Eerlijke, lieve mensen! Wij moesten 2 uur rijden om bij ze te kunnen komen en ze hebben daar rekening mee gehouden om ons te kunnen helpen. Alles is snel en netjes geregeld en nu heb ik een top auto!

tevreden klant

kwalitatief goede servicebeurt conform afspraak. factuur is oké.

heel goed

heel goed

Prima garage

Goede service, zeer kundig personeel, betrouwbare informatie.

Betrouwbaar met een super services

Hebben zeer ervaren monteurs en Jim zorgt voor een goed klanten contact.

Goed behandelt

goed en professioneel

snel en goed geholpen

Boven verwachting

Ik kan altijd meteen terecht en ze proberen zo snel mogelijk, met de beurs meedenkend de auto weer rijklaar te hebben.....super service!!!

Altijd zeer correct

Ik kom al enkele jaren bij garage Habets. Jaarlijkse beurt en APK-keuring. Alles verloopt volgens afspraak en moet er iets extra's gebeuren, dan belt de garage mij altijd. Zeer klantvriendelijk en correct. Een aanrader.!!!!

Zeer vakkundige garage

De medewerkers zijn zeer vakkundig, leveren prima werk, geven duidelijk advies.

snel en goed gerapareerd

snel en goed

vriendelijk, goede service, goede kennis van zaken

Onze bedrijfsauto's worden altijd goed onderhouden, prima service, goed overleg, betrouwbaar en juiste onderhoud en reparatie.

geweldige service

Snel geholpen en altijd vriendelijk!

betrouwbaar en prettig in contacten

Kom met m'n auto al veel jaren bij dit bedrijf en- waar mogelijk- vertel ik erover

Eerlijk bedrijf om zaken mee te doen

Wij hebben een auto van dit bedrijf overgenomen voor een klant en alles is netjes geregeld.

Goede reparaties

Goede reparaties met duidelijke uitleg

Bedrijf waar je een afspraak mee kunt maken

Bedrijf houdt zich aan de afspraken, top

Goede garage met goed personeel en directie

Zie boven

Fijn zaken gedaan inruil en aankoop van auto.

Prima betrouwbare garage.

prima snel geholpen

goede snelle service!

Vakkundig en eerlijk vakmanschao

Je wordt snel geholpen de communicatie is zeer klantvriendelijk en duidelijk. Wij klmen al tig jaren hier en zullen dit blijven doen!

Geweldige service

Afspraak is makkelijk te maken. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer er meer gebeuren moet bij het onderhoud. Als voorbeeld apk, wanneer er iets niet in orde is wordt dat aangegeven alvorens iets gebeurd.

Altijd goed geholpen wanneer mijn auto een probleem heeft

Hier kom ik graag wanneer mijn auto een beurt nodig heeft of wat mankeert

correct herstel en onderhoud gepleegd

Duidelijke analyse van noodzakelijk geacht onderhoud geconstateerd icm regulier onderhoud. Snel en correct uitgevoerd