goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via via zijn wij bij garage van Zeeventer terecht gekomen. Via de website hadden we al een auto op het oog. Bij aankomst werden heel enthousiast ontvangen. We hebben de auto bekeken en zijn er een proefritje mee gaan maken. \r\n\r\nOm te vergelijken zijn we in Brabant naar een vergelijkbare auto gaan kijken. Ook deze auto beviel prima. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Van Zeventer omdat we er een heel goed gevoel erbij hadden. Het is geen pakke boter wat je koopt. \r\n\r\nBij de aflevering van de auto werd verteld dat ze de accu vervangen hadden. Voor de keuring was deze nog goed genoeg, toch hebben ze deze voor ons vervangen. \r\n\r\nWij kunnen dan ook iedereen van Zeeventer AutoService aanbevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne garage met hele vriendelijke mensen. \r\nSuper service qua mee denken in de beste oplossing om een afspraak tot stand te laten komen voor montage trekhaak.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende zaak met goede service en betaalbare prijzen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn altijd heel tevreden.\r\nHebben nooit problemen met onze auto’s omdat Pascal heel deskundig is en alles op tijd ziet aankomen.\r\nDeze garage is voor ons heel vertrouwd en Monique ook jij bent een topper dat je samen met Pascal de zaak rund en hoe jij met de klanten omgaat is super.\r\nTevens onze auto’s wat wij bij jullie gekocht hebben zijn wij heel tevreden mee.\r\n\r\nMooi familie bedrijf !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, meedenken met de klant, prettig klantcontact en goede (telefonische) bereikbaarheid

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd wordt alles goed geregeld!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig bedrijf, persoonlijk contact met de eigenaar en goede technische voorlichting, onder het genot van een kopje koffie!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service\r\nAuto was snel en vakkundig gemaakt.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een paar keer langs geweest , en goed geholpen..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en vriendelijk geholpen.\r\nHeb nu vier nieuwe winterbanden op mijn auto voor een goede prijs en zelfs mijn zomerbanden konden in opslag voor maar 15 euro per seizoen.\r\n\r\nIk kom graag bij jullie terug als vaste klant.\r\nVoor het onderhoud van mijn Audi.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Geen op of aanmerkingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van Zeeventer Auto\'s is een zeer vakkundige garage waar ik met plezier klant ben. De prijzen zijn goed, de service van hoge kwaliteit en vaak is de auto dezelfde dag weer klaar (ongeacht het probleem). Zowel voor regulier onderhoud alsook (complexe) reperaties zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over uitgevoerde werkzaam heden.\r\nZou dit bedrijf ook aan andere aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen beter dan mijn vorige garage in de regio, komt zeer vertrouwd over en legt de reparatie ook uit met de oude delen. Top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vakkundige hulp. Ik ben goed geholpen en te woord gestaan . Zou er zo weer terug gaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer behulpzaam en geeft een vertrouwd gevoel !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen allang bij Monique en Pascal en zijn zeer tevreden over het onderhoud aan onze auto’s.