goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd klantvriendelijk, en een erg goede service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto\'s sinds jaar en dag bij Bjorn in onderhoud.\r\nIk vertrouw gewoon op zijn advies, en ik ben nog NOOIT verrast door onverwachte zaken.\r\nBjorn is altijd open en eerlijk en dat is een persoonlijke eigenschap.vakman op en top\r\n\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Bjorn een nette BMW 320i gekocht. Ik ben erg tevreden met de auto en bij de 3 bezoeken erg vriendelijk geholpen, Bjorn is de gemaakte afspraken nagekomen ondanks onderbezetting door ziekte. Ik weet inmiddels wat ik aan de auto heb en welke onderhoudszaken eraan komen, het blijkt een prima aankoop te zijn.