Gewoon een goede garage.in Ridderkerk het team van VDT.

VDT,doen wat ze beloven. Een goed team samen. Kan er altijd terecht met een kleinigheid tussen door. Ben zeer tevreden. Kan het iedereen aanbevelen, maar niet teveel hoor dan wordt het misschien te druk hi hi .

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed en vakkundig geholpen

Prima Garage Goede service en kennis van zaken Ik zelf ben dik tevreden Johan Verschuur

• Prijs/Kwaliteit

Voor mijn een dikke 10 Super garage van Stanley vd Tol Goede service en garantie op zijn werkzaamheden Voor mijn is AutoFirst in Ridderkerk de beste garage in de omgeving Daar kunnen dealers nog wat van leren Met vriendelijke groet J.Verschuur

Betrouwbaar en deskundig

Een tijdje geleden heb ik naar volle tevredenheid hier 'mijn nieuwe' tweedehands gekocht. Door botte pech ging er tijdens de garantieperiode iets stuk. Na reparatie en vervanging van het kapotte onderdeel, was het probleem nog niet helemaal over, ze waren nog niet tevreden. Ze hebben net zolang doorgezocht tot het euvel was gevonden en alles wat noodzakelijk was vervangen om de auto weer goed te laten rijden. Omdat dit soort problemen altijd ongepland gebeurt - in dit geval in de vakantieperiode - duurde het even voor alles klaar was, maar mijn geduld is meer dan beloond. Auto rijdt weer top. Hulde voor het doorzoeken naar het probleem én de wijze waarop ze dit in de garantieperiode hebben opgelost!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede service, duidelijke afspraken en eerlijke prijzen.

We hebben inmiddels beide auto's in onderhoud en één staat te koop. Alles regelen ze van a tot z en we worden elke x verrast door de goede service en klantvriendelijkheid, voor ons nooit meer een ander. Bedankt !

Super service!

Vandaag mijn Discovery 2 ingeruild op een prachtige Rangerover. Toch een inruilauto die niet iedereen aandurft. Nette & reële inruilprijs gekregen, geen ‘ik vraag het aan de handel prijs’. Gastvrij ontvangen (speciaal op zondag voor ons open gegaan!) door Stanley en zijn team. Afspraak is afspraak, duidelijke, snelle en eerlijke communicatie. Kunnen vele anderen een puntje aan zuigen. Na de lange rit terug naar huis zelfs nog een berichtje met de vraag of het allemaal goed was gegaan en we veilig thuis zijn gekomen. Topservice en als we geen 250km verderop woonden zou dit onze vaste garage zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Correcte behandeling en service.

Ik heb vorige week een Chevrolet Kalos gekocht bij VDT. Hij was nog maar een paar dagen binnen na mijn reactie voor een proefrit. Daardoor wel wat puntjes gevonden omdat het te kort dag was om een goede beoordeling te geven. Deze puntjes zijn op een correcte manier opgelost en gemaakt, waardoor de auto op een goede manier afgeleverd kon worden. De totale service en verzekeringen die noodzakelijk waren heb ik gelijk bij VDT afgesloten om met een veilig gevoel de weg op te gaan. Eindconclusie: open en eerlijkheid gaven mij een vertrouwd gevoel.

• Prijs/Kwaliteit

Top kwaliteit, service en communicatie

Ik heb mijn laatste 5 auto's gekocht bij VDT. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn auto hier ook in onderhoud staan. Dit zegt natuurlijk al genoeg. De kwaliteit, service en communicatie zijn van zeer hoog niveau. Word altijd prettig ontvangen in de werkplaats en netjes te woord gestaan door zowel de eigenaar als de monteurs. Kortom, een zeer tevreden klant.

• Prijs/Kwaliteit

Juiste prijs juiste diagnose juiste reparatie

ik had mijn volkswagen polo bij de dealer gebracht met een storing, wat bleek bij de turbo vandaan te komen. Ik vroeg om wat het zou gaan kosten om deze te laten te vervangen. Met een schrik van torenhoge prijzen ben ik naar deze jongens toe gereden. Ze hebben de juiste diagnose aan de auto gesteld. En met de juiste apparatuur hadden ze al snel door dat het wat anders zou kunnen zijn. In overleg met mij hebben de jongens wat testen gedaan en bleek de egr met intercooler defect te zijn. Ze denken met de klant mee om de koste laag te houden ze betrekken mij bij de reparatie zodat ik wist wat er allemaal speelde. Overheen komend met de prijs wat bijna de helft scheelde! hebben ze de onderdelen vervangen en alle klachten verholpen. Zeker een aanrader.

• Prijs/Kwaliteit

Erg tevreden, uitstekende service!

Ik heb twee weken geleden een Audi A5 bij VDT aangekocht. Binnen een aantal dagen werd er een motor storing aangegeven. Hiervoor direct een afspraak kunnen maken en uitstekend geholpen. De ervaren monteur(s) hebben ook meteen een aantal andere storingen verholpen dmv een software update. Dit alles is mondeling aan mij teruggekoppeld. Kortom tot op heden uitstekende klantgerichtheid & service!

• Prijs/Kwaliteit

Super ervaring met betrouwbare mensen

Ik heb mijn Mercedes Benz in onderhoud en de prijs/kwaliteit is super. Hiervoor was ik honderden € meer kwijt voor hetzelfde onderhoud. Ook toen ik schade had aan mijn auto is dit zeer netjes en professioneel gemaakt. Zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf!

• Prijs/Kwaliteit

Nu mijn 3e auto via VDT gekocht, altijd professioneel in de communicatie. Wat ik als zeer prettig ervaar is dat de eigenaar meedenkt met mijn wensen. Ook de komende auto's worden hier gekocht!!!! Dank voor je bereikbaarheid en inzet!!

Betrouwbaar bedrijf

Een mooie Chrysler Voyager bij hen gekocht. Bleek de volgende dag al van alles mis te zijn met de auto. Hij wilde niet meer starten, ABS was uitgevallen, olie in het koelsysteem, enz. Flink balen natuurlijk! Maar ik moet zeggen, VDT is hier zeer professioneel en integer mee omgegaan. Tegen een flink gereduceerde prijs, waarbij ik i.p. alleen de materiaalkosten hoefde te betalen is auto van top tot teen nagekeken en zijn alle problemen verholpen. De auto is dus als nieuw en ik ben er zeer content mee. Wat mij betreft dus een betrouwbaar en goed bedrijf.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf op een doordeweekse dag gebeld, eerst keuzemenu 1 en later keuzemenu 2. Niemand aan de lijn en daarna maar bericht gestuurd en niets meer vernomen
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, snel en deskundig en een eerlijke prijs. \r\nAlls duidelijk vooraf geoffereerd, en achteraf geen verrassing