Zeer betrouwbaar.

Betrouwbaar, vakkundig, servicegericht en altijd duidelijke afspraken vooraf. Gewoon hét beste autobedrijf in de Haarlemmermeer.

• Prijs/Kwaliteit

Ze staan altijd voor je klaar!

Behulpzaam, meedenkend, fijne service! Laat mijn auto met een gerust hart achter!

• Prijs/Kwaliteit

Min verwachtingen worden bij vd Maarl altijd overtroffen

Voor een perfectionist en controlfreak als ik merk ik dat het een uitdaging is om aan mijn verwachtingen te voldoen. Toch slaagt vd Maarl er altijd in om mijn verwachtingen zelfs te ovetreffen. De ene keer omdat ze speciaal tijd vrijmaken voor een spoedreparatie, de andere keer omdat iemand nog even blijft wachten omdat ik te laat ben. Daarnaast zijn ze ontzettend deskundig, professoneel, klant- en servicegericht en persoonlijk.

Erg vriendelijk!

• Prijs/Kwaliteit

Ik ga nooit meer naar een andere garage

Aardige, eerlijke en vakkundige mensen.

Prima garage

Altijd prima en deskundig geholpen.

top

de mensen weten wat ze verkopen goes behandelt gewoon top service

Uitstekend!!

Geweldige service, uitermate deskundig, zeer klantgericht en vriendelijke behandeling!

Heel vriendelijke mensen

Was direct verliefd op de auto die ik daar gekocht heb en werd zo fijn geholpen helemaal top.

Super goed geholpen..

Zeer vriendelijk geholpen, goede communicatie, nette prijs voor de reparatie.

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf, keurig geholpen en een nette prijs gerekend

Werd prima op de hoogte gehouden wat de mankementen waren. ook werd er van te voren een kostenraming gemaakt, kortom keurig en betrouwbaar bedrijf

• Prijs/Kwaliteit

Een top-garage met vriendelijk personeel en betrouwbare auto's.

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht na het behalen van mijn rijbewijs. Een leuke Skoda Fabia, die ik toevallig had zien staan toen we langs deze garage reden. Ik was meteen verkocht, maar de garagehouder raadde mij toch aan om nog even rond te gaan kijken bij andere auto's en garages zodat ik zeker was van mijn keuze. Dit is een hele andere ervaring, dan alle snelle verkopers die je tegenwoordig tegenkomt. Zo gezegd, zo gedaan. Maar uiteindelijk kwamen we toch terug bij deze garage, door de persoonlijke en vriendelijke aanpak. Ik kan deze garage aan iedereen aanraden, waar je ook voor komt. Het personeel staat zeker weten voor je klaar.

NVT

NVt

Geweldig!!!

Geweldig geholpen. De auto werd ook direct klaar gemaakt voor vertrek, zodat we niet nog een keer vanuit Den Helder moesten komen. En daarnaast, niet geheel onbelangrijk, super blij met mijn auto!!!

Geweldig!!!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en vriendelijk klantencontact.

Gewoon een goede garage met goede service

• Prijs/Kwaliteit

Goed en betrouwbaar onderhoud.

Het hele gezin komt er al jaren. Krijgt ook te horen als er iets aan zit te komen aan reparaties. Top bedrijf.

prima service

goed geholpen ,en in goed overleg

• Prijs/Kwaliteit

Hard werkende jongens met verstand van zaken.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, klant en service gericht, zeer geode kwaliteit.

Met de mannen van der Maarl is het zeer prettig samenwerken. Toppers die altijd voor je klaar staan.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer tevreden! Vakkundig en eerlijk.

Geven goed en eerlijk advies. Breng er mijn auto en camper voor onderhoud en apk. Altijd tevreden met het resultaat.

Top Bedrijf

Goed geregeld denk met je mee kijken naar oplossingen ook betaalbaar

geweldig

wij doen al jaren zaken met van der Maarl en zij zijn de eerst Edie wij bellen als 1 van onze bussen of privé auto stilstaan geweldige service eerlijk en transparant en altijd met een goed gesprek voor ons nummer 1

Fijne betrouwbare garage

Al jaren vaste klant en daar zal ook niets aan veranderen. Goeie service en open en eerlijke communicatie en advies in zowel aankoop als onderhoud.

Luzernestraat 180 2153 GN Nieuw-vennep