Prima!

gewoon zo als het hoord

gewoon zo als het hoord

• Deskundigheid N.v.t.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Ik beb prima geholpen bij het kopen van een auto

• Prijs/Kwaliteit

Fijn geholpen goede service vriendelijk personeel

geweldig

erg mee denkend en klant vriendelijk .

• Prijs/Kwaliteit

Ben goed geholpen en netjes naar huis gebracht en na de reparatie weer opgehaald

Helemaal,geweldig gelijk geholpen

Gelijk geholpen met me kapot achterlicht

goede service

goed overleg en goede service

Goeie service en klantvriendelijkheid

Staan altijd klaar om direct service te verlenen.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle afhandeling van de koop van een pracht elektrische auto

Harm is vriendelijk en laagdrempelig in het contact. Ook is hij zorgvuldig in de aflevering.

• Prijs/Kwaliteit

Accuverwisseling? (mijn half jaar oude Bosch accu hebben ze omgewisseld voor een oude accu.

Mijn auto bracht ik naar Auto de Roef in Raalte voor het vervangen van de koppeling. Op internet had ik gelezen dat ze daar snel en goedkoop mee waren. Bij het ophalen bleek de auto moeilijk te starten en deze gaf een melding van storing op de motor. Hoe kan dat, toen ik deze bracht waren er geen problemen met het starten. Bij meting bleek dat de accu niet meer goed functioneerde maar dat kon helemaal niet want deze was in december 2021 vervangen (bij een andere garage. Na heel veel gedoe/ gezeur, bleek dat er een verkeerde, kapotte accu terug was geplaatst. Waar was mijn Bosch accu van een half jaar oud dan gebleven? Na een tijdje kwam deze te voorschijn (huh?) met een heel dubieus verhaal over het weggooien van mijn accu door een zaterdag hulp. Het klopt van geen kant! Ik heb het gevoel dat ik ze op heterdaad heb betrapt bij het omwisselen van mijn nieuwe accu naar een oude. Heel bijzonder! Ook de (verkeerde, oude) accu die ze hadden geplaatst was van het merk; Start Power en als je op de site leest werken ze met de merken accu's van Bosch/ Berga? Gebeurt dit vaker? Zonder dat klanten het misschien doorhebben? Wie controleert, als je je auto naar een garage brengt of je dezelfde accu terug krijgt? Misschien een foto maken vooraf?

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer klantvriendelijk

Ze zijn zeer openlijk. Ik blijf garantie houden op tikkend geluid in de motor. Ze zijn erg vriendelijk en leggen goed uit.

Uitstekende service gegeven

• Prijs/Kwaliteit

De contacten met dhr. Nieuwlaar waren duidelijk en prettig..

Vanaf het eerste telefonisch gesprek is er naar mijn vragen geluisterd en gehandeld. Er is tijd genomen voor de verkoop, zodat een keuze maken minder stress heeft opgeleverd. Ik heb alles als heel positief ervaren en ben blij met mijn 'nieuwe' auto. Miste wel een bloemetje........

Erg goed geholpen

Zeer prettig contact met Harm bij de aankoop van onze auto. Goede inruil voor onze auto en snelle reactie bij vragen. De auto stond er piekfijn bij tijdens de aflevering.

kundige apk monteur

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen, kennis van zaken, klasse!

• Prijs/Kwaliteit

Super garage met top personeel!

Ze staan altijd voor je klaar. Vriendelijk en een eerlijk advies.

Alles naar wens!

Alles was naar wens. Ze denken mee, reageren en handelen snel en de aflevering van onze nieuwe auto was top!

uitstekende service

Deskundig geholpen. Zeer goede monteur. Terzake kundig en behulpzaam.

Fijne garage

Alles precies volgens afspraak

Goede service Het enige was dat degene die mij hielp zelf geen mondkapje droeg en ik ben bang voor corona Ik had er wat van kunnen zeggen natuurlijk, maar dat vind ik lastig

Goede en snelle service.

Fijne duidelijke garage, goede en snelle service

Westdorplaan 126 8101PP Raalte