Uiterst tevreden

Net bedrijf, normale prijzen en goede service.

Uitstekend, absolute aanrader!

Mijn ervaring met Autofirst Molenvliet : Men staat voor me klaar en denkt met me mee. Men verplaatst zich in de klant, geeft de beste oplossing en verleent 100% service. Daardoor voel ik me als klant gezien en gehoord. Dat geeft vertrouwen. Het nodigt mij uit om elke keer weer, al drie jaar lang, te kiezen voor Autofirst Molenvliet. Bent u op zoek naar een garage, waar je als de mens telt en vakmanschap voor het autovak voelbaar is? Ga naar Autofirst Molenvliet! Van harte aanbevolen!

Altijd goed geholpen.

Top garage

Ik bracht mijn Fiat voor een kleine onderhoudsbeurt en bij controle zagen ze dat mijn airco condensor kapot was. Deze konden ze direct tegen een zeer scherpe prijs repareren. En ik kon de volgende dag al weer rijden Een perfecte service !!!! Deze garage is zeker aan te raden.

Super goede service

Ik had een kapotte schokdemper door de goede service van het bedrijf was het nog de zelfde dag nog gemaakt. Zeker een aanrader als je wat heb met je auto om hier langs te gaan.

Hele goeie service

Top.

Tot nu toe totaal geen klachten. Personeel is even vriendelijk, deskundig en hulpvaardig.

Goede service, duidelijke afspraken

Ik ben goed geholpen, prima communicatie en een goede prijs

Snel en kundig

Bij Autofirst Molenvliet wordt ik altijd fijn geholpen! Duidelijke communicatie, ze zijn snel en altijd vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Omdat ik zelf niet kon rijden is mijn auto opgehaald en weer thuisgebracht. Geheel volgens afspraak verlopen.

Goedkoop en snelle service

Wordt altijd naar grote tevredenheid geholpen.

Vriendelijk

Goed contact en uitleg.

Snel en prima geholpen

Snel en prima geholpen.

Uitstekende service

Fijn om zo goed en vakkundig geholpen te worden. Ik heb tot nu toe heel goede ervaring met autoservice molenvliet.

Prima!!

Hele goede auto garage!! Altijd vriendelijk en prima service met Klantbelang voorop!

TOPSERVICE

en weer mogen wij AutoFirst Molenvliet bedanken. want jullie 24/7 service betekend ook dat jullie 24 uur per dag 7dagen per week ECHT voor jullie klanten klaar staan. en dit bevestigd dit weer voor de zoveelste keer! jullie zijn top! onze auto vorige week weer kapot gegaan na een ongelofelijke miskoop , goedkoop is duurkoop zeggen ze wel eens . nou dat hebben we geweten. nu een nieuwe bak aan de haak geslagen bij de beste garage van de Drechtsteden . geen woorden maar daden.

• Prijs/Kwaliteit

Denken mee in oplossingen.

Probleem snel opgelost

Kreeg zondag klachten aan mijn motor. Belde maandagochtend en kon direct aan einde van dag auto inleveren, en kreeg zoals gewoonlijk een leenauto mee. Dag er op was probleem vakkundig opgelost. dus top!

Altijd een goede service

Gewoon goed. Nooit problemen met ze gehad

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede service en erg klantvriendelijk!!

Alles is altijd super goed geregeld, betrouwbaar en top!

Snelle en betrouwbare service

Ik wordt altijd snel geholpen, fijne communicatie en goede betrouwbare service.

Meedenkend en klantvriendelijk

Goede service en niet te duur. Klant gericht handelen en oplossen. Afspraak gemaakt voor APK. Na controle bleek dat de dynamo ook vervangen diende te worden. Auto was voor de middag gekeurd en gereed.

• Prijs/Kwaliteit

Klant vriendelijk. Als je vragen heb dan staan ze voor ons klaar. Snelle service.

Fijne zaak!goede service!

Zie boven