Goeie ervaring!

Onze auto werd onderhouden. Ondertussen mocht ik in de showroom wachten, onder het genot van een kop koffie en een handvol pepernoten! :)

Goede service, klantvriendelijk

Na goed en eerlijk advies en met een goed gevoel over dit bedrijf een auto gekocht. Goede service, ook nadien.

• Prijs/Kwaliteit

Super snel geholpen met een technisch probleem.

Snel geholpen en voor een goede prijs. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We worden op een prettige manier professioneel behandeld en dat geeft een betrouwbaar gevoel. Hierdoor hebben we dan al 4 auto\'s bij Muijs Auto\'s gekocht.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop auto: getoonde kenmerken auto op website kwamen niet geheel overeen met de auto. 4 seizoenen banden waren eraf gehaald voor de proefrit, zouden teveel geluid maken, (dat kan ik zelf wel bepalen), hierdoor storing bandenspanning die zou worden opgelost. Auto afgeleverd. Onderweg wederom melding bandenspanning. In Castricum aangekomen gebeld. Afspraak gemaakt. De 4 seizoen banden zouden er weer onder worden gezet, maar waren bij terugkomst aan een ander geleverd. Daar kon ik op wachten of kiezen voor andere set banden en mooiere velgen , met sensoren . Weer naar huis. helemaal happy met mijn mooie auto. Wederom melding op display. Laten nakijken bij Ford dealer. Banden waren niet ingeleerd. Ontbrekend stukje kennis bij Muijs. Vervolgens deal gemaakt met Muijs om niet weer terug te hoeven. Ik had er geen vertrouwen meer in. Eigenlijk wilde men dat ik weer terugkwam en de geleverde velgen zou inleveren. en eea daar weer zou laten regelen. Sensoren In orde laten maken bij Ford dealer, Muijs heeft helft van kosten vergoed. Bij aflevering auto beloofde benzine er niet in, auto was leeg. Reden: Geen tijd gehad..\r\nMistte bij aflevering een aardigheidje bv inde vorm van bloemen, iets lekkers , sleutelhanger,mapje voor autopapieren bv. Gemiste kans. Al met al wel tevreden met de mooie auto, maar de service liet in mijn geval te wensen over. Heel jammer want het gevoel bij eerste contact en na de goede reviews was goed. Ik dacht dat ik de link voor de review kwijt was en wilde hem graag invullen. Muijs zou hem wederom doorsturen hetgeen niet is gebeurd, gelukkig heb ik hem toch gevonden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service met vakbekwaam personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie tweedehands Ford Fiesta gekocht. Heel fijn service gericht bedrijf, dat je het echt naar je zin wil maken in je nieuwe auto. Je krijgt meteen koffie als je er bent. Aan te raden om bij Muijs Auto\'s een nieuwe auto te kopen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week een auto gekocht bij Muijs en ben super tevreden! Het zijn vakkundige en zeer vriendelijke mensen. De auto is super netjes afgeleverd en raad dit bedrijf aan voor aankoop en reparatie. Bedankt \"Muijs\"!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service goede begeleiding

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig betrouwbaar bedrijf. Geen onnodige kosten die men rekent. Bij onverwachte kosten duidelijk advies en overleg. Dik tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd een welkom gevoel en krijg een goede service ,ik heb een jaar geleden mijn auto gekocht en ben paar keer in de garage geweest,1x voor nieuwe wieldoppen en 1x voor een keuring ,ze hebben me iedere keer super netjes en correct behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super nette en betrouwbare plek om je auto te kopen, netjes wordt alles volgens afspraak geregeld. Wij zijn erg blij met onze nieuwe autos en zullen hier in de toekomst zeker terug gaan komen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring verkoop en goede service. \r\nBij twijfel koper veel geduld;)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop gebruikte Ford Fiesta. Fijne ontvangst in showroom. Geen opdringerige verkoop. Super fijne auto gekocht met standaard 6 maanden garantie. Elders moet je hiervoor vaak betalen. Netjes afgeleverd. Zeer tevreden

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke verkoper die gaat voor service. \r\n