Goede service en vriendelijke bejegening

We zijn goed geholpen

Top monteur

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en goedde service

Uitstekend.

Altijd goede service en prijs kwaliteit verhouding. Denken mee met de klant, goed bedrijf voor het juist professioneel onderhoud van uw auto.

• Prijs/Kwaliteit

Vakkundig en zeer vriendelijk personeel

Ik kom hier nu enkele jaren voor het onderhoud van mijn auto. Alles is er goed geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Porsche cabrio geleend van broer slotbout naar knoppen maar Gert Jan stelde mij gerust dat alles goed kwam en de monteurs hebben t gefixt! Alle bouten waren versleten maar ze zijn speciaal hiervoor naar leverancier gereden super. Wat n ongelofelijk service. Mijn grote waardering! Ieder ander bedrijf had de banden niet verwisseld. DREGEMA wel. Daarom n dikke 10.

Goede en vriendelijke mensen

Kom zeker terug

gewoon goed!

Blijf zo doorgaan.

Vriendelijk en goed geholpen

Goed geholpen, duidelijke afspraak en communicatie daaromheen. Top service

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Chantal! Hier zijn wij uitermate blij mee! Ook wanneer er iets niet goed is horen wij dit natuurlijk graag! We staan altijd open voor verbeteringen :-)

Prima vakwerk

Vriendelijk personeel. Repareren en adviseren goed. Ik heb vertrouwen in het bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de super beoordeling Gerda! Hier groeien we van :-)

Klasse

Tolle Abwicklung, freundlich, hilfsbereite Mitarbeiter.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

herzlichen Dank für das Vertrauen. Es war uns eine Freude, für Sie zu arbeiten :-)

Een bedrijf wat altijd goed meedenkt

,e denken goed mee, nemen daar de tijd voor. Ben nog nooit voor een reparatie terug geweest. Ook geen dure garage.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd is het ons een genoegen om je weer te verwelkomen Arie! We wekren met plezier aan jullie voertuigen!

Prettig en vriendelijk

Vriendelijk personeel. Algemene ervaring: zeer prettig

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie woorden Chris! Nog tips waar we ons in kunnen verbeteren ?

Afspraak is afspraak, auto neergezet voor apk, op tijd gebeld dat hij klaar was, kom er vaker, altijd goed en meedenkend voor goede prijzen

• Prijs/Kwaliteit

We kunnen het niet beter verwoorden Jeroen! Bedankt voor de mooie recensie!

Deskundig en eerlijk

Goede en snelle betrouwbare hulp

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze enorm mooie waardering Laura. We horen het natuurlijk ook graag wanneer er iets niet naar wens is. We staan altijd open voor verbeteringen!

Doppelpedale einbau

Super Service, sehr freundlich, sehr gute Qualität zu guten Preisen!

• Prijs/Kwaliteit

Vertaling van Duits - Nederlands: Super service, erg vriendelijk, zeer goede kwaliteit tegen goede prijzen! DE: Vielen Dank für die schöne Bewertung. Es ist uns eine Freude, unsere östlichen Nachbarn als Kunden zu begrüßen und wir würden uns freuen, Sie wieder begrüßen zu dürfen :-) NL: Hartelijk dank voor de mooie recensie. Het is een genoegen om onze oosterburen als klant te mogen verwelkomen en we zouden u graag weer verwelkomen :-)

Vakmannen

Kon dadelijk een apk keuring inplannen.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie recensie Henk. Daar waar mogelijk denken we mee met de klant.

goede service

Afspraken na gekomen en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Henk!

Altijd netjes en correct geholpen.

Vriendelijk, goede service, kwaliteit en verrichtte werkzaamheden uitstekend.

• Prijs/Kwaliteit

Hier worden wij blij van Marcel! Dit geeft ons energie om op de voet verder te gaan zoals we gewend zijn. Natuurlijk staan wij altijd open voor verbeteringen!

Super geregeld

Alles super voor elkaar en ook afspraak is afspraak

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt Adrie! Inderdaad, afspraak is afspraak. Daar houden we van :-)

Top bedrijf

2de x er nu geweest voor APK. Zeer vriendelijk personeel. Zowel in de winkel als ook in de garage. En belangrijk, zeer kundig. Weten wat ze moeten doen en denken mee. Dat maak je niet vaak mee. Dus vandaar voor mij een top bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Leuk te horen Kees dat alles naar wens is. Met zulke mensen als klant krijgen we energie :-)

Goed en netjes geregeld

Nvt

• Prijs/Kwaliteit

Hartelijk dank voor de mooie recensie.

Super service!

Tijdens de Grote beurt werd netjes gebeld om te overleggen over de werkzaamheden.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de geweldige recensie Patrick. Ook mocht er iets niet goed zijn gegaan horen we dit natuurlijk graag! We staan altijd open voor verbeteringen.

Top geregeld

Snelle en fijne service

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie 4 **** waardering Jeroen. Heb je een tip hoe we deze op kunnen krikken naar een 5****** ? We staan altijd open voor verbeteringen!

Fijne garage

Sinds een aantal jaren breng ik mijn auto naar Dregema. Je wordt daar fijn geholpen door vakkundige fijne mensen

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze enorm mooie waardering Sjon. We horen het natuurlijk ook graag wanneer er iets niet naar wens is. Door het blijven opleiden en trainen van personeel houden wij de vakkennis hoog. Daarnaast vinden wij het plezier nog belangrijker :-) We staan altijd open voor verbeteringen!

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.