Prima bedrijf om een auto te kopen goede service en eerlijk advies

prima werk

Goed en betrouwbaar, snelle reparatie voor een redelijke en acceptabele prijs

• Prijs/Kwaliteit

Top , de auto rijd weer als een zonnetje .

Fijne ontvangst en komt afspraken na . Als je hier na een onderhoudsbeurt weg rijd merk je het gelijk . En de auto kan er weer een jaartje tegen .

Top service!

Prettige behandeling, graties leen auto, prima service.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk contact en m i een redelijke prijs.

Super service. Fijne mensen

Meedenkend

Om niet op kosten te jagen niet de gehele stukgereden spiegel vervangen maar van een andere gebruikte onderdelen weer gerepareerd.

goede ervaring

Goede afspraak en vervolg

Ik ben zeer tevreden!!!

Mijn ervaring is,dat ik goed geholpen word en goed advies krijgt om mijn auto in topconditie te houden! En ze zijn direkt in de prijzen wat het gaat kosten,ze draaien er niet omheen! En als ik een auto nodig mocht hebben, als ik geen vervoer, geen probleem er staat er altijd een klaar mocht het nodig zijn! ( mits hij niet al uitgeleend is)

Gewoon weer helemaal top

Dit keer voor alleen een apk keuring. Ideaal dat ze ‘s avonds open zijn. Avond daarvoor brengen en de volgende avond weer ophalen. Aardige mensen, uitgebreide uitleg als je dat wilt horen.

Goede service en vriendelijk

Doen alles om het goed te regelen voor je. En kennen je ook persoonlijk.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage met vriendelijk personeel

Ik word er altijd goed geholpen, ze nemen de tijd voor je en zijn vriendelijk

Snel en goed geholpen.

Wat het probleem ook is, het wordt altijd zo snel als mogelijk opgelost en vakkundig.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen door vriendelijk personeel!

Mijn ervaring met deze garage is vanaf het begin al als goed ervaren. Op elk moment kan ik terecht voor een probleem met de auto en wordt er direct actie indernomen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service zoals gebruikelijk sinds een lange reeks van jaren bij dit autobedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Doen wat gebeuren moet, communicatie kan beter

Kwam langs voor een APK, was geen enkel probleem. Auto gebracht ‘s ochtends en zou gebeld worden als de auto klaar was. Moet nog steeds gebeld worden… op eigen initiatief wezen kijken hoe ver men was (had de auto nodig). Bij de balie moest ik maar aan de monteur vragen wat de status was. Auto bleek al 2u klaar te zijn. Factuur kwam na een week netjes op de mail, hoefde niet direct af te rekenen en ging in goed vertrouwen.

• Prijs/Kwaliteit

wij waren al enige tijd aan het zoeken naar een andere auto toen we "hem" zagen staan op de site van Van Willegen. Gelijk gebeld en een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. De auto stond al klaar toen we aankwamen en na hem goed te hebben bekeken hebben we een proefrit gemaakt. De deal was snel gesloten aangezien Van Willigen een mooie auto aanbood voor een heel redelijke prijs. Hij is de gemaakte afspraken netjes nagekomen. Een aanrader.

• Prijs/Kwaliteit

Ze staan altijd voor je klaar.

Ze staan altijd voor je klaar, goede service en klantvriendelijkheid. Ben er al jaren klant en dat ik dat nog jaren mag zijn bij ze.

Betrouwbaar

Alles volgens de afspraak gedaan en goed

Prima service!

Afspraak kon snel en op korte termijn worden uitgevoerd. Vriendelijke en persoonlijke service. Kleine beurt aan auto snel en goed uitgevoerd.

Netjes geholpen

ik ben netjes geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Alles keurig gedaan zo was afgesproken

• Prijs/Kwaliteit

Vakkundige reparaties zoals altijd!

• Prijs/Kwaliteit

Snel en deskundig geholpen door bijzonder vriendelijk personeel.

Parallelweg 66 4283GS Giessen