Top service , heel erg klant vriendelijk.

Mijn ervaring met dragema was top. Onze auto is er heen geweest voor verlagen en nieuwe sterio boxen set. Netjes een leen auto mee gekregen. Service was top. Het zou drie dagen duren maar werd gebeld dat mijn auto eerder klaar was . Totaal niet verwacht maar toch enorm blij mee. Goede communicatie . Toffe werknemers . Aanrader !

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de geweldige reactie Nathalie, Het was een voorrecht om aan deze auto te mogen werken!

Er wordt misbruikt gemaakt van klant.

Eerste keer wordt er niet gedaan alleen onderzoek. Spullennhebben we niet wel betalen. Tweede keer we konden onderzoek niet goed doen wat we vorige keer al beken hadden of het kon. Jammer maar wel betalen. De nieuwe banden die we niet nodig hadden maar wel werden geadviseerd die hadden ze wel geplaatst. Was bijna 20% duurder dan kwik fit. Derde keer is het werk waar we voor kwamen gedaan maar probeerde ze weer onderzoekskosten te reken terwijl hier niks onderzocht was. Er is dus duidelijk een patroon van klant financieel leegtrekken.

• Prijs/Kwaliteit

Geachte heer / mevrouw Nijsen. Enigszins verbaasd lazen wij uw reactie. Wij hebben meermaals getracht contact met u op te nemen aangezien wij niet inzien wat wij beter hadden kunnen doen in onze procedures. Derhalve zullen wij onze ervaring kant van het verhaal op deze manier zo duidelijk mogelijk omschrijven: Om bij het begin te beginnen heeft u van ons een offerte gehad voor een spoeling van de automaat bak. Aan de hand hiervan heeft u een afspraak bij ons gemaakt om dit uit te voeren. Mevrouw heeft de auto bij ons gebracht. Zoals is gecommuniceerd maken wij voordat wij aan deze werkzaamheden beginnen eerst een proefrit en lezen wij eerst eventuele storingen uit. Tijdens deze proefrit zijn twee dingen geconstateerd: 1: Er zaten diverse storingen in de versnellingsbak, Nadat wij deze hebben geconstateerd is de procedure eerst contact op te nemen met de klant om in overleg te gaan of spoelen wel of niet aan is te raden. 2: Auto ( banden ) maakten erg veel lawaai. Profiel is gemeten en hieruit bleek dat er tussen de voor en achterbanden behoorlijk veel profielverschil zat. Hierdoor zal aangezien het een 4 wiel aangedreven auto is ook het cardan sneller slijten. Derhalve is het advies gegeven de banden te vervangen ( niet omdat er te weinig profiel zou zitten op de banden ) Daar er in eerste instantie geen contact met u kon worden gelegd is de spoeling eerst ook niet verricht. Uiteindelijk is er contact geweest met meneer welke wist te vertellen dat er wegens een AD blue probleem er bij de garage iets was uit geprogrammeerd. ( wij vermoeden o.a. de EGR ) Hierop was ons advies om eerst alles terug te zetten naar origineel en deze storing op te lossen. Meneer wenste alsnog de automaat te laten spoelen en heeft op het advies voor het vervangen van de banden akkoord gegeven. Hiervoor is een vervolgafspraak gemaakt. Uw opmerking over spullen hebben we niet, wel betalen kunnen we hiermee niet plaatsen. Kunt u ons uitleggen wat u hiermee bedoeld? De banden hebben wij u aangeboden voor een prijs inclusief monteren / balanceren / nieuw ventiel en verwijderingsbijdrage. Deze prijzen liggen onder de verkoop advies prijzen en zijn marktconform. Het verschil met ons collega bedrijf is derhalve nihil en de genoemde 20% slecht beargumenteerd / geïnterpreteerd. Bij de 2e afspraak bleek dat er bij uw auto een afwijkende Adapter nodig was voor het spoelen van de automaatbak. Aangezien wij in onze beleving alle adapters in het bezit hadden, wat achteraf dus niet bleek, konden wij de spoeling derhalve niet verrichten. Dit had inderdaad wellicht voorkomen kunnen worden. Wij werken met mensen, en deze kunnen “fouten” maken. Wel proberen wij deze “fouten” zo goed mogelijk binnen de kaders op te lossen. Bij de 3e afspraak is de automaat gespoeld. Bij het afhalen van de auto was de monteur nog in gesprek met een andere klant en heeft een winkelmedewerker mevrouw getracht te helpen. Er is ook vriendelijk gevraagd of mevrouw een momentje geduld had, echter wekte mevrouw de indruk op hete kolen te zitten. Derhalve heeft de winkelmedeweker zo goed mogelijk geholpen. De factuur was nog niet volledig opgemaakt en bevatte nog een aantal standaard regels in pakket vorm van de automaatspoeling waaronder diagnose. De winkelmedewerker communiceerde vragend: als het goed is… komt het eindbedrag dan op…. Mevrouw reageerde enigszins geïrriteerd dat dit niet het afgesproken bedrag was. De monteur welke nog met zijn andere klant in gesprek was kreeg er iets van mee, en zei nog, als mevrouw even geduld heeft… ik weet het wel, maar ben nu in gesprek. Waar er eerst haast was om de auto klaar te krijgen heeft de auto een paar dagen gestaan voordat deze gehaald werd. U kunt zich voorstellen dat aangezien wij meer dan 40 doorgangen per week hebben de informatie dan niet adequaat is op te noemen. Mevrouw reageerde geïrriteerd met: ik zal de mail er bij zoeken…. De winkel medewerker heeft hierop de afgesproken prijs vastgelegd en de factuur opgemaakt. Wij vinden het jammer dat de communicatie telkens de ene keer via mevrouw en de andere keer via meneer moest gaan. Dit heeft schijnbaar voor verwarring gezorgd. Derhalve hadden en willen wij graag met u in contact komen.

Snelle en goede onderhoud auto

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de 4 **** waardering Robert! Nog tips om er 5 van te maken? We staan altijd open voor verbetering!

Super snelle en eerlijke service

Mijn uitlaat liet ineens heel veel van zich horen. Ik kwam in de shop om te vragen naar een nieuwe demper.. Ze hebben direct onder de auto gekeken en daar bleek dat er meerdere dempers stuk waren. Ik ben toen thuis gebracht en de volgende dag was mijn auto alweer voorzien van een nieuwe uitlaat!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering Jolien! Wordt erg op prijs gesteld!

Vriendelijke en goede service!

Snelle, vriendelijke en goede service!

• Prijs/Kwaliteit

Dubbele bediening is van de week ingebouwd , dat is super netjes gedaan

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd prima service conform afspraak

Prima service, volgens afspraak (tijd en kosten) en vriendelijke, meedenkende en vakbekwame medewerkers. Goede sfeer..

Top service

Goede service en vriendelijk personeel een aanrader !!!

uitstekend

prima en goed geholpen

Kundig en vriendelijk personeel

Oog voor detail, vakwerk! fijne manier van communiceren

Uitstekende service

Goede service, alles wordt in overleg gedaan

Gewoon goed

Afspraak om 13 uur is 13 uur .Vlot geholpen helemaal naar wens.

• Prijs/Kwaliteit

Alleen geen leen fiets aanwezig

Kom ergraag

Nooit iets te veel, kan bij problemen altijd langskomen. Denken mee met problemen

Verstand van zaken

Goede service en snelle afhandeling

altijd goed.

Bij vragen en auto problemen een snel antwoord...duidelijkheid en prima reparatie.

Uitstekend geluid!

Ik heb een nieuwe subwoofer met versterker laten inbouwen. Dit in een megane 4 bose met al ingebouwde woofer. Dit speciaal voor de diepere lage tonen. Resultaat was ver boven verwachting! Wat een genot, al naar gelang. Van intiem concert tot lekker los gaan, elke dag een feest in de auto! Vriendelijk en deskundig door meerdere medewerkers geholpen bij de keuze voor deze installatie. Tnx Maarten!!

Prima geholpen

Prima geholpen. Tip. Misschien volgende keer bij banden wisselen van winter naar zomer even de velgen schoon blazen.

vlotte en nette behandeling

netjes ontvangen . telfoontje gehad toen auto klaar stond. goed voor elkaar

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie waardering!

Goede service..

Mijn auto’s in goede handen door het vakmanschap en expertise. Kom er graag, ook in de winkel.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie waardering hans! Wordt erg op prijs gesteld!

Fantastisch

Afspraak uitstekend uitgevoerd Kwaliteit van uitgevoerde werkzaamheden Uitstekend

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze overweldigende waardering!

Sehr guter Service

Einbau einer Doppelbedienung für Fahrschulwagen klappt hier reibungslos, immer wieder zu empfehlen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Bedienung
  • Sachverstand
  • Preis-Leistungsverhältnis

Prima en netjes bedrijf.

Houden je keurig op de hoogte wanneer onderdelen binnen zijn. Komen afspraken na.

• Prijs/Kwaliteit

Super goed en snel geholpen (reparatie auto) voor een redelijke prijs

Super goed en snel geholpen. Deskundige medewerkers die een eerlijk en helder advies geven. Geen rare verrassingen achteraf. Vriendelijk, behulpzaam en alles conform afspraak. Een dikke duim voor Autofirst.

Prima geholpen, snel

Alles volgens afspraak, attente monteur, oplettend!

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.