Goede service en contact

Goede service en contact

Vriendelijke en duidelijke mensen

Duidelijk waar je aan toe bent met je autp en vriendelijke mensen. Ik kom hier zeker terug.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijk en kundig personeel

Snelle service en zeer vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Correcte efficiënte service gerichte firme

Goede service , dames achter de telefoon zeer behulpzaam en klant gericht . Offerte was snel en correct. Enige kleine aanmerking is dat de tijd tussen acceptatie van offerte en montage aan de lange kant was .

Top service!!!!

Prima service van Natascha en haar team, Auto APK gekeurd kleine reparaties verricht auto rijdt weer als een zonnetje. Top Team!!!

• Prijs/Kwaliteit

Communicatief en informatief zeer goed. Stipt en netjes!

Uitstekende positieve en informatieve communicatie m.b.t. de afspraak, het herinneren aan deze afspraak (stiptheid). Zeer goede service (ontvangst) en nazorg!

PRima

Zeer goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Fijne service, goed werk geleverd

Goed advies, leuk dat het een garage is die gerund is door vrouwen. Dat geeft een fijn gevoel.

Erg vriendelijk

Vriendelijk te woord gestaan, ik gaf aan dat er een lekkage in koffer bak was, en als de bumper er toch van af ging ze daar even naar konden kijken, dat was geen probleem, naderhand aan de hand van foto's ook laten zien dat de roosters afgekit waren. Trekhaak zit er keurig netjes op, de sensoren weken ook nog naar behoren, en allemaal zonder meer prijs. Erg blij mee.

goed en vriendelijk

vriendelijke ontvangst en de auto was snel klaar.

Helemaal geweldig

Dit is de 2e keer dat ik bij hun mijn auto breng en ik ben heel blij dat ik naar ze ben overgestapt. Voor mij is dit duidelijk de garage waar je met plezier naar toe ga omdat je auto in goede professionele handen is.

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb reeds gereageerd via trekhaken.nl.

Professioneel

Op alle fronten 5 sterren. Prijs: scherpe tarieven Contact: professioneel, adequaat en bijzonder vriendelijk Eindproduct: professioneel en bijzonder netjes gemonteerd. Service: gratis leenauto!

• Prijs/Kwaliteit

Alles ging naar mijn visie prima. Zowel de dames en hond bij de receptie als uitleg hoe te handelen bij het in elkaar zetten. Maar dat moet nog blijken als ik 'm echt ga gebruiken. Het enige wat ik toch beetje vreemd vindt is dat de trekhaak er scheef opzit.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen weer, hoop op vervolg.

Elk jaar, 3x, tot nu toe, vriendelijk en goed geholpen.

Zeer goed.

Prima service en vakkundige montage.

Super fijne garage

Super garage kan er snel terecht en super leuke meiden achter de balie.

• Prijs/Kwaliteit

Na mijn aanmelding op de site werd ik snel gebeld voor bevestiging van de afspraak. De dag van afspraak stond er een gratis leen auto klaar.. de mensen zeer vriendelijk en de auto keurig weer terug.

Erg fijn!

Ik kom er al jaren, altijd vriendelijk te woord gestaan en denken goed mee over de situatie en hoe het zo goed mogelijk kan worden aangepakt. Flexibel op het moment dat het noodzakelijk is en prettig qua inplannen als het minder haast heeft. Heel fijn bedrijf!

• Prijs/Kwaliteit

Vlotte afhandeling en dan met een levenslange garantie......

Telefonische afhandeling juist en attend voor een niet-techneut. Na de afwerking een goede introductie van het noodzakelijke. Aflevering van de auto zag er netjes uit.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke personeel, goed werk voor een goede prijs

Aardige mensen die duidelijk zijn in wat er moet gebeuren en dit voor een zeer degelijke prijs doen.

• Prijs/Kwaliteit

prima service . Wel een behoorlijke uitgave zo een trekhaak .....

Trekhaak

We werden vriendelijk ontvangen. Al onze vragen werden met goede uitleg beantwoordt. Alles liep soepel En de auto was vlot klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service met aandacht voor de klant.

Wordt goed op de hoogte gehouden en extra kosten wordt eerst afgestemd. Vriendelijk personeel en goed advies voor vervolg reparaties