Altijd een goed en eerlijk advies

Al vanaf het begin bij de deze garage. Altijd een eerlijk en goed advies. Denken met je mee en maken tijd voor je

In 1 woord klasse

Erg vriendelijk en leveren zeer goede diensten

• Prijs/Kwaliteit

Goed en vriendelijk geholpen.

Ondanks mijn 18 jaar oude auto hebben zij mij bij Autobedrijf Dorestad goed geholpen. Het was voor hun even zoeken om nog aan de onderdelen te komen, daar zijn zij in geslaagd en hebben de auto weer netjes rijden afgeleverd.

• Prijs/Kwaliteit

Servicegericht, klantvriendelijkheid en prima kosten.

Zie hierboven.

• Prijs/Kwaliteit

Op zich goed behandeld prettig zaken gedaan Locatie moeilijk zichtbaar als je er op navigatie heen rijd

Top, fijne garage

Fijne garage goede service maken tijd voor je, had ik jaren eerder moeten doen ..

• Prijs/Kwaliteit

Een vertouwd adres met deskundige en vriendelijke mensen.

Al enige jaren kom ik met mijn zakelijke auto en poppenkastwagen bij Garage Dorestad. Koffie staat klaar en een hartelijk ontvangst.Ik heb vertrouwen in de deskundigheid van het team. Zo kan ik mijn werk blijven doen. Super fijn.­čśâ­čĹŹpoppentheater De Kletskous

Zijn weer schoonheidsfoutjes

Geachte L.S. Het is nu meerdere keren voortgekomen dat we met diverse kleine storingsmeldingen voor service langs komen en er bij ophalen, zaken niet afgehandeld zijn! Ik neem aan dat de storingsgeschiedenis wordt uitgelezen, waarom deze dan ook niet even resetten? 1x kan gebeuren, 2x begint op te vallen maar nu begint het echt te irriteren. Ik moet blijkbaar zelf eerst alle problemen identificeren en ze dan vragen ze te verhelpen? Graag hiervoor meer aandacht!

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon wat je mag verwachten van een garage.

Vriendelijk en kundig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn eerste ervaring is uitstekend

Dit is mijn eerste keer bij dit auto bedrijf, banden en accu wissel niks bijzonders ( gelukkig ) Vriendelijk personeel en snel geholpen.

heel goed en klantgericht

vriendelijke ontvangst en benadering; goeie communicatie, steeds helder wat er gaande was

Correct. Zoals het hoort

Prima meedenkend bedrijf

Klantvriendelijkheid, deskundigheid en het meedenken bij uitdagingen zijn zaken die dit bedrijf hoog in het vaandel heeft.

• Prijs/Kwaliteit

APK keuring klaar terwijl ik wacht met koffie en krant.

Vriendelijk en vakkundig geholpen, afspraak kunnen plannen op een dag en tijd die mij het beste uitkwam.

Zeer goede en klantvriendelijke Services

Ik ben nu 1 jaar klant naar aller tevredenheid. De Service staat bij Autofirst op een hoog pijl. Nu 3 x onverwacht langs geweest o.a lekke band werd altijd snel geholpen en kon daarna mijn weg weer vervolgen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, snelle afhandeling.

Prima service, snelle afhandeling. En persoonlijk.

Prima service!

Snelle en goede service! Klantvriendelijk en deskundig!

Zoals altijd, goed

Goede service en vriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

duidelijk komt afspraken na auto klaar op afgesproken tijd

• Prijs/Kwaliteit

Prettig om hier klant te zijn, vakkundig, goede, duidelijke afspraken.

Doen wat afgesproken wordt met duidelijke opgave van kosten vooraf. Zeer vriendelijk en denken mee.

• Prijs/Kwaliteit

10 maanden klant, wordt altijd vriendelijk en goed geholpen.

Afgelopen maanden 2 auto's bij AutoFirst Dorestad gekocht. Vriendelijke medewerkers, die altijd voor je klaar staan. Vandaag een grote beurt samen met APK en wat kleine zaken laten uitvoeren, dit is naar aller tevredenheid uitgevoerd binnen de van te voren afgesproken kosten.

Erg vriendelijk receptioniste

Apk

altijd oplossingsgericht bedrijf

Als je bij een garagebedrijf komt heb je (meestal) iets te laten repareren en komt het niet gelegen. Het is bijzonder fijn dat er bij dit bedrijf gelijk naar de problemen en oplossingen word gekeken en gedacht zonder dat er gelijk een prijskaartje aanhangt.

Hele fijne ervaring!

Het is mijn eerste auto.Wat al heel spannend op zich is.Ben heel netjes en fijn geholpen.Heb een een mooie auto eraan overgehouden .Een leuk radiootje was voor mij belangrijk. En die zat er in!! De auto rijd perfect!