Ik deze beoordeling al gegeven hoor (trekhaakcentrum)

Zie boven

Perfect en snel geholpen

Heel snel tussendoor een afspraak kunnen maken. Goed met me meegedacht en voor een nette prijs geholpen.

Klantvriendelijk en accuraat

Vriendelijk ontvangen , alles goed geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Trekhaak geplaatst volgens afspraak. Perfect afgeleverd. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Gratis leenauto. Zeer klantvriendelijk personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage met duidelijke uitleg over eventuele kosten.

Vind het een fijne garage met vriendelijke mensen. Over eventuele kosten krijg je een duidelijke uitleg. En ze denken met je mee. Ik ben blij met ze!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke mensen en goede service

Fijn contact, heel vriendelijke ontvangst, goede begeleiding en uitleg (handig voor iemand zoals ik die geen verstand heeft van auto’s) en transparant over de prijs. Ik was hier voor het eerst, maar dit wordt mijn vaste garage!

Gewoon top

Keurig geholpen Mooie trekhaak

vriendelijk en vakkundig

Ik heb een trekhaak laten monteren en vanaf die tijd laat ik ook het onderhoud van mijn auto doen. Ik kan altijd terecht en de auto wordt vakkundig gerepareerd.

Snel en duidelijk geholpen

Super aardige dames met heel veel verstand van hun vak en top service

Goede garage

Groot onderhoud gehad en banden laten wisselen Prima. De damens zijn oplettend ,kreeg een mail dat ze teveel berekend hadden kregen netjes het bedrag terug gestort,verdient een pluim.

• Deskundigheid N.v.t.

Super geholpen

Doen waar ze voor staan

Helemaal tevreden

Heldere afspraak, snel uitgevoerd, goede service

• Prijs/Kwaliteit

Altijd fijn, vertrouwd en uitstekende service!

Vanaf het moment dat wij onze auto’s in onderhoud hebben gebracht bij Autofirst Hilversum voelt het goed. Er wordt meegedacht bij issues, reële prijzen gevraagd en zelf de 1e monteur maakt van een onmogelijk probleem bij een van onze auto’s) een succes! Eerlijke dienstverlening, zoals het hoort!

Goed geregeld!

Makkelijk te regelen, leenfietsen kunnen gebruiken.

Goed bedrijf

Goede service.en goede bezetting en vriendelijk personeel

• Prijs/Kwaliteit

De bedrading van de trekhaak deed het niet goed. Binnen 2 weken konden we bij hun terecht. De opties bij brengen besproken. Heel fijn dat er meegedacht werd.

• Prijs/Kwaliteit

Van start tot finish prima!

Trekhaak prima en soepel geïnstalleerd. Met uitleg en leuk leen autootje. Vriendelijke service ook. Prima!

Klantvriendelijkheid en kwaliteit

Altijd leuk en gezellig om hier de banden te laten wisselen.

• Prijs/Kwaliteit

Simpel, snel en zeer klantvriendelijk

Onverwacht had ik maar kort tijd voor een trekhaakmontage. Hoewel men geen zekerheid kon bieden qua tijd, hebben ze hun best gedaan alles snel af te ronden en is alles keurig op tijd conform afspraak afgerond. Zéér klantvriendelijk - en ik ben blij met het resultaat

zie hieronder

Ik heb mijn ervaring al gegeven voor de trekhaakorganisatie en deze is bedoeld voor Eurocar Hiversum. Behalve dat er absoluut sprake is van dat de persoonlijke vriendelijkeheid enkel door Hioversum komt.

Snel geregeld

Ik vind dat jullie een goede service hebben. Voor de vrouwen die de planning doen! Dat ik er nog snel tussen geschoven kon worden. Alleen een klein puntje. Zorg wel dat de volgende keer de motor kap dicht zit. Maar overall top service!

Net een stapje meer

Auto hier gebracht voor een trekhaak. Omdat de auto wat hobbelde gevraagd om er even onder te kijken, deze diagnose hebben ze gedaan zonder daar iets extra’s voor te vragen. Enig minpuntje er zaten overal vlekken van vingers op de auto echter na een wasbeurtje waren deze verdwenen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf met duidelijke offertes en een gratis leenauto.

Onder mijn nieuwe auto is een afneembare trekhaak geplaatst. Had op internet diverse afbeeldingen bekeken van mijn auto met trekhaak en dat zag er netjes uit. Ik vroeg aan de dame achter de receptie of er een stuk uit de bumper gezaagd moest worden maar dat moest nog even bekeken worden. Later belde ze mij met de melding dat er inderdaad en stuk uit moest. Nu had ik dat niet goed begrepen en dacht dat op de zichtzijde rondom de trekhaak en rond stuk eruit zou worden gehaald. Bij ophalen bleek dat er aan de onderzijde vd bumper een stuk was uitgezaagd wat helemaal niet opviel gelukkig. Achteraf dus tevreden ermee maar misschien had wel gezegd moeten worden dat het aan de onderzijde gebeurde wat niet zichtbaar is dus. Verder zag alles er netjes uit. Gratis leenauto was ook heel top van dit bedrijf. De prijs was aanmerkelijk voordeliger dan bij de dealer.

• Prijs/Kwaliteit

Goede snelle service door vriendelijk personeel

• Prijs/Kwaliteit

Goed, vriendelijk geholpen, leenauro gekregen en alles keurig afgehandeld. Uitstekende service.