Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Aankoop auto: getoonde kenmerken auto op website kwamen niet geheel overeen met de auto. 4 seizoenen banden waren eraf gehaald voor de proefrit, zouden teveel geluid maken, (dat kan ik zelf wel bepalen), hierdoor storing bandenspanning die zou worden opgelost. Auto afgeleverd. Onderweg wederom melding bandenspanning. In Castricum aangekomen gebeld. Afspraak gemaakt. De 4 seizoen banden zouden er weer onder worden gezet, maar waren bij terugkomst aan een ander geleverd. Daar kon ik op wachten of kiezen voor andere set banden en mooiere velgen , met sensoren . Weer naar huis. helemaal happy met mijn mooie auto. Wederom melding op display. Laten nakijken bij Ford dealer. Banden waren niet ingeleerd. Ontbrekend stukje kennis bij Muijs. Vervolgens deal gemaakt met Muijs om niet weer terug te hoeven. Ik had er geen vertrouwen meer in. Eigenlijk wilde men dat ik weer terugkwam en de geleverde velgen zou inleveren. en eea daar weer zou laten regelen. Sensoren In orde laten maken bij Ford dealer, Muijs heeft helft van kosten vergoed. Bij aflevering auto beloofde benzine er niet in, auto was leeg. Reden: Geen tijd gehad..\r\nMistte bij aflevering een aardigheidje bv inde vorm van bloemen, iets lekkers , sleutelhanger,mapje voor autopapieren bv. Gemiste kans. Al met al wel tevreden met de mooie auto, maar de service liet in mijn geval te wensen over. Heel jammer want het gevoel bij eerste contact en na de goede reviews was goed. Ik dacht dat ik de link voor de review kwijt was en wilde hem graag invullen. Muijs zou hem wederom doorsturen hetgeen niet is gebeurd, gelukkig heb ik hem toch gevonden.