Verkeerde montage en geen verantwoordelijkheid nemen

Onze ervaring is zwaar teleurstellend. Zij hebben voor ons een achteruitrijcamera "ingebouwd". In eerste instantie was het beeld in spiegelbeeld doordat camera verkeerd om genoteerd was. Dan doet naar,5 dag de camera het niet meer en blijkt dat niet de originele bedrading is gebruikt bij het inbouwen maar een andere te dikke bedrading. Ook was opeens de achteruitrijlamp kapot. Camera is naar de leverancier teruggegaan en die heeft van de groothandel vernomen dat de camera stuk was en ook de voeding. De leverancier zegt dat dit duidt op een montagekosten. Autofirst vind dat hij niets fout heeft gemonteerd en dat het niet zijn schuld is. Ook beweert hij, in tegenstelling tot de leverancier, dat hij geen verkeerde bedrading heeft gebruikt. En dat de camera en achteruitrijlicht gelijktijdig kapot zijn gegaan zegt niets. Een lamp kan kapot gaan zegt hij. Dat is zo maar dit is wel erg toevallig. Dag €100,00 die we hem betaald hebben. Dag camera en Dag extra geld om de camera opnieuw te laten inbouwen.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn nieuwe caddy gekocht bij autofirst grou en de auto rijd geweldig. Zeer tevreden en heb tot nu toe al mijn auto’s (3) hier gekocht en zal dat zeker blijven doen

prima en vertrouwd bedrijf

heb mijn voertuigen lange tijd bij een ander bedrijf in onderhoud gehad . maar omdat autofirst dichtbij zit ,en dit gemakshalve voor mij veel beter uitkomt . heb ik hen het vertrouwen gegund om onze auto’s en camper in onderhoud te voorzien . tot nu toe ben ik zeer tevreden over het onderhoud , de snelle service en de klantvriendelijkheid van alle medewerkers van autofirst . bedankt voor alles en ik hoop natuurlijk Niet te vaak tot ziens . mvg tjitte kneefel

• Prijs/Kwaliteit

Super geholpen, in no time !!!

Wij kwamen met onze Toyota langs nadat bleek dat de accu leeg was en er enige alarmlampjes bleven branden. Zonder klant te zijn werd ons een zeer deskundig antwoord gegeven en ging de vriendelijke monteur zelfs over tot het uitlezen en resetten zodat wij met een gerust hart onze terugreis naar de Betuwe konden vervolgen. Wij hoefden ook niets te betalen. Dit noemt men dus service met een grote S. Dank u wel.

• Prijs/Kwaliteit

In november kwamen voor eerst bij auto first grou voor APK en kleine beurt. snelle service en super vriendelijk . Toen we er woensdag achter kwamen dat er iets mankeerde aan onze uitlaat hebben geen moment getwijfeld en gelijk langs geweest en konden vandaag terecht en gelijk gemaakt Weer snelle service en werden goed op hoogte gehouden. Ik raad deze garage aan iedereen aan

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel blij met dit autobedrijf.\r\nSnelle service, sympathieke medewerkers!\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, snel en zeer betrouwbaar
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met deskundige vakmensen.\r\nEn snelle service! 👍\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle goede service. Vakkundige reparaties. Zeer vriendelijk personeel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Airco check, perfect en voordelig de defecte airco gerepareerd en opnieuw gevuld etc., gelijk apk keuring laten doen, alles was ok. Dit met een auto van 18 jaar oud.\r\nDus dit wordt mijn garage voor het verdere onderhoud van mijn auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met 1e klas service. Paar keer gebeld dat auto van mijn vrouw niet wou starten, accu probleempje, werd direct op locatie geholpen, tevens APK laten uitvoeren. Ook het verzoek van mij voor wissel en opslag van mijn wintervelgen set van de VW Artheon was direct geregeld. Wij kunnen Auto First alleen maar aanbevelen, een dikke 10.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top !!!!

goede service, goed behandeld