goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service. Na aankoop auto met garantie bleek er iets niet goed te zijn. Gepuzzel wat het kon zijn. 8 weken een leenauto gehad. Helaas konden ze niet vinden wat er precies met de auto aan de hand was. Advies was om maar een andere gelijkwaardige auto uit te zoeken uit de showroom.\r\nUiteindelijk een nieuwe keuze gemaakt en de auto 2 weken mee gehad op proef en vandaag de auto definitief genomen met opnieuw 6 maanden garantie. Dus prima service en kwaliteit en nog oog voor de wensen van de klant.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf waardeloze service na aankoop auto. alles behalve correct behandeld na aankoop van de auto toen er van alles bleek mis te zijn met de auto
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen, garantie geval netjes opgelost.\r\nOp advies van de verkoper (jonge man) met bovag garantie gekocht zodat er een half jaar volledige dekking is.\r\nIk ben er weer heel blij mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, collega\'s onder elkaar erg behulpzaam en personen naar klanten toe ook zeker. Kijken naar de wensen van de klant. Groot aanbod aan auto\'s.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht, goede service en netjes geholpen door arjan. Kom er zeker weer.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inruil oude auto en Kopen gebruikte auto.\r\nGeholpen door Arjan vandaag, zeer vriendelijke jongeman en via de whatsapp contact gehouden tot bijna 00:00 door wat problemen van onze kant.\r\n\r\nZeer oplossingsgericht heeft hij zich opgesteld, en tot dusver zijn wij zeer gecharmeerd van deze aanpak.\r\nGa zo door!

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartelijk ontvangen. Uitstekende vriendelijke service. Kwalitatief goede Auto\'s aangeboden tegen een scherpe prijs. Ik beveel Autobedrijf Tappel zeker aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, goeie service en aardig en behulpzaam personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kon direct terecht voor een kleine reparatie. Vriendelijk, meedenkend en deskundig personeel!\r\nAanrader!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en vlot geholpen. Kreeg 2 week omruil garantie terwijl ik er niet eens om vroeg. Rij nu 3.5 week met veel plezier. Wel 6 maand garantie afgenomen omdat ik dan altijd goed zit.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer gastvrije ontvangst, ook in financieel opzicht waren er geen overkomelijke problemen en werd er volledig met ons meegedacht. Ook de inruil van onze oude wagen gaf geen enkel probleem en was voor ons ook nog eens een financiële meevaller.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Renault Scenic automaat gekocht zonder een proefrit of de auto in het echt gezien te hebben. Alles ging via mail of telefonisch en ik ben zeer tevreden met de afhandeling hoe ze de auto bij mij thuis afgeleverd hebben. Ik heb tijdens de gesprekken aangegeven dat het allemaal op goed vertrouwen ging en dat hebben ze niet geschaad.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier een andere Auto Gekocht ..\r\n ben er blij mee , en ben zeer goed geholpen ..\r\n

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief klant gericht en vriendelijk .\r\nTechnisch en kundig personeel

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk bedrijf meedenkend met de klant en zeer servicegericht ,geeft goed gevoel bij aankoop van gebruikte auto zeer tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen maand heb ik hier een auto gekocht. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en hun klantenservice, van het moment dat ik kwam kijken naar de auto tot de aflevering van de auto. Altijd goed contact gehouden over de afleverdatum en status van de auto. Dikke pluim voor de medewerkers can autobedrijf Tappel! Ga zo door jongens!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte opstelling van verkoper.\r\nVriendelijk en niet opdringerig.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk personeel, komt gelijk naar je toe om te helpen.