Vriendelijk en servicegericht.

Na afspraak via website in te hebben gepland bleek deze niet over gekomen te zijn in systeem. Vervolgens wel heel goed geholpen om op tijd apk gedaan te krijgen en regulier onderhoud. Vriendelijk en servicegericht team.

N.V.T.

• Deskundigheid N.v.t.

Prima garage

Makkelijk te benaderen en deskundig personeel

• Prijs/Kwaliteit

Goede communicatie en fijne afspraken

Ondanks dat ik ver weg woon en zelf niet zomaar mijn auto langs kan brengen, denkt AutoFirst Autobedrijf Johan Meure met mij mee. Een familielid kon gedurende het onderhoud contactpersoon zijn. Duidelijk bericht over wat er gedaan is en wat te doen indien er nieuwe of herhaaldelijk problemen voordoen. Daarbij stond er bij het inleveren van de auto een prachtige leenauto klaar.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer deskundige monteur

Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen ook prijs technische is dit bedrijf goedkoop en netjes te woord gestaan een dikke 10 super bedankt voor de goeden service

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren klant en nooit teleurgesteld altijd eerlijk advies

Snel en goede service

Top.

Snel en helder. Als extraatje was de auto gewassen dus top.

• Prijs/Kwaliteit

Ongedwongen, deskundig en prijstechnisch goed.

Uitstekende ontvangst en zeer goede verkoper. De laatste ster ontbreekt, omdat het boekje ( Gebruiksaanwijzing e.d) nog steeds niet geleverd is ... Dat duurt gewoon te lang... Wanneer komt dat nu binnen???

• Prijs/Kwaliteit

Een correct en uitstekend bedrijf

Ik kwam soms kijken op het terrein van Johan Meure maar ik had nooit gedact dat ik daar een auto zou kopen. Ook ondat twee prijzen werden gemeld, een met garantie en een zonder. Dat is niet meer. Maar ik zag een auto waar ik twee maanden nu al op zoek was. Na een onderhandeling over de prijs en het pakket in een goede sfeer heb ik de auto gekocht. Ik ben erg tevreden van dit bedrijf. Correct en de afspraken zijn goed nagekomen. Daarom geef tot zo ver aan deze bedrijf de allerhoogste cijfer van tevreedenheid. E.Yannikelis Nieuwe eigenaar van een KIA XCEED.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, vakkundig, altijd behulpzaam.

Ook voor kleine dingen ( banden spanning )

Alles prima geregeld!

Goede communicatie over voortgang van apk/onderhoudsbeurt. prima service!

Vriendelijk, goede duidelijk service

Vriendelijk geholpen als altijd. Duidelijke uitleg gehad wat de extra kosten zijn en waarom.

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd klaar voor je om het advies wat nodig is te geven.

De medewerkers zijn vriendelijk en goed op de hoogte van hun vakgebied. Maken altijd tijd voor je.

Snel, vriendelijk en grondig

Ik werd prima geholpen en ze bellen van tevoren of iets vervangen moet worden ivm kosten.

Johan Meure maakt het mogelijk

Onder mijn auto moest een trekhaak gemonteerd worden. Door bepaalde specificaties voor mijn auto was dit lastig. Ze hebben de trekhaak zo gemodificeerd dat deze nu probleemloos gemonteerd is. Vakmanschap!

Johan Meure maakt het mogelijk

zeer klantvriendelijk

zeer klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk , behulpzaam personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk , behulpzaam personeel.

Perfecte service

Ik ben heel blij met Meure als garage. Perfecte service en er wordt met eventuele reparaties goed meegedacht. Je krijgt voor de reparatie of onderhoud een telefoontje wat er gaat gebeuren en wat de rekening wordt.

Newtonstraat 48

1446VR Purmerend