• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, Top service en een vriendelijke benadering! Ik laat mijn auto hier met een gerust hart achter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en vriendelijk personeel. Het enige bedrijf waar we onze 20 (ja, echt waar!) jaar oude Opel Astra in volste vertrouwen naartoe brengen. Eerlijk advies voor een eerlijke prijs! Ik zou dit bedrijf aan iedereen aan willen raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn geholpen bij de apk keuring van mijn auto.\r\nUitstekende garage,een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon top qua service, dienstverlening en klantvriendelijkheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hadden een schroef in onze band en moesten eigenlijk een verre rit maken. Hij liep nog niet leeg, maar wilde het risico niet nemen. Ondanks dat het eigenlijk net na sluitingstijd was, heeft men ons toch geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vrijdag mijn nieuwe auto opgehaald, wat een feestje was dat. Een echte onthulling met een prachtig boeket als toegift. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk van een 17 jaar oud karretje,,,\r\nGeen flauwekul verhaal,dit moet gemaakt worden en dat is de prijs.\r\nGeweldige garage,goede prijs kwaliteit verhouding...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren met ons gezin net onderweg naar de sneeuw in onze kersverse Volvo van 10 jaar oud. Na een kwartier rijden merkten we dat de auto heel slecht reed, hij lag veel te laag op de weg. Auto aan de kant gezet en gezocht op internet naar een garage. Bijna allemaal dicht natuurlijk zo vlak voor de jaarwisseling. Gelukkig nam garage “ Autofirst- Molenvliet “ in Zwijndrecht wel de telefoon op. Natuurlijk konden we terecht, zei een vriendelijke man. De auto kon meteen op de brug. De diagnose : 2 nieuwe schokbrekers ! We zagen onze vakantie al in duigen vallen. Maar heel vriendelijk werd er meteen met ons meegedacht. De baas ging zélf de onderdelen halen, dat ging sneller, zei hij. Vervolgens stond er gelijk een monteur klaar om de klus te klaren. \r\nWe kregen de privé auto van de baas mee om thuis te wachten. Amper 3 uur later konden we onze auto weer ophalen en onze reis vervolgen. Wat een geweldige service ! \r\nWe geven deze garage dan ook een welverdiende “warme douche”. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een service! En dat voor een aankoopkeuring van een auto die niet door AutoFirst is geleverd. Monteur had veel kennis van zaken en tevens een duidelijke uitleg over de mankementen gekregen. Ging weg met een reële kostenindicatie. Als ik in de buurt zou wonen zou dit mijn \'garage om de hoek zijn\'. Normaals bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service ,super klantvriendelijk echt een super garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede ervaring