gewoon niets op aan te merken!

Snelle diagnose gesteld en onderdeel geplaatst voor een eerlijke prijs, naar mijn gevoel. Fijn idee!

kan er altijd terecht

vriendelijk en goed bedrijf, mensen altijd behulpzaam

Super service

Zeer correct behandeld.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig.alles volgens plan verlopen.

Doordat alles naar wens is verlopen geen op of aanmerkingen te geven.

• Prijs/Kwaliteit

Het is een zeer betrouwbare, klantvriendelijke en kundige garage.

Vriendelijk en deskundig

In goed contact wordt besloten wat er nodig is. Dirk is behulpzaam, vriendelijk en heeft kennis van zaken.

• Prijs/Kwaliteit

Netjes verzorgd, goed en duidelijk.

Ik kom speciaal uit Weesp naar Utrecht om mijn onderhoud en reparaties hier uit te laten voeren omdat ik dan weet dat het goed is.

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen voor een goede prijs Mooi bedrijf na de verbouwing.

Goede service en duidelijke uitleg

Vandaag een trekhaak laten plaatsen. Toen ik de auto terug kreeg een duidelijke uitleg gehad hoe deze te gebruiken. Ook advies gekregen over een aan te schaffen fietsenrek (advies ook opgevolgd) en deze is meteen ook voor ons gemonteerd. Super service!!!

• Prijs/Kwaliteit

Ik kwam voor een kapotte dakraam, er was naar gekeken en gefixt. Ingesmeerd, en ik kon zo weer door. Vriendelijke mensen goede service

• Prijs/Kwaliteit

Super ervaring bij bezoek aan Taris!

Kundig, fijn in de communicatie. Voel me als klant welkom en serieus genomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dank je wel!

Goeie service en vakmanschap

Heb een goeie ervaring met deze garage,voor het eerst hier een afspraak gemaakt voor een jaarlijkse controle en apk .werd ook netjes gebeld dat er nog wat reparaties moesten worden gedaan.zeer tevreden over de handelwijze.

Zeer goed auto bedrijf

Zeer goed en professioneel alleen jammer dat de rekening hoog was maar ging om slijtage.

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijk en een bedrijf met kennis van zaken en zeer vriendelijk

Snel en goed advies en ook betaalbaar. Vanochtend de auto gebracht en smiddags stond hij alweer klaar. Ben netjes gebeld wat de reparatie kost en of het uitgevoerd mag worden zeer kundig

Vakkundig goed bedrijf

Dirk is serieus & eerlijk

Goede service en duidelijke uitleg

Fijne garage met capabele mensen. Tussendoor iets stuk (lamp) of id. wordt snel gemaakt als service. Ik kom hier nu al een paar jaar met plezier.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service door vakman met liefde voor auto's

Pluspunten: Je kan bij Dirk snel terecht. Goede haal en breng mogelijkheid van je auto vanuit Houten. Mijn Volvo rijdt na de service beurt weer erg lekker.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en zeer klantvriendelijk

Nogmaals, altijd vriendelijk en een goede service en mocht er onverhoopt wat meer zijn dan wordt er altijd overlegt en naar alternatieven gekeken.

• Prijs/Kwaliteit

Auto gerepareerd zoals gewenst en binnen een dag

Duidelijke afspraak met elkaar gemaakt over de reparatie en de auto was netjes in de middag klaar.

Top garage

Je kan altijd terecht bij Dirk.

• Prijs/Kwaliteit

Kennis en ervaring duidelijk herkenbaar.

Vlot netjes, kundig en vriendelijk voor een keurige prijs.

Super service

Mijn motor gaf gisteren problemen, maar gelukkig wist ik Autobedrijf Taris nog te bereiken. Gelijk ging Dirk ermee aan de slag en na 2 uurtjes, kon ik in de tussentijd even van de leenfiets gebruikmaken, was hij weer helemaal in orde. Geweldige service! Hartelijk dank:) Yvonne

Betrouwbare garage.

Fijne garage met een eigenaar die betrouwbaar is. No nonsens en prima dienstverlening. Met aandacht voor de auto en zijn eigenaar.

Heel fijn en prettig

Vakman en vakmanschap staat voor Daarnaast is er voldoende ruimte en aandacht voor de cliënt

Top garage

Kan hier altijd snel terecht, werk wordt goed gedaan en uitgelegd wat en kapot was en hoe dat werkt. Persoonlijke service. Goed voor m’n auto kennis :)

Californiedreef 17 C

3565BJ Utrecht