Zeer positief en efficient geholpen

De gemaakte afspraken zijn goed nagekomen, Geen bijkomende kosten . Een fijne auto stond kosteloos voor mij klaar!

• Prijs/Kwaliteit

Goede ervaring tijdens grote beurt van mijn auto

Goede service. Ik werd goed op de hoogte gehouden.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle, eerlijke en vriendelijke service!

Bij AutoFirst kan ik altijd snel terecht. Ze geven eerlijk advies en communiceren goed. Ik raad ze iedereen aan.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige, meedenkende en snelle service!

Goed en snel geholpen met de APK-keuring. Denken mee en staan open voor vragen. Fijne service van de receptie qua telefonisch overleg en ontvangst.

• Prijs/Kwaliteit

Prima garage fijn geholpen.

Bedankt.

Prima!

Prettig om online een afspraak te maken en van tevoren te weten wat de kosten zijn. Ik ben goed geïnformeerd over de bijkomende kosten door kleine reparaties, bijzonder vriendelijke medewerkers!

Prima aanbieding en service

Duidelijke en snelle aanbieding ontvangen, aanvullende vragen zijn snel beantwoord. Afspraak is snel gemaakt en uitvoering netjes. Ochtends gebracht en begin middag alweer gereed.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en goed benaderbaaa

Vriendelijk Personeel

Vriendelijke ontvangst

De dames op de receptie waren heel vriendelijk en gaven een goed advies. De service was heel goed

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke en goede SERVICE.

Kom er al jaren en ben zeer tevreden!!! Klant vriendelijkheid -10 Service - 10 Eerlijkheid -10 Prijzen/Kwaliteit - 10

prima service, flexibel en vriendelijk bij afspraak maken

prima service, flexibel en vriendelijk bij afspraak maken

• Prijs/Kwaliteit

goede service en betrouwbare prijzen.

goede service en vakbekwaam

Zeer vriendelijk

De ontvangst was uitermate vriendelijk. Bij het ophalen was er een duidelijke uitleg, en als iets niet lukt mag ik altijd langs komen is mij gezegd

Super service!

Ik heb afgelopen donderdag een trekhaak laten monteren. Vanaf het moment van het inplannen van de afspraak tot het ophalen van mijn auto.....alles was top! Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom zeker terug voor onderhoud etc.

Betrouwbaar

Elk jaar laten wij de auto apk keuren. Er wordt netjes gebeld als ze iets gevonden hebben om te overleggen. Wij blijven hier zeker terugkomen!

Goed geregeld

Fijn ontvangst en goed geregeld

Communicatie is perfect

Er was goed te overleggen en men dacht mee.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Geweldig gastvrij super personeel

• Prijs/Kwaliteit

Top ,goed geholpen,en prima werk geleverd.

• Prijs/Kwaliteit

very responsive and responsible company

Clear answers, good work, reasonable pricing

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en duidelijke afspraken

duidelijkheid en geen onplezierige verrassing achteraf

• Prijs/Kwaliteit

UItstekende all round garage, kennis van zaken en behulpzaam

Denken mee over de beste oplossing, altijd vriendelijk en snelle service.

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb slechte ervaringen met de vestiging in hilversum

Mijn auto voor groot onderhoud gebracht en daarbij specifiek een paar aandachtspunten aangegeven wat verholpen moest worden. Toen ik de auto weer ophalen was daar niets mee gedaan en erger nog er waren problemen bijgekomen. Mijn remmen waren vervangen alleen nu trekt de auto naar rechts tijdens het rijden en trilt het stuur heel erg bij 120km. Dit was nooit eerder zo. Het is overigens bij mijn privé auto ook het geval dat reparaties niet goed zijn uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Goedemiddag, Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Echter hebben wij u meteen na dat u hier weg bent gegaan en ons op belde afgesproken dat u terug zou komen, (een auto zo afleveren is namelijk niet waar wij voor staan). Helaas bent u niet op de vervolg afspraak op komen dagen en we hebben u ook nog meerdere keren gebeld zonder resultaat. Van de prive auto weten wij niks en heeft u ons nog nooit over aangesproken en vinden het ook erg jammer dat u dit hier ter sprake brengt ipv tegen ons in de garage. Wij hopen dat u alsnog contact met ons op kunt nemen zodat wij kunnen bespreken hoe we dit kunnen oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Team Eurocar Hilversum

Snel, goed en voor redelijke prijs.

Goede communicatie, website handig en gemakkelijk.