Goede service, vriendelijk personeel

Elk jaar breng ik mijn auto voor APK en servicebeurt. Tussendoor wordt je geïnformeerd over de bijkomende werkzaamheden en kosten, zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Verder aardige mensen en goede koffie. Top bedrijf!

APK en reparatie

Alles weer helemaal top geregeld!

Super klantvriendelijk !

Heel flexibel, denken mee, doen wat ze beloven

• Prijs/Kwaliteit

Top garage al zo lang als ik er kom

Ik word altijd goed geholpen door alle lieve mensen in dit bedrijf. Alles weer perfect op orde en zelfs nog wat extra's gedaan aan de bumper zodat deze weer netjes zit. Bedankt weer!

• Prijs/Kwaliteit

Skilled, friendly - everytime good experience!

Our camper is in very good hands with the Eurocar team. They also like my dog!

Vakkundig & eerlijk

Een hele prettige garage. Vorig jaar wegens verhuizing geswitched naar deze garage, altijd spannend, maar geen seconde spijt. Vakkundig, eerlijk, meedenkend en vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

communicatie tussen de mensen in het bedrijf loopt heel goed, en dan komt de rest ook vanzelf

Wij kwamen hier pas, voordat de fam vd Bos het op hen manier voortzette, dat werkt nog beter. Op alle vragen weten zij wel een antwoord anders zoeken zij naar een antwoord; op factuur altijd alles duidelijk vermeld, als iets extraas gebeuren moet wordt je even gebeld, Etc. Alles wat je mag verwachten is er. Wij wonen er niet meer maar zolang zij er zijn blijven wij komen.

Zoals altijd: PRIMA

Ik kom voor een bandenwissel en krijg dan ook nog een praktisch advies mee waar ik wat aan heb. Beter kan het niet.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijke mensen en werd vakkundig geholpen.

Buitengewoon

Zo als altijd alles om de klant zo goed mogelijk te helpen. En dat voor een eerlijke prijs.

Snel, secuur.

Snel en secuur

Vakkundig. Fijne garage!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en zeer behulpzaam

Alles ging goed met de service. Ik denk dat het team professioneel is. Er was een probleem geconstateerd, maar ze hebben het zeer snel opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen voor een eerlijke prijs.

Banden besteld bij bandenconcurrent en deze hier laten leveren. Gelijk ook de APK laten doen. Werd netjes gebeld over extra kosten en waarom dit gedaan moest worden. Helaas zat er een stekkertje van de vervangen lamp niet helemaal goed vast die ik zelf nog even vast moest duwen bij thuiskomst.

klantgericht

ik kon snel langskomen en het probleem te verhelpen en dat tegen zeer billijke prijzen.

Good, snel, prima contact

Good, snel, prima contact

Uitstekende service!

Auto gebracht voor keuring en grote beurt Werd netjes gebeld of er iets gerepareerd kon worden (niet verplicht voor keuring). Auto binnen 1 dag weer op kunnen halen, heleaal kant en klaar!

• Prijs/Kwaliteit

Snel en tegen een redelijke prijs

Auto snel gerepareerd tegen een redelijke prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Topgarage! Eerlijk, goed en altijd kwaliteit.

Ik kom hier al jaren. Dennis en zijn team zijn echt supergoed. Altijd goed, eerlijk advies en kwaliteit.

No trust

I booked the Apk for my car by mijngarage.nl where I need to mention my car license plate and it showed a price (35€). When I got to the garage the price was almost the double (60€). The argument was that the prices were not updated...

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Altijd goed geholpen.

Deskundige, vriendelijke monteurs. Ga hier altijd naartoe.

APK en kleine beurt

Auto was snel klaar. Tussendoor overleg over vervanging van een onderdeel incl. Prijsopgave. Dag later ging lampje olie verversen aan> garage gebeld > kon volgende dag langskomen en display werd ter plekke gereset. Aardige mensen, draaien je geen poot uit zoals ze wel doen bij de dealers.

• Prijs/Kwaliteit

Een zeer klantvriendelijke garage met uitstekende service

Na een lange geheel onthoudingsbeurt voor het onderhoud, vorige week mijn auto voor een grote beurt afgeleverd. Er werd goede info gegeven over wat ze aangetroffen hadden en wat nog gedaan moet worden. Alles in een zeer vriendelijke sfeer en ook nog eens betaalbaar. Kortom een prima garage.

• Prijs/Kwaliteit

Alleen maar positieve ervaring met deze garage al 9 jaar lang!

Positief

• Prijs/Kwaliteit

Al vele jaren een betrouwbare garage

Uitstekende garage met eerlijke en kundige mensen vooraf prijsafspraken bij reparatie

Amperestraat 36 1221GJ Hilversum