Prima service en goede prijs

Het was eenvoudig om online een afspraak te plannen. Begin van de middag stond de auto gekeurd weer voor me klaar.

Geweldige service

Geweldige service, reparatie perfect opgelost. Hopelijk nu gevrijwaard van kosten.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, snel en betaalbaar

Vriendelijke mensen, alles keurig voor elkaar volgens afspraak. Online afspraken die duidelijk worden bevestigd. Prima prijs kwaliteit verhouding. Gewoon goed

• Prijs/Kwaliteit

Kan alleen maar zeggen prima services en vriendelijk personeel

Auto aken voor de keurig gebracht, om 9 uur en 2 uur telefoontje van hij is er klaar. Dus zeer tevreden

Zeer goed.

Goede service, met een luisterend oor.l Met goed advies.

Snel geregeld, goede communicatie

Snel geregeld, goede communicatie

Geweldige service

Auto gebracht voor schade aan de motorkap De schade is naar volle tevredenheid hersteld De auto is ook nog gewassen ! Helemaal top

Goede service /vakmanschap

Al jaren goede ervaringen Het ons kent ons gevoel.

Heel erg goed geholpen

Een bedrijf waar je op kunt rekenen met vakkundige mensen. Mijn vriendin woont in Harlingen waar ik vaak verblijf, en ik maak graag gebruik van deze vakgarage.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke afspraken over prijs en aflevertijd, vakwerk.

Zie boven

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende hulp bij het verwisselen van nieuwe koplampen.

Bellen , meteen een afspraak. In 10 min. Nieuwe lampen erin. Fijn gedaan.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn auto gebracht voor reparatie en afgelopen week nogmaals maar nu voor APK. Duidelijk communicatie en goede service Ga hier graag weer naar toe.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en luisterend oor.

Het autootje loopt weer als een zonnetje, na een grote beurt en de APK. Mooi hoor.

Altijd goede service

We komen al een aantal jaar hier en we zijn altijd tevreden. We hebben ooit een klein uitstapje gemaakt naar een andere garage maar snel weer teruggekomen.

Positief,

Vakkundig en vertrouwd adres. Vriendelijke benadering.

Deskundig en betrouwbaar bedrijf

Eerlijk en netjes geholpen, vriendelijke mensen!

• Prijs/Kwaliteit

De laatste dag voor de bouwvak: Lekke band, en de kofferbak sluit niet goed... 's Middags zonder veel hoop op wat nog mogelijk was gebeld. Men is de garage aan het opruimen en de laatste klusjes aan het doen. Toch nog ertussen gepland en alles is opgelost. "Band repareren ging niet, dus hebben we je winterbanden er vooraan opgezet, De kofferbak het scharnier eraf en bijgebogen voorlopig". Super, kan niet beter, toch nog zonder zorgen de bouwvak in.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, fijn contact!

Goed contact gehad toen mijn auto voor de apk moest. Goed op de hoogte gesteld wat er precies moest gebeuren en wat de kosten daarvan ongeveer waren.

Geweldig.

Zeer snelle service.

• Prijs/Kwaliteit

Prima snel en goed geholpen

Band werd snel en goed vervangen nadat hij was lek geraakt.

Super Servicebedrijf

Dit bedrijf ( deze mensen ) staan altijd voor je klaar en … hebben verstand van zaken. Wij komen er al jaren met plezier

Snelle en vakkundige service

Vanwege autoschade bij Wiltjer en Offenga aangeklopt. Meteen vriendelijk en eerlijk te woord gestaan. Deze mannen weten waar ze het over hebben en verkopen geen praatjes maar service! Zeer tevreden over de afhandeling.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en behulpzaam personeel, ik kan er altijd terecht en ze helpen je altijd met een oplossing. Kortom het zijn toppers!

Netjes keurige garage

Op advies van mijn dochter er heen gegaan . Ik heb mijn garage voor onze auto's gevonden .

Industrieweg 2 A

8861VH Harlingen

Over AutoFirst Wiltjer & Offenga

AutoFirst Wiltjer & Offenga neemt de zorgen rondom autoschade uit handen en doet deze snel vergeten. Uw auto is bij ons in goede handen en we kunnen u de zekerheid geven dat er gewerkt wordt met gekwalificeerde medewerkers en volgens de laatste reparatiemethodes. Naast schadeherstel kunt u bij ons terecht voor APK keuringen en onderhoud van uw auto.