perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima prijs prestatie verhouding van reparaties. Verstand van zaken. Er zijn niet veel mensen die aan ijn auto mogen sleutelen. Autobedrijf Leidscherijn wél! !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor een bandenwissel. Plezierig contact, snel en effectief geholpen.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vriend en ik komen hier allebei met onze auto\'s (Fiat en Alfa) voor onderhoud en APK en we worden altijd snel en kundig geholpen. Fijn om zo\'n goede garage in de buurt te hebben!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf. Ik kom inmiddels al jaren bij Marc. No-nonsense, verstand van zaken en bovendien nog eerlijk ook. Prima!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, nemen de tijd om naar je te luisteren en je te helpen met de meest juiste prijs/kwaliteit verhouding en te zoeken naar de beste oplossing voor het probleem

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nReparatie van een storing op het dashboard. Ik kon vrij snel terecht.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel