Trekhaak zit er netjes opgemonterd. Jammer dat hij niet geschikt is om een aanhanger te trekken. Bij navraag blijkt dat hij Max 450 kg wel mag trekken volgens de auto opgave. Dit wordt uiteraard vervolgd bij de R D W Maar verder keurige service en netjes geregeld.

Efficiënt

Prima geholpen en het kostte weinig moeite om de afspraak te maken en de trekhaak te laten monteren.

• Prijs/Kwaliteit

Dat het allemaal correct is verlopen

Het plaatsen van de Trekhaak is netjes gedaan en vlot afgehandeld .

Zeer professioneel

Zeer snelle communicatie na aanvraag offerte en afspraak bevestiging. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Super vriendelijk en heel correct alles volgens afspraak en niks was te veel gevraagd. Ga er zeker weer terug komen.

Uitstekende service!

Uitstekend! Stipt en vriendelijk geholpen. Netjes gewerkt

super nette service

Een trekhaak laten plaatsen. Dit is keurig gedaan Ook de prijs is aantrekkelijk Voor iedereen aan te raden

Super bedrijf

Goede afspraken, vriendelijk personeel en kwaliteit.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en vriendelijk personeel

• Prijs/Kwaliteit

Alles netjes geregeld voor een goede prijs

Snel correct afspraak kunnen kaken Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen Keurige leenfiets Trekhaak zit er netjes onder Goede uitleg gekregen Klein minpuntje: Mijn kenteken zou zijn vastgezet, maar dat was helaas niet gebeurd, maar buiten dat is dit bedrijf wat mij betreft een absolute aanrader!

Goed.

Great!

Great service!

• Prijs/Kwaliteit

Prima ervaring en fantastische service

Vriendelijk. Zeer prettige behandeling. Keurige montage. Indien er iets is altijd welkom voor "nazorg". Zal een ieder adviseren die een trekhaak wil naar u te gaan.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd een prima service!

onvoldoende

bij thuis komst kon ik de fietsdrager niet op de draagkogel krijgen. terug naar de leverancier van de Fietsdrager , die merkte dat er nog 2 nippels op de kogel zaten. nieuwe afspraak gemaakt dat wij a.s vrijdag 9 juli weer naar Hilversum moeten komen daar worden de nippels er af gevreesd . Ik ben verwonderd en een beetje boos dat men mij dit niet bij aflevering heeft uitgelegd.

snelle en goede service

Ik werd vriendelijk ontvangen, kreeg een leen autootje mee en werd gebeld toen ik mijn auto met nieuwe trekhaak wer kon ophalen. Bij afhalen kreeg ik keurig uitleg van de werking van de afneembare trekhaak.

Ja was prima

Prima volgens afspraak verlopen Moest alleen terug, want mijn aanhanger verlichting werkte niet juist Had alles bij mij nagekeken want ik ging twijfelen Maar alles wasgoed Ik terug Daar melde ze mij mogelijk alleen beschik voor led , nou melde ik, dat lijkt mij wel heel sterk. Dat boek heb ik nog niet gelezen. Hi hi Toen kwamen ze kijken en meten (niet goed) wat aan gedaan en alles werkte daarna goed Ik vroeg, wat was het, hij melde uit de gein en met de lach Geheim van mij. Ik vond het helemaal prima , het werkt nu goed Klaar he

vriendelijk

Vriendelijk personeel en goede service. Een aandachtspunt; het kinderstoeltje van mijn dochter was losgemaakt, maar dit hadden ze niet vermeld toen ik de auto kwam ophalen.

• Prijs/Kwaliteit

Beste mvr Peters, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is dat in de drukte bij ons erbij in geschoten om dit aan u te vermelden, echter was wel het verzoek (duidelijk aangegeven in de mail) dat zowel de kofferbak als de achterbank leeg moest zijn. Bedankt voor de feedback, we zullen hier extra op letten. MVG Eurocar Hilversum

M.i. goede montage en duidelijke uitleg

Alles geheel volgens afspraak

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en goed geholpen

Afspreken gaat makkelijk en ze herinneren je er nog aan als de datum nadert wanneer afgesproken is. Ontvangst is prima, duidelijk en vlot. Trekhaak zat er snel onder en zat een heel certificaat bij wat er allemaal gebeurt is en waarborg. Kortom prima geholpen

Klantvriendelijke en deskundige receptie

Mijn eerste contact was met de (fysieke) klantenreceptie. Daarna ook telefonisch een vraag gesteld naar de beschikbaarheid van een bepaald merk trekhaak. Alles ging met uitleg gepaard en is naar tevredenheid verlopen. En... o, ja ........: * De eerste 100km van de leenauto zijn in de prijs inbegrepen! ** De garage was overzichtelijk én schoon! Het geleverde product, de plaatsing, de prijs-kwaliteitverhouding én de klantbehandeling vind ik daarom een 10 waard.

Snelle en kundige support

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede trekhaak en fietaenrek voor een redelijke prijs

Zeer aangenaam

Vriendelijk en behulpzaam. Een plezier om bij deze receptie te staan. De installatie is net gedaan dus daar kan ik nog niet veel over zeggen - zal vast goed gedaan zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Een goed bedrijf! Duidelijk in afspraken.

Eerste kennismaking was prima. Gemaakte afspraken worden goed uitgevoerd. Ook prijstechnisch prima markt conform.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle prima scherp geprijsde service

Banden. onderhoudsbeurt, Imperial of ski-box huren? AutoFirst regelt het voor onze auto's al jaren prima.

Gijsbrecht van Amstelstraat 419 1216CA Hilversum