Het vertrouwen in deze mensen is gewoon heel groot!

Top garage

Wij zijn erg blij met Rob,Tim en Suzette ,wat een TOPPERS zijn zij. Wij hebben via hen al twee keer een nieuwe Toyota Yaris gekocht. Vandaag kreeg onze Toyota Yaris Cross bij hen de eerste 15000.KM beurt. Wij hopen nog vele jaren onze auto bij hen in onderhoud te kunnen geven. Komen nu al 11 jaar in deze TOP GARAGE en zijn nog steeds erg blij en tevreden met de goede service en de vriendelijke ontvangst. Joke en Sylla

Top garage

• Prijs/Kwaliteit

Je ontvangt eerlijk advies, goede service en vakmanschap.

Inmiddels heb ik al ruim 10 jaar ervaring met deze fijne garage. Zowel bij de aanschaf van (twee) auto's, alsmede met de onderhoud van de auto's heb ik zelf heel positieve ervaringen. Ze denken goed mee, bieden goede service voor een eerlijke prijs. De communicatie met deze garage heb ik zelf altijd als zeer prettig ervaren!

• Prijs/Kwaliteit

Erg goede service. Kundig personeel.

Onlangs zijn wij weer zeer goed geholpen.

Prima Snel

Prima en snel geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte en betrouwbare service!

Heel blij met Garage Swart.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid is TOP

Een goede service.

Helemaal tevreden al een lange tijd!

Staat. Altijd voor je klaar

Heel goede service. Doet soms reparaties a la miinute.

Vriendelijke en efficiënte aanpak

Zeer zorgvuldig onderhoud, ik heb daarom ook groot vertrouwen in de kwaliteit van mijn auto.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk en goede service!

Vertrouwen en kennis!

Prima garage !

Ik ben erg tevreden over de vakbekwaamheid en de klantvriendelijkheid van dit bedrijf.

Professioneel en klantvriendelijk

Ik ben heel tevreden over klantvriendelijke behandeling. Lekker laagdrempelig en waar voor mijn geld

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en beleeft personeel

Vandaag even de APK laten doen, ze hebben mij heel vriendelijk geholpen. Kom zeer zeker terug

Super service

Probleem met defecte accu. Kon meteen langskomen. Zeer professioneel vervangen. Alle instellingen van radio en computer behouden . Rob, hartelijk dank weer. Prima geregeld, prijs viel alles mee.

Grandioos

Nette service

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en fijn personeel

Uitstekend service!

In december 2019 bij een autohandelaar een andere auto aangeschaft. Auto was dealeronderhouden. Recent was het tijd voor de jaarlijkse APK-keuring. Deze gecombineerd met een grote beurt bij Autobedrijf Swart. Een auto mag dan wel dealeronderhouden zijn, maar dat is geen garantie dat alle onderhoud ook daadwerkelijk op tijd is uitgevoerd. Eerlijk advies hierover van Rob Swart gekregen. Uitstekende communicatie. Prima Service!

Prima afgehandeld door Rob Swart

Auto gekocht met inruil. Prima afgehandeld en zeer tevreden met de gang van zaken.

Zeer vakkundig

Na diefstal van onze auto, alle sloten en sleutels laten vervangen. Gedurende de wachttijd op bestelling een Carlock mogen lenen van Rob Swart.

Geweldige ervaring

Heel klant vriendelijk aan de telefoon, goede afspraken te maken, komt afspraken na, heb mijn auto ingeruild, en geweldig tevreden!!

• Prijs/Kwaliteit

Microcar starten niet en andere kleine mankementen. Werd netjes thuis opgehaald en terug gebracht. De rekening, NIETS was service, grote klasse.

top

altijd vriendelijk en deskundig geholpen

• Prijs/Kwaliteit

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer tevreden over onderhoud aan onze Opel Agila. rammelende uitlaat keurig gerepareerd ipv vervangen. Klasse !

Rijksstraatweg 170 1968LM Heemskerk