Correct en deskundig

Eerste indruk bij binnenkomst voelde goed aan. Vriendelijke mensen die ons vakkundig en correct te woord staan. Mooie selectie auto's die voor een redelijke prijs te koop staan. Via internet wisten wij dat de auto waar wij interesse in hadden daar te koop stond., en hebben die ook gekocht. Alle afspraken die wij hadden gemaakt keurig na gekomen. Als wij in de toekomst een andere auto gaan kopen zullen wij zeker hier eerst gaan kjiken

• Prijs/Kwaliteit

waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen

Vandaag de eerste ervaring in deze garage. Zeer correct en hulpvaardig, geen vraag was te veel. Wij werden niet vergeten toen er ook andere zaken gedaan moesten worden. De man die ons hielp kwam steeds zeggen wat hij ging doen en bleef vriendelijk, ook koffie aanbieden deed hij regelmatig. Hij kwam ook steeds terug. Een hele fijne ervaring en ongedwongen sfeer. Wij kregen niet 1x het gevoel lastig te zijn. Iedere afspraak is nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit

Een bedrijf waar je een goed en eerlijk gevoel bij hebt!

Na goed advies en meedenken vorig jaar een auto gekocht. Vanaf het begin een heel goed gevoel. Ook toen de auto later een probleem had werd er goede hulp geboden, echt top! Nog steeds na alle tevredenheid, een bedrijf welke ik iedereen kan aanbevelen!

Prettig en betrouwbaar

Afgelopen vrijdag ruim de tijd kunnen nemen voor een proefrit met een Fiat 500 1.2 Lounge met bouwjaar 2018. We waren zeer gecharmeerd van dit leuke autootje. Garagebedrijf Muijs kwam betrouwbaar en professioneel op ons over. Prettig gesprek, keurige werkplaats en showroom. Vandaag hebben we de auto opgehaald. Tot onze verrassing: service van de zaak: er was een grote beurt uitgevoerd. Terug naar huis reed het als een zonnetje. Dank jullie wel!

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Goed bereikbaar Denkt oplossing gericht Denkt mee als er problemen voordoen Prettig in omgang en communicatie

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klantvriendelijk en komt betrouwbaar over.

Ik heb nog niet eerder zaken gedaan met Muijs Auto's. Maar mijn eerste gevoel was goed toen ik daar voor een andere auto ging kijken. Ze geven eerlijk advies en komen betrouwbaar over en hebben een kloppend verhaal. Dat is de reden dat ik ook de auto daar heb gekocht. De service is goed.

Prima 2e hands auto's

2e hands auto gekocht. Mooie nette auto afgeleverd. Inclusief half jaar bovag

Deskundig,vriendelijk

Vriendelijk, deskundig,

• Prijs/Kwaliteit

Bij binnenkomst al een super betrouwbaar, eerlijk gevoel bij de garage. Ook bij het financieren van mijn auto heel fijn geholpen! Mooie auto tegen een eerlijke prijs :)

• Prijs/Kwaliteit

Je wordt altijd snel, goed én vriendelijk geholpen bij Muijs Auto’s! Zelfs de auto was uitgezogen!

Fijne garage! Zie hierboven. En een lekker kopje thee tijdens het verwisselen van de banden!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en deskundig. Komen afspraken na. Goede verhouding prijs-kwaliteit.

• Prijs/Kwaliteit

prima service tegen nette prijs

Tevreden

• Prijs/Kwaliteit

APK bijna verlopen ...geen herinnering gehad van RDW maar ik werd wel persoonlijk benaderd door de monteur of ik wist dat de APK bijna is verlopen ...nou top toch!! Auto gebracht 1 middagje kwijt ik kan er weer een jaar tegen en in een nette auto ...ze hadden even de stofzuiger door de auto gehaald dat is pas service!!

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service, fijne mensen.

Auto thuis opgehaald voor de keuring en netjes gewassen teruggekregen. Top.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd super snelle en goede service. Duidelijk en eerlijk.

• Prijs/Kwaliteit

Goede prijs, nog betere service

Goede prijs maar vooral goede service. Occasion gekocht, distributieriem is vervangen omdat zij zelf dachten dat dit wel nodig was. Verder vroeg ik of ze naar de remmen konden kijken omdat ik deze laat vond komen, ook dit is gedaan, alles voor de vooraf afgesproken prijs. Erg blij met de auto!

Gewoon goed geholpen

Zonder poespas zijn verhaal gedaan, eerlijk geweest in wat ik kon krijgen voor het geld dat ik wilde besteden. Op mijn gemak er over laten nadenken, en tot nu toe bevalt de auto erg goed.

• Prijs/Kwaliteit

Een garage die betrouwbaar voelt

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht. Ik werd meteen goed geholpen waarbij ook de minpunten besproken werden waardoor de verkoop transparant voelde naar mij toe. Geen poes ps maar eerlijkheid. Een garage die ik al heb aangeraden aan mijn zus en broer! Topservice.

• Prijs/Kwaliteit

Goede uitstraling bedrijf, plezierig contact

Mijn ervaring met Auto First Muijs Auto's is een zeer positieve. Wij werden zeer goed geholpen, de auto's staan er perfect bij. Geen bla bla verhalen maar duidelijke taal zoals het hoort. Komen zeker hier nog eens terug.

Snel en betrouwbaar

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Goeie ervaring!

Onze auto werd onderhouden. Ondertussen mocht ik in de showroom wachten, onder het genot van een kop koffie en een handvol pepernoten! :)

Goede service, klantvriendelijk

Na goed en eerlijk advies en met een goed gevoel over dit bedrijf een auto gekocht. Goede service, ook nadien.

• Prijs/Kwaliteit

Super snel geholpen met een technisch probleem.

Snel geholpen en voor een goede prijs. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

perfect, zeker aan te bevelen