Open & betrokken

Ik breng daar altijd met veel vertrouwen mijn a auto naar toe. Ze zijn duidelijk, open, vriendelijk en reeel. Voor mij een fantastische garage.

prima service

vriendelijk deskundig personeel. Uitstekende service. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Prijs/Kwaliteit

Goede, betrouwbare en vriendelijke service

Voor mijn bezoek had ik al een afspraak gemaakt. Eerst is er verteld wat er uitgevoerd gaat worden aan mijn auto. Daarna kon ik plaats nemen en binnen het aangegeven tijdsbestek was mijn auto gereed.

Goede uitstekende betrouwbare garage

Goede uitstekende betrouwbare service gerichte garage met een eerlijke prijs.

Eerlijke TOPPERS

Eerlijke TOPPERS

Toppers

Denken goed mee en leveren kwaliteit!

Super kleinschalig autobedrijf.

Klantvriendelijk, gelijk geholpen - startproblemen.

Snelle en goede service

Ik had een storing in mijn auto, kon er zonder afspraak terecht en mijn auto hebben ze tussendoor kunnen repareren

Super ervaring

Allen, Ik heb een super ervaring met dit bedrijf. Echt zeer nette prijzen. Informeren mij volledig en juist, en ik kan altijd snel terecht. Sterker nog, ik ben een keer gratis geholpen toen mijn achterlampje kapot was gegaan. Geen probleem. Ze hielpen mij direct. Ik kan ze niet genoeg aanraden. Een heel tof team werkt daar en ze zijn altijd heel transparant over wat ze gaan doen en wat ze uiteindelijk hebben gedaan. Mijn go-to bestemming wanneer ik een probleempje heb met de auto of een keuring moet laten ondergaan.

Super service

Super en snelle service, beleefd team

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en vriendelijke bediening

Blij verrast, bij het afleveren van mijn auto blek er geen leenauto beschikbaar. Geen probleem, ik werd door een van de medewerkers weggebracht en weer opgehaald. Was tevreden met de reparatie, dus grote beurt, apk en reparatie airco volgde. Zeer tevreden over de service en prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig mij auto rijdt weer als een zonnetje

Uitstekende service en vakmanschap

Vriendelijke en vakinhoudelijke kanjers

Professioneel klant is koning

Na ontvangst met een koffie, werd de ruit netjes op tijd vervangen. Een extraatje was dat ze gelijk alle andere ruiten schoonmaakten (+)

Super service

Stond met een band kapot onderweg en ben perfect weer op weg geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd netjes en goed geholpen

Snel geholpen Goeie service

Super service

Deskundige experts met een aangenaam prijsbeleid.

Onderhoud zonder fratsen

Prijsgunstig onderhoud (grote beurt+apk €260) met gratis leenauto. Een aanrader.

Altijd snelle service

Altijd goede service

Super klantvriendelijk

Super vriendelijk , snelle service en betaalbaar …..

Blij verrast!

Op basis van prijs en reviews deze garage geselecteerd. Blijft toch een gok en wat is je gevoel als je dan voor het eerst binnenstapt. Het contact was meteen prettig, we hebben mijn wensen besproken en vragen werden beantwoord. De gratis leenauto stond klaar. Na een paar uur werd ik gebeld. Naast de geplande reparatie bleken nog een aantal andere zaken kapot/slecht te zijn. Dat was wel even slikken. Maar er werd goed met mij meegedacht en er werd een acceptabele prijs afgesproken. Nu ik de auto terugheb, merk ik een groot verschil. De vervangen onderdelen zijn allemaal bewaard. Kortom, zeer tevreden en ik beveel deze garage zeker aan.

Deskundig en betrouwbaar

Onze auto hebben we al een aantal jaren in onderhoud bij Q Service en dat bevalt ons prima.

betaalbaar en top service

betaalbaar en top service