Goed en snel geholpen bij Apk keuring.

Online een afspraak gemaakt voor de Apk keuring van de camper. We werden keurig op de afgesproken tijd geholpen en konden binnen no time onze weg vervolgen.

Ik ben tevreden

• Prijs/Kwaliteit

prima voor elkaar, top servie

Prima analyse, fijn terugkoppeling. Kortom goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en één hart voor de klanten

Goede service en een hart voor de klanten, maar een belletje met mijn probleem en wordt geholpen op de manier O ik dat had voor gesteld top sevice

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, altijd snel geholpen. Denkt met je mee.

APK GOED GEKEURD.

Altijd een aardig contact, en hulpvaardig. Prettig om bij deze garage te zijn. (Ik kan de deskundigheid niet beoordelen, omdat ik er zelf de ballen verstand van heb, maar ik denk dat de deskundigheid goed is. Verder vind ik de kosten al gauw hoog, maar dat komt omdat ik een laag maandelijks inkomen heb.)

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en goede vakkennis, een enkele keer is de diagnose niet direct goed.

Prettig

Zeer prettig

• Prijs/Kwaliteit

Rechtstreeks contact valt op ipv in een wachtruimte gezet te worden

Persoonlijk contact !

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren vaste klant , dat zegt al genoeg,

Goed en prettig!

Laten zo als het nu gaat.

• Prijs/Kwaliteit

De derde auto aangeschaft binnen ons gezin bij van der Linden

- zeer correct - klantvriendelijk - niet opdringerig - geduldig/ nemen alle tijd/ daar gaat rust van uit - veel keuze - zoeken alle informatie voor je op die je wilt - auto werd ook vandaag weer perfect afgeleverd, zowel van buiten als van binnen door een professional gepoetst ( het kan niet anders dan dat die z’n werk met passie doet - toegankelijk/laagdrempelig - hebben veel keuze - de cappuccino’s doen de rest Kortom als we op zoek gaan maar een auto is het eerste adres waar we kijken: van der Linden auto’s in Hoogeveen. Vandaag weer geslaagd

Correct/vlot en deskundig

Al jaren goede ervaringen mee

goede serveuse

• Prijs/Kwaliteit

Super geholpen en ook nog snel

snelle service, goede kwaliteit

kon meteen terecht met een lekke band, was supersnel klaar!

• Prijs/Kwaliteit

Vandaag een voor mij nieuwe maar voor anderen gebruikte auto gekocht.

We hadden een afspraak gemaakt en na wat tegenslagen onderweg kwamen we 1 uur te laat bij onze afspraak, we werden heel gastvrij ontvangen en door hun goede voorbereiding en service hebben we een heel mooie auto gekocht waar we nog jaren in willen blijven rijden. Dank aan alle medewerkers van het autobedrijf van der Linden.

• Prijs/Kwaliteit

Professioneel, correct en tegen redelijke prijs.

Snel een afspraak. Snel het probleem geïdentificeert. Snel de reparatie en vervanging uitgevoerd. Alles deed het weer prima. Herinering gestuurd voor een APK. Erg attent.

Super klantvriendelijk

Goed bedrijf waar de klant met vriendelijkheid wordt behandeld. Vakkundige garage waar ze mee denken en niet zomaar iets vervangen. Gewoon een top garage.

klasse geregeld

correct op tijd

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig advies bij koop van een elektrische auto

Wij hebben ervaren dat we een deskundig advies hebben gekregen bij de koop van een elektrische auto. Er is veel tijd besteed en serieus omgegaan met al onze vragen en twijfels. Uiteindelijk heeft dit mede geresulteerd in de koop van de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar en fijn in de omgang

Met de verkoper Johan was het fijn zaken doen, hij is eerlijk duidelijk en zegt waar het op staat en staat tegelijk open om te onderhandelen.

Uitstekend.

Ik ben zeer tevreden over de overdracht van de auto. Er werd ruim voldoende tijd uitgetrokken om mij te informeren over ins en outs van de nieuwe auto.

• Prijs/Kwaliteit

Correct, goed georganiseerd, klantvriendelijk.

Zorgvuldig en prima overleg over uitvoering onderhoud.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende verkoop en service!

Na 2 uur rijden om te kijken naar een zeer gewilde occasion, stond de auto nog steeds voor ons gereserveerd! Perfecte service!

Oude Avereest 23

7707PM Balkbrug