Wederom super geholpen.

Inmiddels komen wij nu al enkele jaren bij Heukske. Wij vertrouwen blind op de kundigheid op het hele team.

• Prijs/Kwaliteit

Allemaal (Marc, Mark Catja)altijd zeer vriendelijk, persoonlijk, vrolijk, behulpzaam en betrokken, blijft mijn garage!!!

top

top

perfect

afspraak heel gemakkelijk gemaakt; vervangende auto stond klaar; ik was onderweg en men heeft er alles aan gedaan om me te bereiken om te laten weten dat de auto klaar was. Ben blij dat ik klant van 't Heukske ben!

Top garage

Altijd beleefd en de afspraken worden correct uitgevoerd.

Prima - prijs/kwal = top

uitmuntend

bovenstaand woord zecht voldoende

Fijne garage

Auto laten keuren zonder problemen. Geen gekke fratsen. Vanwege steekproef moest ik met mijn zoontje van 2 wachten. We kregen een lift naar huis aangeboden. Zeer sympathiek.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

wordt zeer efficiënt en goed geholpen, geadviseerd over onderhoud

ben al jaren vaste klant en mijn onderhoud van de auto is prima geregeld, ben zeer tevreden.

Makkelijk online afspraak te maken

Makkelijk online afspraak te maken

Zeer goed.

Vakwerk. service

Goede service en klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Ik had de accu defect. 3 garage’s gebeld voor prijsinfo. Bij t Heukske kreeg ik de beste info wat betreft Prijs en duidelijke uitleg. Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan, dus de keuze was snel gemaakt. Kon er ‘middags fijn op afspraak terecht en werd keurig geholpen door monteur Marc. Reden om hier terug te gaan.

• Prijs/Kwaliteit

Ik kom hier al jaren. Ik word altijd goed geholpen. Er wordt meegedacht en gekozen voor de beste oplossing.

Duidelijk en betrouwbaar

Altijd fijne service.

Prima service.

Ben zeer tevreden over de onderhoudsbeurt en reparatie. Rekening was wel "pittig". Maar wat is nog goedkoop. Op de rekening geen rare dingen ( "eerlijke bedragen")

Uiterst tevreden!

Prima sevice. Zeer deskundig. Klantvriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Mooie hernieuwde kennismaking, fijn dat er ook wordt gekeken of iets ook echt nodig is.

Een kleinschalig bedrijf, met plezierige contact, hier ga je weer naar terug.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd betrouwbaar, geweldig team, vlotte service!

Ik ben al meer dan 35 jaar een zeer tevreden klant. Heb al die jaren ook via Heukske andere auto’s gekocht, altijd naar volle tevredenheid.

Fijne garage

Goed geholpen, en duidelijk geïnformeerd.

• Prijs/Kwaliteit

Goed , veilig, bekend en vriendelijk

Uitstekende vakkennis, aardig ruimdenkend in oplossingen en staan altijd voor je klaar. Dik tevreden!

Snel, puik en zeker.

Spoedreparatie eind december werd keurig behandeld, zowel op kantoor als in de werkplaats.

• Prijs/Kwaliteit

Geen klantvriendelijke garage te vinden denk ik

17 jaar heb ik voor mijn werk 150 km. per dag gereden. Onderhoud was in handen van autofirst-heukske. Nooit een vrije dag moeten nemen voor onderhoud of reparatie. Ik kreeg vaak een vervangende auto als de auto gerepareerd moest worden of op een tijdstip dat het mij uitkwam. Gezellig team waar ik volledig op kon vertrouwen.