Fijne garage

Sinds een aantal jaren breng ik mijn auto naar Dregema. Je wordt daar fijn geholpen door vakkundige fijne mensen

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze enorm mooie waardering Sjon. We horen het natuurlijk ook graag wanneer er iets niet naar wens is. Door het blijven opleiden en trainen van personeel houden wij de vakkennis hoog. Daarnaast vinden wij het plezier nog belangrijker :-) We staan altijd open voor verbeteringen!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze enorm mooie waardering Wim. We horen het natuurlijk ook graag wanneer er iets niet naar wens is. We staan altijd open voor verbeteringen!

Prima bedrijf

Trekhaak laten monteren. Scherpe prijs en duidelijke afspraken

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling Ron! Wij doen ons uiterste best :-) Nog een tip hoe we een extra ster kunnen verdienen? We staan altijd open voor suggesties / verbeteringen.

Teleurgestelde klant

Na jarenlang een tevreden klant nu in één keer een teleurgestelde klant. Op mijn afspraakdag voor bandenwissel, apk en kleine beurt, kreeg ik ineens motorstoring op mijn scherm. Dit heb ik ook direkt doorgeven en men zou ernaar kijken. Conclusie distributieketting helemaal opgerekt,dus de motor moet uit elkaar. Dit kon volgens de planning pas op 4 mei. Na overleg met de monteur ging ik kijken naar een collega garagehouder of die eerder tijd had en dat is gelukt. Nu komt de teleurstelling. Op de nota staat 4 liter olie a 18,17 en een oliefilter a 15,26 ex btw. Deze handelingen hadden m.i. niet nodig geweest omdat de motor toch uit elkaar moet. Ik vind dit een klant onnodig op kosten jagen. De monteur waar ik mee belde was heel meedenkend. Ik hoop op een reactie van U. Met vriendelijke groet Rikus Hulskers

• Prijs/Kwaliteit

Geachte heer Hulskers. Wij vinden het erg spijtig dat u teleurgesteld bent. Het is zeker niet de intentie om klanten op kosten te jagen. We denken graag mee in oplossingen. Wegens tekort aan personeel werken wij met mensen. Ik ga er vanuit dat de geboden oplossing naar wens is. Met vriendelijke groet Freddy Hooge

Professioneel en zeer vriendelijk personeel

Kwam voor vraag over oliepijl. Dacht dat ik er te veel in had gedaan. Werd door de monteurs degelijk onderzocht en waren niet eerder tevreden tot het duidelijk was of er ook daadwerkelijk te veel olie in zat. En de verdere knowhow vond ik echt top. Je merkt bij dit bedrijf dat ze het vak koesteren. Dus hier kom ik weer!!!! Nogmaals dank mannen

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt Kees voor deze geweldige Beoordeling ! Hier worden wij blij van.

Prettige en eerlijke communicatie

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt Iris voor deze mooie beoordeling. Wordt erg op prijs gesteld!

Deze kerels zijn TOP!!! Maarten is het meesterbrein en heeft een top team naast zich! Weten hoe een auto in elkaar zit, geven eerlijk advies en zijn niet tevreden voordat het goed is!!!!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze overweldigende reactie Deniz! We hebben met veel plezier mee mogen genieten van de geweldig klinkende muziekinstallatie :-) Maarten heeft zichzelf overtroffen!

Goede service en vriendelijk

Goed en vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Fijn te weten dat alles naar wens is geweest. Mocht dit niet het geval zijn horen wij dit natuurlijk ook graag. Wij stellen het op prijs om verbeterpunten te horen :-)

Prima service, redelijke prijs, vriendelijke en vakkundige medewerkers

Zie hiervoor

• Prijs/Kwaliteit

Wederom bedankt voor deze mooie woorden heer Langerak!

Snelle dienstverlening

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Peter! Hoewel snelheid niet vanzelfsprekend is in deze tijd, doen we wel ons uiterste best :-)

Goede service en personeel

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Jos! Heb je nog tips voor ons om een ster meer te verdienen? We staan altijd open voor verbeteringen.

Betrokken personeel Kundig Klantgericht

• Prijs/Kwaliteit

Ontzettend bedankt voor deze overweldigende beoordeling! Dit wordt erg op prijs gesteld!

Erg positief

Voor APK geweest. Auto kon niet goedgekeurd worden, maar na reparatie van de onderdelen goedgekeurd. Alles in één dag geregeld. Top!

• Prijs/Kwaliteit

Super besser und freundlicher geht es nicht

Fahrschul Pedale einbauen lassen.Qualität überzeugt bin überaus zufrieden Gruß Cantaro

• Prijs/Kwaliteit

Es ist uns immer ein Vergnügen :-)

Top en altijd vriendelijk.

Goed geregeld

Is wederzijds HL :-)

Top service en advies.

prima service en advies van Maarten.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering René!

Too servies!

Ze denken met je mee! Ze helpen je, ze adviseren je! Doen alles voor je, maar niets is overbodig!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze overweldigende reactie! Dit wordt erg op prijs gesteld! Daar waar mogelijk proberen wij mee te denken in oplossingen. Ook mocht dit niet zo zijn geweest horen wij dit natuurlijk ook graag! Wij staan altijd open om onze processen te verbeteren.

Top service!

Snel geholpen en een goede prijs!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Wordt erg op prijs gesteld. Daar waar mogelijk proberen wij snel te handelen.

Altijd prettig en duidelijk

• Prijs/Kwaliteit

Fijn te horen dat u het prettig heeft ervaren! Ook mocht dit niet zo zijn geweest horen wij dit natuurlijk ook graag! Wij staan altijd open om onze processen te verbeteren.

Fijne garage en zeer prettige medewerkers

De werkzaamheden worden conform afspraak uitgevoerd en bij afwijkingen wordt vooraf overleg gepleegd

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling Daar waar mogelijk proberen wij mee te denken in oplossingen.

Altijd goed!

Niets is onmogelijk, alles is een uitdaging daar! Top!

• Prijs/Kwaliteit

Wij houden van uitdagingen Hans! En hebben er dagelijks plezier in :-)

Zeer goed adres

Vakkundig en punctueel dus zeer tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Jan! Wordt erg op prijs gesteld.

Top geregeld

Auto gebracht ter reparatie, geen idee wat er precies aan de hand was. Na nog geen uur thuis te zijn al gebeld, opgelost! Super!

• Prijs/Kwaliteit

Daar waar mogelijk proberen we problemen snel en vakkundig op te lossen :-) Bedankt voor de waardering!

Prima!

Goede service, netjes een belletje toen de auto klaar was!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering Anouk!

Snelle en goede apk service!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de waardering Pascal!

Nijbracht 110 7821CE Emmen

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.