Fijne garage

Alles precies volgens afspraak

Goede service Het enige was dat degene die mij hielp zelf geen mondkapje droeg en ik ben bang voor corona Ik had er wat van kunnen zeggen natuurlijk, maar dat vind ik lastig

Goede en snelle service.

Fijne duidelijke garage, goede en snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Bijzonder goede aflevering van aangeschaft voertuig

Goed geholpen en kom hier zeker terug bij nieuwe aanschaf voertuig(en)

Goed geregeld

Alles volgens afspraak

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd klaar met goeie service

Goeie service, redelijke prijzen en vakkundige mensen.

Tevreden op alle fronten

Snelle en juiste diagnose, Heel klantvriendelijk en goede service, zoals leenauto. Eindbedrag blijkt royaal mee te vallen en dat komt tegenwoordig niet vaak meer voor.

Vriendelijk en vakkundig.

Netjes en goed geholpen, denken goed mee.

• Prijs/Kwaliteit

Het was vriendelijk en ik ben goed geholpen.

Ik werd heel vriendelijk en goed geholpen. Ik had er een goed gevoel bij. Het was heel gemoedelijk.

Klantgericht en vakkundig!

In mijn Vivaro aan deze vriendelijke en behulpzame vakmensen over gelaten, het heeft wat aanloopprobleempjes gehad, maar nu is het een volwaardig systeem geworden, het heeft nu exact wat het voorheen miste, volume, kleur, en je voelt de bas!! Het klinkt geweldig, lekker vol, zonder sub klonk het scherp, vlak, en niet fraai, dat is nu compleet omgedraaid, kortom, dankjewel en complimenten voor de monteur, zijn kennis en geduld.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Omdat ik op vakantie ging werd er toch tijd vrijgemaakt voor de auto na te kijken

• Prijs/Kwaliteit

Zeer nette mensen daar en service die goed is

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte apk keuringen, eerlijk zonder trucjes of onverwachte kosten.

Perfecte apk keuringen, geen onverwachtse kosten of reparaties.

• Prijs/Kwaliteit

Apk laten doen en is goed gedaan.

Apk laten doen en is voor zover ik weet goed gedaan. Er zijn 2 lampjes vervangen. Ze hebben de oude lampjes niet laten zien achteraf maar daar heb ik ook niet om gevraagd.

• Deskundigheid N.v.t.

Snelle en goede service

De service is goed en snel en zelfs betaalbaar, dat vind je bijna nergens meer

prettige verkoper

Topzaak!

Eerlijk advies met snelle duidelijke uitleg! Dat wil je!

Naar behoren uitgevoerd

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

iprima alleen maar positief

Helemaal super !!

Top geregeld!!

• Prijs/Kwaliteit

Mijn eerste indruk was heel goed en dat werd bevestigd met een face-to-face afspraak. Door een communicatiefout, was er geen leenauto beschikbaar voor mij waardoor ik terug moest rijden en later terugkomen. Dit ongemak werd gecompenseerd door een korting op het factuurbedrag. Snel en vakkundig. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, ben er tevreden mee. Aanbevolen! M vr groet, Eric

• Prijs/Kwaliteit

Prettig eerste keer geholpen, dan kom je terug!!

• Prijs/Kwaliteit

Netjes geholpen en werkt zoals het hoort!

Leuk gesprek gehad en goed geholpen met het uitzoeken welk cruise control systeem er op onze camper kon. Nette prijs afgesproken. Kon buiten hun openingstijden de camper brengen en halen door de sleutel af te geven en op te halen in de shop van hun tankstation. Er is telefonisch contact geweest hoe we het zouden doen met betalen omdat ik buiten hun openingstijden daar was. Ik kon de camper gewoon ophalen en de factuur werdt de dag erop gestuurd. Die dan ook meteen betaald. Fijn dat ze de klant daar nog gewoon durven te vertrouwen. En dat moet je dan ook meteen regelen als die factuur er dan komt vind ik. Kortom prettige ervaring met het inbouwen van onze cruise control!

Topbedrijf!

Heb onlangs een audio upgrade gehad voor mijn Opel Vivaro, eerst informatief gemaild, vrij kort daarna in gesprek gekomen met Bas, hij weet waarover hij praat, geeft een gedegen, eerlijk en transparant advies, heeft kennis van zaken en denkt goed mee met de klant, na de installatie nog 1 keer terug geweest om de speakers te fine tunen, klinkt nu als een zonnetje. Zeker een aanrader, deze speciaalzaak!

• Prijs/Kwaliteit

Keurig en eerlijk advies. Het is de “can do” mentaliteit die me zeer aanspreekt bij Automat / Autofirst. Ze hebben ons de radio met dab antenne en microfoon Keurig gemonteerd en weggewerkt. Kan ze zeer aanbevelen.

Westdorplaan 126

8101PP Raalte