Altijd goede service

Goede service Altijd vriendelijk geholpen

Zeer betrouwbaar

Opdracht naar wens uitgevoerd zoals altijd.

Ontzettend betrouwbaar en vriendelijk

Na een aantal verschillende garages in Utrecht geprobeerd te hebben uitgekomen bij Taris. Dirk is ontzettend vriendelijk, denkt goed mee en behoed je voor onnodige kosten. Absoluut een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Service als contact is goed te noemen. Verder worden de werkzaamheden naar behoren uitgevoerd

Van A tot. Z goed geregeld

Makelijk afspraak online maken,netjes ontvangen en prijzen zijn helder en duidelijk Komen hier zeker terug. Bedankt

Goede service!

Helaas pech met onze auto. In relatie tot het probleem werden wij ondanks alle drukte in de garage toch snel geholpen

Good! Very available and helpful

They looked and fixed many things for my old VW T4. The owner is very helpful and available to speak in english as well (which is not granted in my experience with other mechanics).

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise
  • Value for money

Vriendelijke en betrouwbare service

Er wordt keurig overlegd en er wordt naar de beste (en dat is niet altijd de duurste) oplossing gezocht. Geen verrassingen dus.

snel, vriendelijk, vakkundig

Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen. Leenautootje mee, geen probleem. En een goede uitleg wat er gerepareerd is en waarom dat nodig was. Kortom top!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd bereikbaar, meedenken, goede service!

Heel fijn dat er zo meegedacht wordt, laagdrempelig, prettig!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Ben hier heengegaan om een roetfilter te laten vervangen. Hebben met mij meegedacht en kwamen met goede oplossingen. Kon nergens terecht binnen een normale termijn, maar hier ben ik in twee weken geholpen met een lastig probleem. Top service en de auto rijdt weer als een zonnetje,

Snel en professioneel

Ik had een lekke band met de auto, ik kon dezelfde dag al terecht. Ze hebben de band nagekeken en het ventiel vervangen. De medewerker van de garage was vriendelijk en professioneel. En ik kon een leenfiets meenemen, dit was erg fijn!

We zijn zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Weer een heel goede ervaring

Er word gedaan wat beloofd is

• Prijs/Kwaliteit

Vrij kort geding een afspraak kunnen maken, ik ben goed en snel geholpen met de service beurt voor mijn auto

• Prijs/Kwaliteit

Dirk staat altijd klaar en is goudeerlijk!

Heb mijn auto al 7 jaar bij Dirk en zijn mannen in onderhoud. Hij staat altijd klaar, is klantvriendelijk en belt altijd even om zijn bevindingen en kosten af te stemmen. Afgelopen zomer bleek ik de avond voor vertrek op vakantie met volgepakte auto een zachte band te hebben. Ik kon Dirk s’avonds nog bereiken en de volgende ochtend 8:15 gelijk de band gerepareerd en kon gelijk op pad!

Supersnelle service

Net na kerst konden we direct terecht, supersnel geholpen, dank jullie wel!

• Prijs/Kwaliteit

Probleem met mijn auto goed verholpen met duidelijke uitleg.

Probleem met mijn auto goed verholpen met een duidelijke uitleg.

Goed en snel geholpen

Ik belde op nadat een lampje brandde in mijn auto en kon langskomen om hem uit te laten meten. Gelijk verteld wat de oplossing was en wat het zou kosten. Volgende dag alweer klaar!

Top garage.

Transparante communicatie, duidelijkheid vooraf dus. Goede service en alles snel gemaakt.

• Prijs/Kwaliteit

Erg tevreden over de APK en kleine beurt!

Auto ziet er als nieuw uit door het polijsten van de koplampen. Erg fijn! APK en kleine beurt duurder uitgepakt dan verwacht. Hier werd ik tussentijds goed over geinformeerd.

Zeer tevreden!

Erg tevreden. Tijdens mijn APK en kleine beurt kwamen de kosten hoger uit dan vooraf gepland. Hierover goed geïnformeerd. Erg fijn! Auto ziet er tip-top uit en rijdt weer heerlijk.

Zeer tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Tussendoor gekomen en nog steeds snel gemaakt

Maandag gebracht en donderdag kon ik hem weer ophalen. Dat was sneller dan ik had verwacht, ik kon pas twee weken erna een echte afspraak maken voor dezelfde dag dus ze hebben het erg druk. Alles uitgelegd en gerepareerd wat nodig was, super!

• Prijs/Kwaliteit

Autobedrijf Taris, maakt ruimte als urgente problemen of probleempjes moeten worden opgelost

Autobedrijf Taris repareerde fluks mijn brandstofpomp toen er diesel uit druppelde. Ik kom graag in die schone, opgeruimde garage. W.F. Harrems