Goede en vriendelijke service. Onderhoud aan mijn is volgens afspraak en deskundig uitgevoerd.

Dit was de eerste keer dat mijn auto naar AutoFirst ging voor groot onderhoud en het herstellen van een aantal klein defecten. De medewerker (Samantha) was vriendelijk, nam te tijd voor mijn vragen en hield mij goed op de hoogte over de kosten voor het herstel van de gebreken aan mijn auto. Alle werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd en mijn auto rijdt weer als nieuw. Bedankt voor de goede service!

• Prijs/Kwaliteit

Ze hebben het keurig gedaan

Ik heb een heerlijke auto een 208 Automaat bij jullie gekocht. Een geweldige verkoper ( Bart). De grote beurt na een jaar is goed uitgevoerd. Maar ik gaan met September 2024 weer naar van Mosselen want die zit bij mijn om de hoek. Maar het is goed gegaan ik kreeg een leen auto. Als ik naar van Mosselen gaan kom ik lopend terug en zo ben ik dat al 50 jaar gewend in Heemskerk. Maar als ik een andere auto wil kom ik bij jullie winkelen. L Henneman

• Prijs/Kwaliteit

I was able to have my work done while I waited.

A part had to be ordered and when it arrived I was called and you were able to do the work first thing in the morning while I waited upstairs. This worked out well for me. Thank for your excellent service.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht bedrijf

Tijdens aankoop van een zeer fijne auto werd mij geadviseerd om deze een complete servicebeurt te geven. Dit heb ik laten uitvoeren. Achteraf bleek iets toch niet geheel in orde te zijn. Na bespreking en het maken van een afspraak werd een reparatie uitgevoerd, geheel kosteloos zoals beloofd. Auto rijdt werkelijk als nieuw en ik ben meer dan tevreden. Hartelijk dank beste mensen!

• Prijs/Kwaliteit

Daar rijtje een stukje voor om. Dikke pluim.

Ik ga het door vertellen.

Perfect service.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over het contact met garage Meure.

Zowel bij de aankoop als bij het verhelpen van een storing aan mijn MB S klasse ben ik uitstekend geholpen. Correcte afhandeling en een plezierig contact met de medewerkers van Meure geven veel vertrouwen in deze garage.

Service

Elke keer als ik ook ontvang ik fantastische service, vanaf het moment dat we de auto hebben gekocht tot elke app of onderhoudsbeurt.

Heel fijne garage

Zowel de aanschaf en de inruil van mijn auto's en het onderhoud wat daar bij komt is in capabele, kundige en meedenkende handen van de medewerkers. Zij fungeren als team en staan echt altijd klaar om mee te denken en oplossingen te zoeken. Ik heb altijd een gevoel dat ik juist die ene speciale klant ben waar ze iets harder voor lopen.

• Prijs/Kwaliteit

Goed bedrijf, had een uitdaging

Ik had een onderdeel wat stuk is gegaan binnen een jaar van aankoop. Waar de meeste garage moeilijk kunnen doen omdat het onderdeel ook stuk kon gaan door slijtage. Zijn ze hier heel eerlijk, het is binnen een jaar dus garantie. Super fijn ook met communiceren als je vragen hebt of een afspraak wilt maken.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer correct

Prima service.

Heel positief vind ik dat je na het brengen van de auto wordt gebeld hoe duur de reparatie gaat worden. Dan kun je nog ja of nee zeggen voor bepaalde reparaties. En de rekening daarna is precies dat bedrag. Dus als er iets extra tegenvalt nemen zij dat. Dat is pas vertrouwen in eigen kunnen!

• Prijs/Kwaliteit

Goed telefonisch bereikbaar en prettig contact. Heldere afspraken die uitstekend worden uitgevoerd. Goede leenauto. Ik heb er wel 40 minuten rezen voor over om hier onderhoud te laten doen.

• Prijs/Kwaliteit

Jammer van reparatie maar wel top service

Wij brachten onze auto weg voor een grote beurt en met een ratel geluid wat we niet thuis konden brengen. Hier is naar gekeken door Meure en bleek de distributieketting te zijn, zeer dure reparatie dus dat was minder. Hier konden zij niks aan doen, maar de manier hoe ze hier mee om zijn gegaan is echt top. Alle tijd gegeven om een beslissing te maken en ons begeleid in de keuzes in opties die we hadden. Hiernaast hebben ze ons tijdens de dagen dat we de auto extra kwijt waren geholpen met een leen auto. En de naservice is ook top, moeten nog een keer extra langs komen om alles te dubbel checken. kortom: goede service, goed advies en goede naservice

• Prijs/Kwaliteit

Wederom weer fantastische service!

Vanaf 2015 ben ik klant. Jaarlijks laat ik de auto nakijken/apk door Johan Meure. Zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de reparaties.

Uitstekende service!

Ik had een probleem met mijn auto en zij waren Oplossingsgericht ten aanzien van de planning en uitvoering. Deskundig en vriendelijke werknemers!

Goed geholpen.

Wordt goed geholpen vriendelijk. Voor dat ze aan de auto gaan werken wordt je gebeld en geven aan wat er gebeuren moet en wat het kost.

Fijne service goede communicatie

Wij hadden een probleem met de auto binnen de garantie. Bleek gecompliceerd. Ontzettend vervelend natuurlijk maar wij werden steeds op de hoogte gehouden van de bevindingen en de service was dikke prima.

Helemaal top!

Wij brachten de auto en kregen een prima vervangende auto mee. De volgende dag mochten we de auto alweer ophalen. De mensen zijn heel erg vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Beetje moeite gehad of ze het gratis zouden doen

• Prijs/Kwaliteit

Accu was vergaan, kon gelijk komen en werd direct vervangen..wat een service..en personeel was super vriendelijk en eerlijk, waardeer ik enorm..

Prima service, fijn personeel

Excellent Customer Service

Excellent car servicing & maintenance quality by Johan Meure team (by Richard & Thijs). Very professional & transparent. Great customer relations (by Dennis) as well in case of any issue or support needed. Groeten

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage, klantvriendelijk goede service

Altijd geïnformeerd over eventuele kosten, wat niet persé nodig is wordt ook niet gedaan zonder toestemming. Al 18 jaar met vertrouwen naar deze garage!