Hele goede service en vakmanschap.

Hele goede service en vakmanschap. Komen voor 100% hun afspraken na....kan ik iedereen aanbevelen. Groetjes May Huntjens

• Prijs/Kwaliteit

Björn is een vakman en heel klantgericht.

Ik ben al vele jaren klant bij Björn en ben heel erg tevreden m.b.t. de werkzaamheden die verricht worden en de klantbenadering. Björn en zijn medewerker Joey zijn vakmensen die ik met een gerust hart kan aanbevelen. Ik geef ze een score 10 en dat doe ik niet snel bij beoordelingen, maar hier is het terecht.

Perfecte service

Service zoals het hoort te zijn. Afspraken worden netjes nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit

Steeds goed en snel geholpen.

Wat beloofd wordt komt men na.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service. Levert uitstekend werk. Zeer klantvriendelijk.

Ik kom al jaren in de garage bij Björn. Hij is altijd heel klantvriendelijk en levert uitstekend werk samen met Joey. Ik kan hem voor 100% aanbevelen.

• Prijs/Kwaliteit

een top garage met juiste prognoses

Weet precies als ik klachten heb met bij geluiden.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ken Bjorn als een door en door betrouwbaar persoon.

Ik ben bij Bjorn al sinds hij werkzaam was als monteur bij een autobedrijf. Nooit een moment getwijfeld aan zijn deskundigheid en advies. Je zou haast denken dat hij communiceert met motoren. Zijn advies is voor mij heilig.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijk, vriendelijk en kundig geholpen

Kreeg de over gebleven olie mee, duidelijk uitleg wat gedaan is.

Top Service

Kennis van zaken en altijd een goede oplossing. En eerlijk over de staat van de auto en een full service voor een eerlijke prijs!

Prima.

Auto voorzien van een beurt, via kennissen doorverwezen naar Handels. Prima eerste indruk, betrouwbaar en goede service.

Gewoon super service

Veel kennis en ervaring altijd eerlijk en oplossing gericht

Vriendelijk en goed

Auto gekocht bij Bjorn Handels en nog steeds erg tevreden ermee!

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijk, betrouwbaar en deskundig!

Al jaren klant bij Bjorn, zowel voor onderhoud als aankoop van auto’s. Zeer deskundig en betrouwbaar. Hanteert eerlijke prijzen en stelt de klant voorop!

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, behulpzaam en bekwaam!

Meedenken met de klant, duidelijke uitleg van werkzaamheden en klantvriendelijk.

Goeie en eerlijke service

Eerlijk advies en een super service

hart voor zn zaak.

Meteen als je binnen komt, zie,en merk je,dit is n garage met passie voor auto’s , en klanten. Onze eerste kennismaking per telefoon was perfect. Het ging hier om n tweedehands auto die bij hen te koop stond. Omdat ik 165 km moest rijden, kreeg ik n uitgebreid verhaal te horen over de staat van de auto. Niet alleen de plus,maar ook de eventuele minpunten. De volgende dag naar daar gereden, gastvrij ontvangen, neemt alle tijd, en doet geen arrogante verkooptechniek. Na n uitgebreide testrit , op n correcte manier de verkoop afgehandeld. Björn ,en personeel, doen hun werk met passie,en dat straalt de garage uit.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze garage heeft er een klant bij!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ontvangst professioneel afwikkeling vd apk keuring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede en eerlijke informatie, technisch zeer bekwaam en betrouwbaar. Ik rijd daar altijd met een goed gevoel weg.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je binnen komt netjes vriendelijk en goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en klantgericht personeel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eerlijke en vriendelijke service bij Björn, al jaren Klank bij deze vakbekwame en betrouwbare garage. Topqualiteit wordt altijd afgeleverd en breng mijn auto daarom ook vol vertrouwen hier naar toe.