persoonlijke service

Bij AutoFirst Eurocar weten wie je bent. Ze hebben een persoonlijke benadering, onderhouden en repareren je auto snel en correct.

Top Garage

Zoals gebruikelijk weer een top ervaring gehad bij Autofirst-Eurocar Hilversum. Ze weten waar ze het over hebben geen verrassingen achteraf. Je kunt goede afspraken met ze maken kortom ik ben al jaren klant en zal dat ook blijven.

prima garage

welkom, vriendelijk, deskundig en goede after service. Heel goed dus.

Vlotte service.

Deskundig en vlotte service.

• Prijs/Kwaliteit

Service en geen lange wachttijden

Service en klantvriendelijkheid staan altijd aan de top bij jullie. Heb jullie ook aanbevolen aan anderen.

Vess is great

Top service and felixible

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijke, kwalitatieve en betrouwbare dienstverlening!

Fijne ontvangst en zeer dienstverlenend. Niet geheel onbelangrijk: service/reparatie/onderhoud van topkwaliteit!

• Prijs/Kwaliteit

Prima garage. Deskundige service, heldere communicatie

Prima garagebedrijf. Geen poespas, gewoon goede kwaliteit van vakmensen.

Honest, trustworthy and efficient

I was recommended this garage by a friend of mine and it's a great one! I've been twice and both times they've been helpful and given me impartial advice on my car. Having been given a much higher price to fix my airco elsewhere just goes to show Auto First isn't out to rip you off. Excellent service!

• Prijs/Kwaliteit

Geen problemen altijd goed!!!

Alles altijd prima geregeld

Flexibel en duidelijk

Het bedrijf is flexibel, duidelijk en prettig in omgang b

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en service

Reparatie goed verholpen en prima service gekregen

Uitstekende en snelle service

Met spoed een APK in kunnen plannen (ik was te laat om een afspraak in te plannen). Vakkundig alles nagekeken en afgemeld bij de RDW. Top service voor een hele mooie prijs.

Een topgarage !

Zat eerst bij Rudy Snel die hiervoor in dat pand zat ; een enorme oplichter die mijn doorgerotte micra goedkeurde en 700€ laswerk rekende wat helemaal niet correct was gedaan ( metaal er opGEKIT ! ) ! Wesley de garagechef die deze garage heeft overgenomen heeft mijn auto opnieuw moeten lassen waardoor ik nu veilig rondrijd zonder stress en problemen ! Ga zo door en ik ben vaste klant ! SCHADE Rudy Snel 700€ Kosten nu bij Wesley na 2 jaar 260€ En Rudy als ik je ooit tegenkom maak ik je AF !

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijkheid prima, echter produkt niet naar tevredenheid afgeleverd.

Ik had een afneembare trekhaak besteld "afneembaar" zodat deze gemonteerd en bij niet-gebruik van de kogel, er niets van te zien zou zijn. Type onderconstructie welke de garage nú heeft bevestigd heeft als resultaat dat er nú toch een storend zicht is aan de achterkant doordat een uitstekend deel alsmede ook de stekker precies onder de bumper erg in het zicht zijn. Ook het bevestigen van een Twinnyload bleek (ondanks zeer bereidwillige/vriendelijke medewerker) aan deze kogelhaak niet mogelijk. Bij veel auto's waar men 'n afneembare trekhaak heeft gemonteerd zie je normaal niets van het het aankoppelingspunt én de stekker. Men heeft mij van te voren niet gewezen op de consequentie dat bij dit model trekhaak er een stuk buiten de bumper in het zicht zou zijn. Dat was pertinent niet mijn bedoeling.

Klantvriendelijk

Op mijn auto werd een trekhaak geplaatst. Ik kreeg een leenauto mee. Goede services en erg klantvriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Prima, zowel vooraf als tijdens beurt/apk.

Geheel tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke en betrouwbare mensen!

Fijne garage om naar toe te gaan!

• Prijs/Kwaliteit

vriendelijke en correcte dienstverlening voor de afgesproken prijs

helaas was buiten de schuld van Eurocar de verkeerde trekhaak afgeleverd en duurde installatie een dag langer dan verwacht maar met een leenauto om mobiel te blijven was de vertraging goed te verdragen.

Geheel tevreden!

Last minute apk en toch nog een kleine beurt kunnen toevoegen. Snel, goede, nette een vriendelijke service!

klantgericht en meedenkend

Ik ben altijd blij met Autofirst. Er is altijd redelijk snel plek, ze denken kostentechnisch mee en ze geven eerlijke informatie. En daarnaast zijn ze altijd vriendelijk en vrolijk!

Vlotte, duidelijke afhandeling

We werden zeer prettig geholpen. Afspraken werden nagekomen. Leen auto stond netjes klaar. Ook weer vroeg in de middag de auto gereed gemeld.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige behandeling en zeer vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Iedere keer weer top service

Vriendelijke service, snel, komen na wat ze beloven

• Prijs/Kwaliteit

Prima service voor een goede prijs!

Snel en vakkundig geholpen!