Klant is Koning.

Zeer klantvriendelijk en super service

Hebben mijn auto thuis opgehaald en gerepareerd. Goede en duidelijke uitleg.Fijn dat ze met de klant meedenken.

Heel goed geholpen en de auto was snel klaar.

Ik ben tevreden over de service, vriendelijk geholpen en de auto is weer in orde. De volgende dag was hij gelukkig klaar.

Degelijk en vertrouwd

Goede service, eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Goed, betrouwbaar en eerlijk

Tot nu toe al jaren onze auto's in onderhoud en reparatie bij autobedrijf Habets. Tevens onze laatste auto gekocht daar. Goede service en tot nu toe altijd eerlijk en betrouwbaar geholpen. Jim en Jack denken altijd met je mee.

Zorgt ervoor dat mijn auto altijd veilig is voor een goede prijs

Zie boven

Zeer goed geholpen!

Bedrijfswagen gebracht voor jaarlijks onderhoud. Zeer duidelijk over de werkzaamheden en netjes gebeld over de extra kosten. Zeer tevreden en goede service!

Zoals altijd héél tevreden!

Altijd correct te woord gestaan en afspraken worden nagekomen!

Super service, eerlijk advies

Topservice, eerlijke advies voor een prima prijs. Ontzettend tevreden!

kwaliteit tegen een goede prijs

APK, OH beurt en herstelling verliep weer vlotjes. Zoals altijd kwalitatief goed uitgevoerd en alleen dat wat echt nodig was met een goede service en advies.

Goede en eerlijke service!

Erg behulpzaam, goede service en een eerlijke mening. Top!!

staan altijd klaar

eergister binnengelopen vandaag gerepareerd!

Zeer klantvriendelijk, prima service,zeer deskundig personeel.

Heel goed Ik ben altijd zeer tevreden

goed overleg vooraf

top firma

goede monteurs

Zoals altijd: prima!

Betrouwbaar en fijn in behandeling.

Prima, betrouwbaar en goed.

Nog steeds goed, zoals altijd.

Onze auto is voor de wintersportvakantie weer goed nagekeken en waar nodig zijn onderdelen vernieuwd. We hadden niet gerekend op deze extra kosten, maar we willen onze auto ook in orde hebben èn houden!

Bedrijf met uitstekende vakkennis en service

Reparaties snel en vakkundig uitgevoerd

Houden zich aan de afspraak

Garage Habets is correct, men belt altijd indien er nog een extra euvel verholpen moet worden. Auto is in goede handen van de garage.

Professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht!

Zeer goed garagebedrijf, waar ik al jaren kom. De mensen van Autohabets zijn echte vaklui met verstand van zaken. Er wordt uitstekend overlegd met de klant voor een optimale oplossing. Erg fijn bedrijf!

perfecte service

altijd een bijzonder goede service!

Als altijd: Uitstekend!

Ooit mijn Aixam bij Autobedrijf Habets gekocht, er is van alles mee gebeurd, maar ik kan er altijd op vertrouwen dat Autobedrijf Habets het autootje met de grootste zorg en toewijding onderhoudt en repareert, rekening houdend met de wensen van de klant. Ik ben méér dan tevreden!

Lindelaufer Gewande 3 6367 AZ Voerendaal

045 562 010 2