Alles wordt in goed overleg uitgevoerd.

Mijn auto was een kleine beurt nodig. Er kwamen wat reparaties bij maar daar werd ik keurig over gebeld om te vragen of ik daarmee akkoord ging.

• Prijs/Kwaliteit

Netjes gebeld bij meer kosten en vooral duidelijke rekening wat er gedaan is en wat de onderdelen kosten.

• Prijs/Kwaliteit

Goed en vriendelijk en deskundig personeel

Goed en vriendelijk personeel. Duidelijkheid over eventuele reparatie / onderhoud. Redelijk is prijs.

Prima in orde!

Goede service en alles gaat in overleg

Een goede service

Een echte aanrader

Zoals ik verwacht had

Wat aan de auto moest gebeuren is naar tevredenheid gedaan

uitstekende service .

mijn ervaring is prima , net en deskundig bedrijf top

Heel prettig geholpen!!

Goede service!!

Eerlijk onderhoud.

Sinds een paar jaar een eigen auto, na een periode leasen. Ik hoorde wel eens horrorverhalen over garages, over onduidelijkheden, reparaties zonder overleg en meer. Bij deze garage niets aan de hand. Bij een storing een duidelijk uitleg wat er mis was, hoe dit werkt en hoe het opgelost zou kunnen worden. Ook de auto van mijn vrouw hier in onderhoud, vooraf een indicatie van de prijs gehad. Uitgevoerd naar tevredenheid. Bij kleine dingen (nieuwe band, oid) een kopje koffie. Bij groter onderhoud of reparatie is er Een leenauto beschikbaar, en bij bevindingen tijdens het uitvoeren een belletje met uitleg en een keuze vind ik ook erg fijn. Nu ga ik binnenkort weer leasen, helaas mag mijn auto hier niet in onderhoud, dat mag alleen bij een officiële merkdealer. Dat had ik graag anders gezien.

Prima service!

Ervaren vakmensen!

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

Prettig personeel, betrouwbaar in afspraken en een keurige oplevering van de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke communicatie voor het vullen van oud airco systeem.

Perfecte service

Al jaren klant en prima service en deskundigheid. Houden rekening met jou wensen.

Gewoon top

Ze zijn altijd transparant en duidelijk over de situatie van de auto, goede service, vriendelijk personeel er is een gemoedelijke sfeer

• Prijs/Kwaliteit

Vertrouwd adres open en eerlijk.

Mooi bedrijf eerlijk open en transparant neemt ook de tijd voor je. Goede omschrijving van de door ons aangekochte auto en een eerlijke inruilprijs.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en klantvriendelijk.

Wordt altijd naar tevredenheid geholpen.

Snel, flexibel en goed

Even snel tussendoor.. dat kan! Netjes bellen vooraf over kosten etc

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon wat je ervan verwacht.

Zoekopdracht perfect uitgevoerd. Andere auto met hoge instap gevonden. Johan en Monique nogmaals bedankt!

Vriendelijk en goede service

Vriendelijke persoonlijke benadering. Goede service en nooit verrassingen achteraf. Mochten er onverhoopt onverwachte kosten zijn wordt je altijd vooraf op de hoogte gesteld.

Uitstekend geholpen.

Mij auto wordt de dag van de grote beurt en APK gehaald en na afloop weer teruggebracht.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer duidelijk, normale prijs,legt alles goed uit voor aanvang wat er stuk kan zijn Beld dan op wat de prijs ongeveer word klantvriendelijk !

• Prijs/Kwaliteit

Netjes snel en duidelijk in communicatie.

Prima geregeld. Goede communicatie. Duidelijk in wat er gaande is en wat oplossingen zijn. Auto weer goed in orde!!

• Prijs/Kwaliteit

Goed en snel geholpen bij Apk keuring.

Online een afspraak gemaakt voor de Apk keuring van de camper. We werden keurig op de afgesproken tijd geholpen en konden binnen no time onze weg vervolgen.

Oude Avereest 23 7707PM Balkbrug