Volledig verzorgd

Vanaf het maken van een afspraak tot het ophalen van de auto wordt er naar je geluisterd en geprobeerd aan al je wensen te voldoen Ook bij veranderingen wordt zo goed mogelijk getracht het in jouw schema in te passen Ik ben erg tevreden met de verleende service!

Geweldige service!!

De receptie van de werkplaats is echt TOP! Als je weet dat je een afspraak lang van te voren moet maken dan loopt alles op rolletjes.

• Prijs/Kwaliteit

Goed contact over de werkzaamheden en een eerlijke prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Vanaf het begin (telefonisch) uitstekend contact, vriendelijk en pro-actief. Duidelijke afspraken met vervolgens overzichtelijke prijsopgave. Meedenkende receptie en monteur met serieuze aandacht. Compliment!

Top services

Fijne auto gekocht voor mijn dochter ongeveer twee jaar geleden er deed zich een klein probleempje voor er ging een lampje branden daar hebben we toen melding van gedaan en na anderhalf jaar was het brandende lampje er weer en Meure heeft dat toch onder de garantie verholpen terwijl deze al was verlopen. Dus top service en je wordt er ook heel keurig geholpen door vriendelijke mensen.

Netjes geholpen.

Kan er weinig over zeggen was alleen voor een APK

Prima bedrijf

Duidelijke communicatie

Goede communicatie door vooraf een prijs op te geven. Op tijd klaar en auto nog gewassen ook.

Altijd goed geholpen

Snelle service en ze zijn eerlijk en oprecht .

ondanks super druk

Garage meure is gewoon en top garage ondanks de mega drukte die ze m8j vooraf al meedeelde hebben ze mijn auto tussen door kunnen doen , was niet zo maar een klusje maar best wel een projectje , top gedaan Meure

Erg klantvriendelijk

Prima geholpen, maar het is wel lastig om op korte termijn een afspraak te maken.

• Prijs/Kwaliteit

We kwamen kijken voor een andere auto, maar die had niet de dingen wat we wilde. Toen viel ons oog op deze auto en we mochten binnen kijken en toen mochten we ook gelijk proefrijden. De service is netjes. Het is geen dwingende verkoop. Hele netje verkoper.

Netjes geholpen

Probleemtje zonder moeilijk gedoe opgelost.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima geholpen

Idem

Zeergoed

• Prijs/Kwaliteit

Prettig, duidelijk, kundig en vriendelijke medewerkers

Dit is de eerste keer dat ik mijn auto bij dit garage bedrijf laat onderhouden. Vooraf recensies gelezen. Houd er rekening mee dat het ongeveer twee maanden duurt om een afspraak te maken, ze hebben het ontzettend druk. Dan doen ze iets goed. Medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. Voordat de werkzaamheden worden uitgevoerd nemen ze contact met je op geven een offerte, vertellen wat er nagekeken en vervangen moet worden maar ook eventuele toekomstige punten waar je op moet letten. Kortom prima keuze en service. Ik geef 4,5 ster omdat dit mijn eerste ervaring is.

Service is geweldig

Even snel een lampje vervangen, geen probleem snel en goed(koop) gebeurd

Normaal

Normaal

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, bellen over de kosten & vriendelijke mensen. Vind het alleen jammer dat je geen gratis leen auto meer krijgt bij grote beurten, was eerst wel het geval. Door drukte moet je nu wel ruim van te voren plannen >3 maanden.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, voor de zoveelste keer onvoorzichtig

Nette garage met gratis mogelijkheid tot een leenauto. Het is druk, dus er is een lange wachttijd. Werkzaamheden zijn volgens dealerspecificaties uitgevoerd. Echter werken er mensen die het niet zo nauw nemen met auto's van klanten. Ik heb nu al meerdere keren gehad dat mijn auto vies afgeleverd wordt. Ofwel met vet vlekken of zoals nu met olie vlekken op plastic delen. Hoe moeilijk kan het zijn om even je handen te wassen voordat je iemands auto in stapt!

• Prijs/Kwaliteit

Top service en mooie auto

Top geholpen door Kevin. Ondanks het tussentijds veranderen van de auto keuze, altijd netjes en professioneel geholpen. Zeker een aanrader!

Ik heb goeie ervaringen

Garage afdeling is helemaal top Vriendelijke mensen en goeie service

Gewoon heel goed

Zowel bij de aanschaf van de auto als bij het onderhoud: professionele en klantvriendelijke houding. Onderhoud steeds vakkundig en transparant (geen vage kosten) uitgevoerd. En dit steeds weer binnen de afgsproken tijd. Gewoon heel goed dus…

De eerste ervaring met garage is goed bevallen. Theo Freelink

• Prijs/Kwaliteit

Ze zijn echt goed omdat ze eerst bellen wat er met de auto moet gebeuren . Dus er wordt overlegd of je het wil laten maken Ze maken eventueel een vervolg afspraak