Beste garage in Utrecht

Meedenken en betaalbaar

Ik kom al jaren bij Taris met mijn Camperbus, de altijd vriendelijke Dirk helpt mij altijd super netjes en de it goed mee. Ik vind het prettig dat ze ook kennis hebben van campers. Ook zijn ze erg snel en betaalbaar!

Prachtig autobedrijf

Zeer goede service klant vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goede en snelle service

Spanrol multisnaar eraf gelopen...spoedje dus...twee dagen later rij ik weer

kan niet beter

Deskundig - behulpzaam - prettige sfeer

• Prijs/Kwaliteit

Mensen met verstand van auto's. Goede prijs en word altijd netjes gebeld als er iets aan het ligt komt.

TOP!

Goede en snelle service. Onverwacht ging mijn accu kapot en zonder enige moeite of wachttijd werd er voor gezorgd dat er een nieuwe accu kon worden geplaatst.

Zeer professioneel

Ad hoc zeer goed geholpen. Niet alleen het euvel verholpen, maar ook grondig onderhoud van het defecte onderdeel van mijn auto. Hierdoor ligt deze weer veilig op de weg, heel fijn.

Snelle service

Bij Taris een afspraak gemaakt om 2 banden te vervangen ivm apk. Kon direct de auto brengen. Tevens hebben zij de auto afgemeld bij het keuringstation. Fijne service. Vriendelijke monteurs

• Prijs/Kwaliteit

Zoals gewoonlijk uitstekende kwaliteit en klantvriendelijkheid

Er wordt gewerkt met veel zorg voor de auto en de klant.

• Prijs/Kwaliteit

Een eerlijk en oprecht bedrijf

De eerste apk en beurt voor deze auto . Bij taris ipv bij de officiële dealer Dit is goed bevallen en blijf zeker terugkomen

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, vakbekwaam en snel geholpen

Vriendelijk, vakbekwaam en snel geholpen door Dirk Taris

• Prijs/Kwaliteit

Goede betrouwbare garage waar je met aandacht wordt geholpen

Gewoon een fijne garage! Dirk is vriendelijk net als al het personeel. Houdt zich aan afspraken. Auto was ook snel weer klaar. Distributieriem en waterpomp vervangen. Topservice! Groet Bas

• Prijs/Kwaliteit

Taris is de enige echt betrouwbare garage in de wijde omgeving.

Hier wordt je geholpen door goede, nuchtere mensen die het beste met jou en je auto(s) voor hebben. Ik breng mijn beide auto's hier, evenals mijn zakelijke bussen én ik ken wel 10 mensen die na mijn advies hier vaste klant zijn geworden.

Alles direct zoals afgesproken

Alles goed

Geweldige service en vakmanschap

Heel erg vriendelijk, hele goede service en zeer betrouwbaar

Service met een hoofdletter

Kom hier met twee auto's voor onderhoud. Klant en auto staan bij Dirk persoonlijk centraal. Kortom een mooie garage waar ik als klant ervaar dat schoon en kwaliteit werk afleveren ook echt de standaard is. Top adres!

• Prijs/Kwaliteit

Elke keer weer een prettige ervaring.

Al heel lang ben ik klant met 3 auto's en elk jaar kan ik weer aangeven dat ik tot volle tevredenheid ook klant zal blijven. Deskundigheid en behulpzaam.

Gewoon goed. Goed advies. Dit bedrijf komt betrouwbaar over

Zie bovenstaande

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service en scherpe prijs

Na mijn eerste goede ervaring bij Taris ben ik inmiddels vaste klant hier. De service is prima ze staan altijd voor je klaar en de rekening valt lager uit dan ik bij mijn vorige garage gewent was. Bovendien zijn de facturen zeer gedetailleerd over wat er precies gedaan en vervangen is, dat ervaar ik ook als prettig. Aanrader dus!

Gewoon prima! Een tevreden klant Dank

• Prijs/Kwaliteit

Top service en snelle reparatie

We hebben een nieuw dakraam gekregen in onze Volvo. Er was een steen doorheen gegaan. Zodra het raam binnen was is het er de zelfde dag nog ingezet. Ziet er super netjes uit!

• Prijs/Kwaliteit

gewoon niets op aan te merken!

Snelle diagnose gesteld en onderdeel geplaatst voor een eerlijke prijs, naar mijn gevoel. Fijn idee!

kan er altijd terecht

vriendelijk en goed bedrijf, mensen altijd behulpzaam

Californiedreef 17 3565BJ Utrecht