Top geregeld

Auto gebracht ter reparatie, geen idee wat er precies aan de hand was. Na nog geen uur thuis te zijn al gebeld, opgelost! Super!

• Prijs/Kwaliteit

Daar waar mogelijk proberen we problemen snel en vakkundig op te lossen :-) Bedankt voor de waardering!

Prima!

Goede service, netjes een belletje toen de auto klaar was!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering Anouk!

Snelle en goede apk service!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Pascal!

Prima service.

Goed advies en tijdens de werkzaamheden foutje geconstateerd en contact opgenomen . Dit ook gelijk opgelost.

Prima service.

• Prijs/Kwaliteit

Top, ik ben goed geholpen!

Vriendelijk personeel. Behulpzaam en deskundig. Ik kom zeker terug.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Wordt erg op prijs gesteld. Nog een tip hoe we van de 8 een 9 kunnen maken ?

Zeer tevreden over aankoop en inbouw

Voor mijn auto uit 1995 zocht ik een uitgebreid radio/navigatiesysteem. Werd goed geholpen. Inbouw (ook van de achteruitrijcamera) snel en goed geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Wordt erg op prijs gesteld. We hopen dat de producten het gewenste eindresultaat opleveren!

Altijd een vevangende auto. Doen wat er is afgesproken.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling Daar waar mogelijk proberen wij mee te denken in oplossingen.

Prima garage met deskundig personeel

Storing in verlichting goed gerepareerd. Bovendien een heel klantvriendelijke garage.

Prima geholpen, en snel

Afspraak op korte termijn, ter plaatsen snel geholpen

Sehr empfehlenswert

Wir waren jetzt schon öfter da und haben unsere Fahrzeuge mit Doppelbedienung ausstatten lassen. Top Service und sehr gute Qualität, Dregema wird immer unsere erste Adresse bleiben.

• Prijs/Kwaliteit

Vertaling: We zijn er nu verschillende keren geweest en hebben onze voertuigen laten voorzien van dubbele bediening. Top service en zeer goede kwaliteit, Dregema zal altijd ons eerste adres zijn. Vielen Dank für diesen tollen Bericht, Frank! Wir wissen das wirklich zu schätzen! Falls es noch Verbesserungsmöglichkeiten gibt, würden wir uns natürlich freuen, diese zu hören! Wir sind immer offen für Verbesserungen! Vertaling: Bedankt voor deze mooie beoordeling Frank! Dit stellen wij zeer op prijs! Mochten er verbeterpunten zijn horen wij deze natuurlijk ook graag! We staan altijd open voor verbeteringen!

Vlot, netjes en vriendelijk

De medewerkers stonden op afgesproken tijd klaar voor mijn auto, hebben de taak vlot afgehandeld, ziet er goed uit en het personeel is vriendelijk.

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie woorden Leroy! Fijn dat alles naar wens was!

Ik kwam zonder afspraak (schade door steenmarter) maar werd direct geholpen. Auto is nagekeken en de schade hersteld. Heel tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor dit overweldigend Cijfer Alie! Wij proberen altijd indien mogelijk binnen ons kunnen de klanten weer snel op weg te helpen.

Tpms sensoren laten monteren

Top: Sensoren zijn zeer netjes en vakkundig gemonteerd en aangemeld aan de auto. Goed en plezierig contact tussen de offerte aanvraag en de uitvoering van de opdracht. Als bonus waren de de velgen en banden keurig gepoetst. Tip: Informeer de klant over de duur of wachttijd. Echter, daar had ikzelf ook naar kunnen vragen.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Gerard. Bedankt voor je tips! Zoals zojuist telefonisch besproken blijkt dit te berusten op een misverstand. Bij aanname was de veronderstelling dat u aanstalten gaf om de auto neer te zetten en naar uw ouders te gaan. Er is u inderdaad géén leenfiets aangeboden. Dit nemen wij in onze werkbespreking op om dit in onze procedure op te nemen.

Zoals altijd prima service en correct en op de afgesproken tijd geholpen.

Zie hiervoor. Vriendelijke en deskundige medewerkers. Prettige sfeer. Top garage.

• Prijs/Kwaliteit

Wederom bedankt voor de mooie waardering! Dit stellen wij zeer op prijs. Mochten er wel verbeterpunten zijn, horen wij dit ook graag! Wij staan altijd open voor verbeteringen :-)

Goed en netjes behandeld

Klantvriendelijk,

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering! Dit wordt erg op prijs gesteld!

Goed geholpen met een oudere auto

Prima geholpen en afgehandeld

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering Herman! Heb je nog een tip hoe we ons cijfer op kunnen krikken? We staan altijd open voor verbeteringen!

Distributieketting goed vervangen

Distributieriem is goed vervangen, vooraf een offerte/prijs opgevraagd en de uiteindelijke prijs was ca. 75 euro meer dan begroot i.v.m. bijvullen olie en wat kleine dingen (daarom 1 ster minder op prijs). Een defecte airopomp kwam aan het licht met een kostenpost van ca. 600 euro, ik gebruik de airo nauwelijks en ik heb gevraagd of het noodzakelijk was om te vervangen, maar hoefde niet per se vervangen te worden. Toen de auto klaar was gaf men wel een dringend advies om te airpomp te vervangen aangezien deze meedraait met de multiriem en daardoor meerdere zaken kapot kunnen gaan. Dat was een beetje tegenstrijdig (daarom 1 ster minder).

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Bram! Wordt erg op prijs gesteld!

Deskundig klantvriendelijk en snel geholpen

Deskundig klantvriendelijk snel geholpen en de klus was netjes gedaan

• Prijs/Kwaliteit

Fijn te horen dat alles naar wens was Petra ! Ook mocht dit niet zo zijn geweest horen wij dit natuurlijk ook graag! Wij staan altijd open om onze processen te verbeteren.

Goed in overleg Trekhaak geplaatst

Wij zijn tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Fijn te horen dat alles naar wens was ! Ook mocht dit niet zo zijn geweest horen wij dit natuurlijk ook graag! Wij staan altijd open om onze processen te verbeteren.

Super snelle service!

Snel geholpen door een vriendelijke medewerker.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Wordt erg op prijs gesteld.

Het zou goed zijn dat nadat de auto klaar is en de dubbele bediening is geplaatst samen met de instructeur het resultaat te bekijken.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Frank! Wordt erg op prijs gesteld! We zullen het puntje van positieve kritiek meenemen!

Perfecte service

Altijd vlotte en nette vakkundige service

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Richard! Wordt erg op prijs gesteld.

Fahrschul Pedale

Sehr schneller Termin und super Service

• Prijs/Kwaliteit

Danke für die Wertschätzung Vielen Dank. Wir hoffen, dass die Produkte das gewünschte Endergebnis bringen!

Prima garage

Goede service en deskundigheid

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Michiel! Wordt erg op prijs gesteld.

Nijbracht 110

7821CE Emmen

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.