Geen afspraak, maar meteen en met plezier en succes geholpen!

Mijn motorkap weigerde verder open te gaan dan zo'n 15 cm. Ondanks dat ik mijn auto elders bij een AutoFirst vestiging had gekocht ben ik in Etten-Leur bij Q Autoservice binnengestapt. Mijn probleem werd aangehoord, ik werd vrijwel meteen geholpen en zelfs mijn ruitenwisservloeistof werd bijgevuld. Fijn te constateren dat je nog zo plezierig en welwillend wordt geholpen. Ik kom zeker terug!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin januari pech, ruit kapot. Rondgebeld naar bedrijven en via via hier terecht gekomen. Goede service, lage prijs en snel (dezelfde dag) geholpen. Bekendere bedrijven vroegen soms het dubbele. Rij vrolijk met mijn gerepareerde auto weer verder.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel de zaakvoerder, Bayram als zijn medewerkers hebben me als nieuwe klant zeer hartelijk verwelkomt.\r\n\r\nBovendien heeft de zaakvoerder me, zonder voorafgaandelijke afspraak, me tussen al hun werk in netjes bijgenomen voor het monteren van 20 Inck breedsetvelgen op mijn Mercedes S500-klasse.\r\n\r\nNaast de supergoede service, opmerkzaamheid en vakkundige montage hebben deze vaklui me terecht gewezen op vervangen van mijn remblokken en uitlijnen van mijn auto, op basis van de slijtage van mijn voormaige velgen en banden.\r\n\r\nEens ik aan de kassa passeerde stond ik stomverbaasd van de zeer scherpe prijs in vergelijking tot de geleverde arbeid.\r\n\r\nIk ben dan ook zéér tevreden over dit montagebedrijf en zal zeker terug rekenen op hun professionele diensten!\r\n\r\nAutoFirst Q Autoservice, jullie verdienen 5 volwaardige sterren en een dikke 10 op tien voor service, kwaliteit en prijs.\r\n\r\nThank you very much.\r\n\r\nBu montaj şirketi kesinlikle herkese tavsiye edilir \r\n\r\nBen türkleri severim!\r\n\r\nBelçika\'dan çok teşekkür ederim.\r\n\r\nSalam aleicum.\r\n\r\nGino :-) ;-)
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij APK bleek flexibel deel uitlaat lek, geen probleem voor deze vaklui. Dezelfde dag alles besteld en vervangen. Daarnaast grote beurt uit laten voeren waaronder schockdempers, remschijven, remblokken, olie, filters en een airco service uit laten voeren. De BMW dealer zelf had het niet beter kunnen doen en dat voor een schappelijke prijs. Professionals die kwaliteit en sevice bieden tegen normale prijzen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mijn vw Passat uit 2005 onlangs een grote beurt en distributie riem later vervangen. \r\nZeer klantvriendelijk geholpen, volgens afspraak op tijd klaar zijn.\r\n\r\nOok wil ik een opmerking plaatsen over de poetsbeurt. \r\nIk durfde er niet meer in te zitten zo schoon dat tie was. En ik kan je vertellen, hij was echt smerig van binnen vanwege mijn werk. Rooklucht eruit en al. \r\n\r\nKortom vakkundig en zeer klantvriendelijk geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Direct plaats gemaakt voor het maken van mijn auto. Zeer goede service!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk bedrijf met een prima prijs kwaliteit verhouding. Klantvriendelijk met goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak is afspraak!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super een goede ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed nieuwe voorruit laten zetten van mijn dodge, de monteur zei dat mijn banden scheef af slijten hebben ze gelijk mijn auto uitgelijnd

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe ruit en banden top geregeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie mensen, professioneel en voor een scherp prijsje! Die turken kennen er wat van!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar, vriendelijk personeel, niet duur en altijd bakkie koffie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autoruit van mijn e46 vervangen .\r\nPrettig contact en snel gedaan 👍\r\n

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen. Personeel is erg klantvriendelijk en vakbekwaam. Volgende onderhoudsbeurt ben ik er weer.

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor uw beoordeling.