Goede service en eerlijke communicatie

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en vakkundig personeel

Keurig afgewerkt

Nette communicatie en zeer vakkundig mijn trekhaak geplaatst.

nvt

nvt

Info und Ausführung sehr schön

Hat alles gut geklappt, ein Mitarbeiter konnte sehr gut deutsch, sehr hilfreich, auch bei der Rechnung. Hotel zum Sonderpreis, auch recht nett.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Bedienung
  • Sachverstand
  • Preis-Leistungsverhältnis

Netjes en goed de holpen

Duidelijke uitleg

Vriendelijk en kundig.

Ik ga graag naar Dregema. Niks is ze teveel en altijd vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie recensie ! Mocht er reden zijn tot verbetering horen wij dit natuurlijk ook graag!

goed en prima behandeld

mooi dicht bij en makkelijk bereikbaar

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor het invullen voor de beoordeling. Heeft u nog tips hoe we van een 7 een 8 kunnen maken ? We staan altijd open voor verbetering.

On professionele

Niet mijn garage...zijn niet professioneel sturen auto's naar kwik fit....

• Prijs/Kwaliteit

Beste Gerko Wij staan verbaasd van je reactie. Allereerst vinden wij het jammer dat u onze professionaliteit in twijfel trekt. We hebben een goede samenwerking met diverse collega's om ons heen. En helpen elkaar daar waar nodig is en kunnen. Omdat U met enige spoed uw auto moest laten uitlijnen, Terwijl elders met gelijke "professionaliteit" een draagarm was vervangen, hebben wij voor u dit vlot voor U kunnen organiseren. Dat de delen om uit te lijnen dusdanig VAST zaten en het onmogelijk was de auto uit te lijnen hadden wij niet kunnen voorzien, daar de auto NIET bij ons in onderhoud is geweest. We vinden het bijzonder dat u uw frustratie niet persoonlijk heeft geuit, en ons GEEN kans heeft gegeven dit te weerleggen. Bij het afhalen aan de balie waren uw woorden anders, en zei u lachend dat u het niet verbaasde dat het niet gelukt was. Wij zijn dan ook erg benieuwd waarom uw reactie online ineens anders is. Graag horen wij uw reactie.

TOP!!!

Zeer klantvriendelijk en de werkzaamheden zijn erg professioneel gedaan. Duidelijke afspraken. Gezelige koffiehoek. Uitstraling is goed en zal er zeker weer naar toe gaan.

• Prijs/Kwaliteit

De auto rijdt weer heerlijk, dankbaar.

Ik had een afspraak voor het nakijken van de remmen tav klachten. Deze zijn schoon en gangbaar gemaakt en het voelt en rijdt alsof de auto een grote beurt heeft gehad. Het rijdt weer soepel.

SUPER

Klantvriendelijk

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Kon de auto op tijd brengen en is snel gemaakt, ze houden zich aan de geschatte kosten.

Uitstekend!

Na de Apk ook nog vlot de remschijven vervangen. Ik kreeg zo vervangend vervoer mee. Erg goede service en er vriendelijk personeel!

• Prijs/Kwaliteit

Goede terugkoppeling over Apk en de herstelwerkzaamheden en adequate indicatie te maken kosten, denken mee en goede service

Zoals altijd geweldig

Dankzij een super enthousiaste Gerjan altijd n heel erg leuk welkom. Hij weet nog precies wie jij bent, hij werkt daar met veel plezier en dat zie je overal aan. Ook het contact met degene die jouw auto doet en bij t afrekenen; het is allemaal prima. De koffiehoek is n slimme zet en koffie zit bij de prijzen in. Echt n bedrijf waar je heen moet gaan.

Gaat wel, Beter BEST!

Bij een bandenwissel gaf de monteur aan dat mijn remschijven en blokken aan vervanging toe waren. Mijn auto zou bij mijn dealer volgende week een beurt krijgen en de APK. Toch maar eens nagevraagd wat de kosten waren bij mijn dealer en toen offerte aangevraagd bij DREGEMA. Die bleek behoorlijk lager te zijn. Afspraak gemaakt reparatie uitgevoerd en...... De eindafrekening was MINDER dan de 1ste kostenopgave. Waar maak je dat nog mee!!

Sensationeel

De service was zoals altijd weer ongekend en sensationeel. Wat een vakmannen zijn dit toch!

Snel en goed

Vervanging dynamo vlot geregeld. Vragen m.b.t. factuur adequaat opgelost.

Tevreden

Nieuwe autoradio laten plaatsen, bleek dat de aansluiting niet helemaal correct was, op zaterdagochtend gebeld, kon direct langskomen om het probleem op te lossen, klasse!

• Prijs/Kwaliteit

Door een professioneel team ben ik professioneel geholpen op een geweldig nette en meedenkende manier.

• Prijs/Kwaliteit

Onze oprechte dank voor deze geweldige beoordeling! Mocht u tips hebben waarin wij nog dingen kunnen verbeteren, horen wij dit natuurlijk graag!

Vakkundig, snel en gied

Nieuwe geluidsinstallatie in laten bouwen. Doordat ze luisteren en meedenken heb ik een geweldig geluid in de auto. Perfect!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt om deze mooie woorden te horen Robert. Hier worden ook wij blij van :-)

Heel hulpvaardig en een ongedwongen sfeer. Prima service

Zoals boven omschreven

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie Recensie Geert! Hier worden wij ook blij van :-)

Men denkt met je mee, zijn vriendelijk en behulpzaam. Ga zo door

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze geweldige beoordeling Iris! Mocht je nog tips hebben voor verbeteringen staan wij hier open voor!

Dikke voldoende

Zodra een volgende keer ook de vette vingers van de motorkap geveegd worden komt de 5de ster erbij....

• Prijs/Kwaliteit

Beste Arnoud Bedankt voor de genomen moeite voor het invullen van de beoordeling en de opbouwende kritiek! Wij zullen er extra aandacht aan schenken.

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.