoefte was gedaan.\r\nDaarom zijn we tevreden. Vd Ploeg kan het niet alleen mooi vertellen allemaal, maar maakt dat ook waar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke, vriendelijke en uitgebreide service. Goede, duidelijke uitleg. Meedenkend en behulpzaam personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden hier vriendelijk te woord gestaan. Je weet bij dit bedrijf waar je aan toe bent. Geen mooie praatjes die niet waar gemaakt kunnen worden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en deskundig bedrijf. Enthousiast over hun automerk. Onze ( bijna ) nieuwe Subaru net top afgeleverd. We zien uit naar veel rijplezier.