Zeer klantvriendelijk en komt betrouwbaar over.

Ik heb nog niet eerder zaken gedaan met Muijs Auto's. Maar mijn eerste gevoel was goed toen ik daar voor een andere auto ging kijken. Ze geven eerlijk advies en komen betrouwbaar over en hebben een kloppend verhaal. Dat is de reden dat ik ook de auto daar heb gekocht. De service is goed.

Prima 2e hands auto's

2e hands auto gekocht. Mooie nette auto afgeleverd. Inclusief half jaar bovag

Deskundig,vriendelijk

Vriendelijk, deskundig,

Super!

Bij binnenkomst al een super betrouwbaar, eerlijk gevoel bij de garage. Ook bij het financieren van mijn auto heel fijn geholpen! Mooie auto tegen een eerlijke prijs :)

• Prijs/Kwaliteit

Je wordt altijd snel, goed én vriendelijk geholpen bij Muijs Auto’s! Zelfs de auto was uitgezogen!

Fijne garage! Zie hierboven. En een lekker kopje thee tijdens het verwisselen van de banden!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en deskundig. Komen afspraken na. Goede verhouding prijs-kwaliteit.

• Prijs/Kwaliteit

prima service tegen nette prijs

Tevreden

• Prijs/Kwaliteit

APK bijna verlopen ...geen herinnering gehad van RDW maar ik werd wel persoonlijk benaderd door de monteur of ik wist dat de APK bijna is verlopen ...nou top toch!! Auto gebracht 1 middagje kwijt ik kan er weer een jaar tegen en in een nette auto ...ze hadden even de stofzuiger door de auto gehaald dat is pas service!!

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service, fijne mensen.

Auto thuis opgehaald voor de keuring en netjes gewassen teruggekregen. Top.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd super snelle en goede service. Duidelijk en eerlijk.

• Prijs/Kwaliteit

Goede prijs, nog betere service

Goede prijs maar vooral goede service. Occasion gekocht, distributieriem is vervangen omdat zij zelf dachten dat dit wel nodig was. Verder vroeg ik of ze naar de remmen konden kijken omdat ik deze laat vond komen, ook dit is gedaan, alles voor de vooraf afgesproken prijs. Erg blij met de auto!

Gewoon goed geholpen

Zonder poespas zijn verhaal gedaan, eerlijk geweest in wat ik kon krijgen voor het geld dat ik wilde besteden. Op mijn gemak er over laten nadenken, en tot nu toe bevalt de auto erg goed.

• Prijs/Kwaliteit

Een garage die betrouwbaar voelt

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht. Ik werd meteen goed geholpen waarbij ook de minpunten besproken werden waardoor de verkoop transparant voelde naar mij toe. Geen poes ps maar eerlijkheid. Een garage die ik al heb aangeraden aan mijn zus en broer! Topservice.

• Prijs/Kwaliteit

Goede uitstraling bedrijf, plezierig contact

Mijn ervaring met Auto First Muijs Auto's is een zeer positieve. Wij werden zeer goed geholpen, de auto's staan er perfect bij. Geen bla bla verhalen maar duidelijke taal zoals het hoort. Komen zeker hier nog eens terug.

Top service

Snel en betrouwbaar

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Goeie ervaring!

Onze auto werd onderhouden. Ondertussen mocht ik in de showroom wachten, onder het genot van een kop koffie en een handvol pepernoten! :)

Goede service, klantvriendelijk

Na goed en eerlijk advies en met een goed gevoel over dit bedrijf een auto gekocht. Goede service, ook nadien.

• Prijs/Kwaliteit

Super snel geholpen met een technisch probleem.

Snel geholpen en voor een goede prijs. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We worden op een prettige manier professioneel behandeld en dat geeft een betrouwbaar gevoel. Hierdoor hebben we dan al 4 auto\'s bij Muijs Auto\'s gekocht.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop auto: getoonde kenmerken auto op website kwamen niet geheel overeen met de auto. 4 seizoenen banden waren eraf gehaald voor de proefrit, zouden teveel geluid maken, (dat kan ik zelf wel bepalen), hierdoor storing bandenspanning die zou worden opgelost. Auto afgeleverd. Onderweg wederom melding bandenspanning. In Castricum aangekomen gebeld. Afspraak gemaakt. De 4 seizoen banden zouden er weer onder worden gezet, maar waren bij terugkomst aan een ander geleverd. Daar kon ik op wachten of kiezen voor andere set banden en mooiere velgen , met sensoren . Weer naar huis. helemaal happy met mijn mooie auto. Wederom melding op display. Laten nakijken bij Ford dealer. Banden waren niet ingeleerd. Ontbrekend stukje kennis bij Muijs. Vervolgens deal gemaakt met Muijs om niet weer terug te hoeven. Ik had er geen vertrouwen meer in. Eigenlijk wilde men dat ik weer terugkwam en de geleverde velgen zou inleveren. en eea daar weer zou laten regelen. Sensoren In orde laten maken bij Ford dealer, Muijs heeft helft van kosten vergoed. Bij aflevering auto beloofde benzine er niet in, auto was leeg. Reden: Geen tijd gehad..\r\nMistte bij aflevering een aardigheidje bv inde vorm van bloemen, iets lekkers , sleutelhanger,mapje voor autopapieren bv. Gemiste kans. Al met al wel tevreden met de mooie auto, maar de service liet in mijn geval te wensen over. Heel jammer want het gevoel bij eerste contact en na de goede reviews was goed. Ik dacht dat ik de link voor de review kwijt was en wilde hem graag invullen. Muijs zou hem wederom doorsturen hetgeen niet is gebeurd, gelukkig heb ik hem toch gevonden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service met vakbekwaam personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie tweedehands Ford Fiesta gekocht. Heel fijn service gericht bedrijf, dat je het echt naar je zin wil maken in je nieuwe auto. Je krijgt meteen koffie als je er bent. Aan te raden om bij Muijs Auto\'s een nieuwe auto te kopen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week een auto gekocht bij Muijs en ben super tevreden! Het zijn vakkundige en zeer vriendelijke mensen. De auto is super netjes afgeleverd en raad dit bedrijf aan voor aankoop en reparatie. Bedankt \"Muijs\"!