Goed geholpen

Door een slechte elektrische verbinding na later bleek wilde mijn auto niet méér starten. Auto is opgehaald en naar veel zoekwerk is de oorzaak gevonden. Helaas voor mij gingen er veel uren in het zoeken zitten waardoor de rekening niet meeviel hoewel ik daarin tegemoet gekomen ben. Mijn auto rijdt weer en daarom een tevreden klant.

Vlotte en sympathieke medewerkers

Duidelijke afspraken en prijzen.

goed werk afgeleverd

zeer vriendelijk en bejegend en deskundig advies gekregen

Uitstekende service

Ging om de APK en onderhoud van de Piaggio. Uitstekend werk geleverd.

Topp

Meedenkend en vriendelijk

Erg vriendelijke medewerkers. Ik kreeg het gevoel dat ik goed geholpen werd. Erg transparant en duidelijk. Erg positief hoe wij werden geholpen bij het zoeken naar een nieuwere auto terwijl de oude APK afgekeurd was. Een auto lenen was ook geen probleem. Al met al een top ervaring.

• Prijs/Kwaliteit

Service staat bovenaan en de klant is echt koning(in) bij dit bedrijf!

Wij hadden een zoekopdracht gegeven voor een auto en Saïd heeft er letterlijk alles voor over gehad om een prachtige auto voor ons te bemachtigen. We konden hem altijd bellen en appen en hij stond ons altijd te woord. Niets was te gek. De auto is helemaal nagelopen (door Saïd en de monteurs), alles is gecheckt en wat vervangen moest worden is vervangen. Allemaal topservice en voor een betaalbare prijs. Helemaal tevreden dus!!!

Geweldig.

Ondanks mijn beperkt budget, heeft Dorestad mij ontzettend goed.geholpen en weer op de weg kunnen zetten. Met een uitstekende prijs kwaliteit. Ook hun deskundigheid en goede uitleg van de apk en reparaties kan ik weer veilig rijden. Ik ben ze dan ook zeer dankbaar en gaan ze mij zeker vaker zien als het nodig is.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer snel en professioneel behandeld. Leenauto, zodat ik naar mijn werk kan. Alles binnen 1 dag spik en span Auto rijdt weer als een zonnetje. Met dank aan Eric.

prima zeer goede service

goed en kundig en op tijd klaar

• Prijs/Kwaliteit

Goede ervaring met Dorestad, prettig geholpen bij het kopen van een occasion

Goede communicatie en eerlijk advies.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel en je wordt erg goed geholpen!

Ze denken goed met je mee, en je wordt op de hoogte gehouden tijdens het onderhoud.

Zeer vertrouwd gevoel

Een zeer goed indruk gekregen van het bedrijf. Met één voldaan gevoel naar huis gegaan. En voor zeker herhaling vatbaar.

Prima, klantvriendelijk en vakkundig

Het team van autofirst in Wijk is klantvriendelijk en vakkundig. Altijd bereid mee te denken.

uitstekende service

Kan altijd direct terecht als er iets is.

• Prijs/Kwaliteit

Top! Goed meegedacht meegeleefd !Fijne mensen.

Fijne persoonlijke benadering. Meedenken en medeleven. Heb zelfs een prachtige bos bloemen gekregen omdat ik jarig was.

Prima en snel geholpen.

Vriendelijke en vakkundige service.

Fijne en hulpvaardige mensen

Snel en vakkundig

Garage Dorestad heeft al jaren mijn volste vertrouwen.

• Prijs/Kwaliteit

Zo als gewoonlijk weer goede service

Auto niet op tijd klaar leen auto mee geen probleem en dat is gewoon goed geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Service was zeer goed. Medewerkers denken goed mee. Eerste keer dat ik langs kwam kon ik op de zaak werken. 2de keer kreeg ik een leenauto. Ik heb er nauwelijks last van gehad dat ik mijn auto tijdelijk niet kon gebruiken. Top heren!

• Prijs/Kwaliteit

Super korrekt en netjes weer gedaan

• Prijs/Kwaliteit

Super snel en fijn geholpen. Goede service en denken heel goed met je mee!

Toppertje

Ik kom zeker terug!

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben tevreden over de snelle keuring. Daarnaast vond ik het fijn dat ik een leenfiets kon krijgen.