• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, keurige ontvangt van de medewerkers. Kwamen zelfs enthousiast een kijkje nemen naar mijn bmw oldtimer. Werd gelijk geholpen voor de APK keuring. Keurmeester Michael heeft keurig advies gegeven en terplekke zoveel mogelijk geholpen. Nette prijs voor goede hulp!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto van mijn zoon moest APK gekeurd worden. Bij de merk-dealer zou dit rond de 800 euro gaan kosten omdat er wat dingen moesten gebeuren om de auto door de keuring te krijgen. Bij auto First zou dit 400 euro gaan kosten. Uiteindelijk bleken de reparaties die volgens de merk-dealer nodig waren om de auto door de keuring heen te krijgen helemaal niet nodig en was mijn zoon 30 euro!!!! kwijt. Zeer eerlijke mensen bij Auto First!