afspraak is afspraak netjes uitgevoerd

afspraak is afspraak netjes uitgevoerd

Alles goed zoals altijd

Weer goede en snelle service. Duidelijk en eerlijk over prijzen. Behulpzaam.

oog voor detail, zorgvuldig

zorgvuldig, helder en betrouwbaar. een garage waar je je welkom voelt en goed geholpen. veel beter dan de dealer.

Top zaak

Dirk en zijn team zijn top! Xantia rijdt weer top!

super als altijd

altijd aanbevelen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede service, niet te duur en denkt mee en geeft advies.

• Prijs/Kwaliteit

Weer heel proactief en vriendelijk geholpen

Dirk denkt al jaren heel fijn mee, nu weer bij het zoeken en vinden van een nieuwe auto. Hij heeft me daarmee heel veel tijd en mogelijk een grote miskoop bespaard.

Helemaal ok

Dhr Taris heeft 's ochtends mijn auto vanuit Houten meegenomen naar zijn garage in Utrecht voor een onderhoudsbeurt. 's Avonds heb ik hem weer bij hem thuis in Houten opgehaald. Een paar kleine dingetjes hersteld, hij rijdt weer prima!

goede service

Dirk denkt altijd met je mee en is een echte vakman: zeer tevreden!

Top geholpen

Professioneel, hartelijk en kundig

Super tevreden over zowel de medewerkers als de uitvoering van de werkzaamheden. Ik heb nu al een aantal jaar mijn auto bij jullie voor de grote en kleine beurt en de APK. Altijd zeer naar tevredenheid. Jullie geven goed van te voren aan welke kosten er mogelijk aan gaan komen en denken mee in goede oplossingen. Dank jullie wel!

Super service!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer correct en snel geholpen.

Snel, vriendelijk, en duidelijk

Ik had een afspraak gemaakt voor een APK keuring dat verliep vrij spoedig, ik kreeg een belletje dat het verstandig was om mijn banden te vervangen wegens weinig profiel, de switch was ook snel gedaan.

Uitstekende deskundigheid

Uitstekende deskundigheid voor het onderhouden van mijn geliefde automobiel.

“Gewoon “ volgens afspraak

Adequaat geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Service zoals je mag verwachten

Alles verliep volgens afspraak en verwachtingen. Inname verliep soepel en de leenfiets stond klaar. Op tijd gebeld nadat de grote onderhoudsbeurt en apk keuring waren afgerond en kon de auto weer ophalen. Wederom een zeer tevreden klant!

• Prijs/Kwaliteit

Erg vriendelijk personeel, snelle service voor een goede prijs

Kom hier zeker terug

• Prijs/Kwaliteit

Voor een betrouwbare vakman moet je hier zijn.

Via de ANWB ben ik ooit bij deze garage terecht gekomen en daar ben ik heel dankbaar voor. Dirk (eigenaar) is open, transparant, betrouwbaar en heeft hart voor wat hij doet. Hij neemt je mee in het proces als iets vervangen of aangepakt moet worden en laat je zien waarom. Bij hem weet ik dat mijn auto in goede handen is en ik heb nooit vraagtekens bij wat hij doet. Mocht ik verhuizen, dan zou ik nog bij hem terugkomen voor het onderhoud van mijn auto. Super betrouwbaar en heel erg aan te raden.

Prima!

Nette garage. Zeer goede service. Vriendelijke medewerkers. Auto goed en zeer snel gerepareerd, voor nette prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Goed onderhoud voor een redelijke prijs

• Prijs/Kwaliteit

Een paar weken voor onze vakantie had onze teller last van een storing. Waar andere garages pas na weken een afspraak konden inplannen om naar het probleem te kijken, kon ik bij Autobedrijf Taris direct langskomen. Binnen een week was alles weer opgelost. Kortom een autobedrijf met service hoog in het vaandel. Een echte aanrader!

Beste garage in Utrecht

Meedenken en betaalbaar

Ik kom al jaren bij Taris met mijn Camperbus, de altijd vriendelijke Dirk helpt mij altijd super netjes en de it goed mee. Ik vind het prettig dat ze ook kennis hebben van campers. Ook zijn ze erg snel en betaalbaar!

Prachtig autobedrijf

Zeer goede service klant vriendelijk