deskundig, vriendelijk team

Kom hier al tientallen jaren, alleen maar goede ervaringen. Makkelijk te bereiken en denken altijd mee. Ook een prima adres als je op zoek bent naar nieuwe(re) auto.

Super geholpen

Buster beheld en kon vandaag meteen terecht. Uitstekende service!

Goede en vriendelijke service

Als er iets met mijn auto was kon ik snel geholpen worden. Alle (naar mijn idee) grote problemen konden opgelost worden, heel fijn dat ik een vervangende auto of fiets meekreeg! Duidelijke en persoonlijke communicatie. Na een paar vervelende ervaringen met andere garages ben ik hier erg tevreden!

Zeer snel geholpen

Goed gevoel vriendelijke mensen , Zeer snel geholpen, Prijs technisch super meegevallen, AutoFirst autobedrijf Waterland een aanbeveling voor reparatie aan je auto Top

• Prijs/Kwaliteit

Super service en verstand van zaken.

Voor mijn golf V GTI DSG was ik opzoek naar een specialist om de DSG bak van verse olie te voorzien en preventief te laten nakijken. Na wat zoeken kwam ik bij AutoFirst Autobedrijf Waterland uit. Zeer vriendelijk geholpen en direct een vertrouwd gevoel. Hier hebben ze verstand van zaken en voor een scherpe prijs, ik kom zeker terug!

Heel positief

Goede vakkundige mechaniciens. Met Volvo als hun specialiteit, wisten snel de euvels op te sporen en te repareren. Erg vriendelijk, ik kom zeker terug. Ook voor de koffie :)

• Prijs/Kwaliteit

Het adres waar ik volgende keer ga voor diagnose, advies en reparatie!

Na een belletje kon ik direct komen en werd meteen geholpen. Koppeling en vliegwiel laten vervangen van een DSG 7 bak. Uitleg was top en dito aftersales. Goed bezig jongens!

Top service

Nette service, ze denken goed mee en repareren professioneel

Super garage.

Goede deskundige en klantvriendelijke garage.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar adres voor auto onderhoud

Goede service en duidelijke communicatie

• Prijs/Kwaliteit

Iedere keer weer kom ik in een warm bad. Altijd vooraf overleg en uitstekende service!

Super geholpen

Super leuk en toegankelijk bedrijf. Met eerlijk advies . Zeer een aanrader !

Dsg service.

Ik heb mijn golf 7 GTI dsg bij waterland gebracht voor olie verversen incl filter voor mijn dsg automaat. Ik werd van te voren goed geïnformeerd over de prijs tevens hebben ze de auto meteen even uitgelezen super service.

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

De medewerkers zijn erg vriendelijk en hebben de juiste kennis in huis. In tegenstelling tot de grote garages weet de medewerker meteen (na het noemen van je naam) over welke auto het gaat. Erg prettig. Wat ik ook als prettig ervaar is het maatwerk dat zij leveren. Sommige problemen zijn namelijk simpel op te lossen zonder dure reparaties.

Voor mij al ruim 10 jaar het juiste adres

De mannen van Autobedrijf Waterland zijn goed bereikbaar, goed gehumeurd, en flexibel in het oplossen van problemen met mijn onveranderlijk meer dan 15 jaar oude auto's. Van harte aanbevolen!

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage Uitstekende service!

Ik ben bij autobedrijf waterland terecht gekomen door een pech geval. Ik werd snel geholpen. Hierdoor kon ik mijn weg snel vervolgen. Sindsdien ben ik hier klant voor alle werkzaamheden aan onze auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed sevice,kan altijd terecht,proberen je zo snel mogelijk weer op weg te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en undig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed teamwork

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, vriendelijke en hartelijke harde werkers!\r\nWij zijn dik tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Waterland is een tratitioneel familie autobedrijf, \r\nPersoonlijk van opzet, kleinschalig maar groot in daden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 1887 bij dit bedrijf en nog steeds te vreden. Uitstekende service en deskundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig team, ben meer dan fantastisch geholpen na een aanrijding en latere aanschaf andere auto!