Ik ben erg tevreden snelle en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Hier word je snel en vakkundig geholpen !!

Prima garage goede service

• Prijs/Kwaliteit

Nu de tweede occasion gekocht, geen prietpraat maar no-nonsens team!! Erg goede service dus ik ben zeer tevreden over de Roef!!

• Prijs/Kwaliteit

Alleen geen terugkoppeling dat de afspraak is gemaakt

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, goed onderhoud gedaan.

Goede afspraken, eindafrekening was lager dan de offerte.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle afspraak goed onderzoek na klachten

Kon snel afspraak maken. Leenauto gekregen. Goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel en mijn auto in goede handen

Top!!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Netjes, goed en snel geholpen

Mijn ervaring is prima bij AutoFirst De Roef

Vriendelijk, helder, duidelijk.

Gewoon prima gesprekken, geen gladde verkooppraatjes en keurig de (hele kleine) beschadigen van de door ons gewenste auto benoemd. Reële prijs voor een waarschijnlijk prime auto. Maar ja, dat laatste weet je pas echt na een jaartje rijden.

Snelle oplossing tussendoor

Het is een donkere dag en het regent en je komt erachter dat je voorlicht defect is terwijl je je auto écht nodig hebt die dag. Ik ging op de gok langs Automat; "Kunnen jullie de verlichting weer repareren? " Natuurlijk! was het antwoord. Even 'prutsen' met het lampje en onderlinge grapjes tussen de monteur en de medewerker in de winkel laat zien dat het een gezellig team is. Lampje was vlot vervangen en ik kon weer op pad. Top geregeld! Erg blij met de service!

Prima bedrijf

Correct alles volgens afspraak

Keurig bedrijf, prettige communicatie, bekwaam personeel

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goeie ervaring Zeer bekwame mensen die daar werken

Snelle en goede service

Altijd vriendelijke mensen en snelle service, Betaalbaar en goed !!

Alles weer prima geregeld

Zie boven

Goede service en advies

Heel klantvriendelijk en werd zoals ik van jullie gewend ben weer keurig geholpen.

Prettig bedrijf

Vriendelijke en vakkundig

Goede afspraken, goede prijs kwaliteit en vakkundige montage

Altijd tevreden

Zeer klantvriendelijk.

Redelijk

Afspraak 9.10 uur aangegeven wachten ik woon dichtbij en ben even weer naar huis gegaan zou gebeld worden als die gekeurd was hoorde niets zelf gebeld tegen 11.40 of deze gekeurd was werd 10 minuten later gebeld dat dit het geval was afspraak 9.10 is afspraak keuren neemt een half uur in beslag en dan afmelden dus waarom moest ik bellen tegen 11.40 of de auto gekeurd was ? Dit is voor verbetering vatbaar groetjes

• Prijs/Kwaliteit

zeer vriendelijk en meedenkend !!

Heb zeer goede ervaring met autofirst de roef

• Prijs/Kwaliteit

Goede snelle vriendelijke service.

Ik had pech met mijn oude auto en kon direct een leenauto mee krijgen naar mijn werk. De volgende dag een testrit in een andere auto gemaakt die ik ook heb gekocht. Ik kon de auto direct meenemen (na betaling). Deze week nog even terug voor een afleverbeurt. Onder goede vriendelijke begeleiding een nieuwe auto gekocht. Ik raad deze garage aan bij vrienden en familie.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige verkoper, eerlijk, en superservice

Ik had een nieuwe auto nodig daar ik mijn andere auto kon laten afvoeren en al veel kosten aan had gemaakt kortom veel pech. Bang om een andere auto te kopen maar kocht uiteindelijk een prachtige opel astra uit 2008 maar prima onderhouden van binnen in keurige staat ik kreeg nw banden erop terwijl ze eigenlijk nog door de apk konden maar dan had ik binnenkort wel nw nodig, nw remschijven, nw distributieriem en nw achterlampen, beide werden vervangen terwijl er maar 1 kapot was maar omdat dat model lampen niet meer te bestellen was beiden vervangen zodat het er mooier uitzag!! Na 1 dag rijden begon oranje lampje te knipperen van onderhoud ik mocht gelijk komen, de melding werd uitgelezen en de airco bleek nog niet helemaal juist te zijn gelijk een afspraak gemaakt om te laten maken en alles valt onder service...kortom een super vriendelijk bedrijf/verkoper maar bovenal goede service ik zou hier mijn volgende auto zo weer kopen en raad ook iedereen aan hierheen te gaan. Erg blij met de auto en gecharmeerd van het bedrijf dit kom je tegenwoordig nog maar weinig tegen het gaat vooral om de centen hier draait het vooral om de tevreden klant!!

Westdorplaan 126 8101PP Raalte