Excellent Customer Service

Excellent car servicing & maintenance quality by Johan Meure team (by Richard & Thijs). Very professional & transparent. Great customer relations (by Dennis) as well in case of any issue or support needed. Groeten

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage, klantvriendelijk goede service

Altijd geïnformeerd over eventuele kosten, wat niet persé nodig is wordt ook niet gedaan zonder toestemming. Al 18 jaar met vertrouwen naar deze garage!

Goede service, duidelijke afspraken

Natuurlijk zijn reparaties duur, en in deze tijd voor particulieren een aanslag op de portemonnee. Autobedrijf is heel correct over de kosten en belt netjes wat er zit aan te komen. Een flesje extra olie verkopen vond ik niet nodig.

• Prijs/Kwaliteit

Goed en prettig geholpen.

In dit geval APK keuring goed verlopen en kleine reparatie snel uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Wat mij betreft een top bedrijf!

Kenmerken van het Autobedrijf Johan Meure: -Persoonlijke benadering van de klant. -De organisatie van de werkplaats weet precies over welke auto het gaat. -Deskundig advies en overleg met de klant. -Er wordt gewerkt met passie om te zorgen dat de auto weer tiptop in orde is.

Uitstekende service!!

Klein probleem gedurende garantieperiode. Snel en volledig opgelost

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede Garage

Goede service bellen van te voren wat het gaat kosten.

Snel, kundig en netjes!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en eerlijk advies

2.5 jaar geleden mijn auto gekocht bij deze garage en voor onderhoud hier gebleven Ik krijg altijd eerlijk advies en goede service

Vriendelijk en vlotte service

een prima garage

Een prima meedenkend bedrijf. Wat niet nodig is wordt ook niet gedaan.

Altijd goed service

Super service

Alles wordt netjes doorgepraat voor er iets gedaan wordt. Erg aardig allemaal!

Tevreden

Tevreden

Zeer goeie garage

Prijs kwaliteit erg goed! Al jaren lang vaste garage

• Prijs/Kwaliteit

Geen idee, was niet bij apk en onderhoud...alleen afspraak maken en contact gehad. Dat was goed

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima geholpen

Alles volgens afspraak is gedaan !

Goed geholpen, uitstekende service

Ik ben heel goed geholpen toen de auto een raar geluid bleef maken. Een leenauto was geen probleem. Altijd vriendelijk. Een fijn autobedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Alles is altijd goed geregeld, niets is teveel. Ze staan altijd voor me klaar.

Gewoon goed

Gewoon geweldig ,zou iedereen willen zeggen koop daar je auto.

Super professionale

Mooie auto

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, redelijk goede communicatie.

Prettig!

• Prijs/Kwaliteit

de van te voren meegedeelde kosten werd als zeer positief ervaren

Gemengde gevoelens !

Wij hebben als vaste klant zo een 3 jaar geleden een 4 e budget auto gekocht met weinig kilometers .Prima verkoop medewerkers goede afhandeling.echter na 1 jaar met APK een rekening van 1100 Euro , 1 jaar later met APK een rekening van 1400 Euro ,. Dit jaar bij een andere garage gegaan en blijkt dat vorig jaar de fusekogels niet goed gemonteerd zijn . Ik heb dus onveilig gereden . Alles is inmiddels gerepareerd na onze claim dus dat is prima . We zullen gerust nog wel kijken voor een nieuwe auto wanneer nodig maar voor onderhoud ,APK zullen wij gezien de hoge jaarlijkse kosten naar een onafhankelijke garage gaan

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor uw reactie. Wij stellen het zeer op prijs dat u ons bedrijf wilt beoordelen. Echter wil ik graag reageren op uw reactie opdat er geen misverstanden ontstaan. U geeft aan in uw bericht dat de fuseekogels niet goed gemonteerd waren. Dat is niet juist. U heeft ons gebeld op het moment dat u zich met de auto bij een andere garage bevond en deze constateerde dat er ruimte op de fuseekogels zat. Zowel links als rechts zat er ruimte op de fuseekogels. Omdat wij achter onze dienstverlening, en levering van onze producten staan heb ik u gevraagd om bij ons langs te komen zodat wij de situatie zelf konden beoordelen. Na onderzoek bleek dat er inderdaad ruimte op de fuseekogels aanwezig was. Dit was niet te wijten aan een montage fout maar aan een product fout. Wij hebben de fuseekogels ter beoordeling aangeboden bij onze leverancier, zodat zij de kwaliteit van dit product kunnen controleren en indien nodig aanpassen, zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Om u weer zo snel mogelijk op weg te helpen hebben wij niet alleen de fuseekogels maar de complete draagarmen kosteloos vervangen, zodat u weer veilig kunt rijden. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Johan Meure

Vriendelijk en servicegericht.

Na afspraak via website in te hebben gepland bleek deze niet over gekomen te zijn in systeem. Vervolgens wel heel goed geholpen om op tijd apk gedaan te krijgen en regulier onderhoud. Vriendelijk en servicegericht team.

Newtonstraat 48 1446VR Purmerend