• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk bedrijf meedenkend met de klant en zeer servicegericht ,geeft goed gevoel bij aankoop van gebruikte auto zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen maand heb ik hier een auto gekocht. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en hun klantenservice, van het moment dat ik kwam kijken naar de auto tot de aflevering van de auto. Altijd goed contact gehouden over de afleverdatum en status van de auto. Dikke pluim voor de medewerkers can autobedrijf Tappel! Ga zo door jongens!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte opstelling van verkoper.\r\nVriendelijk en niet opdringerig.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk personeel, komt gelijk naar je toe om te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lof voor familiezaak Tappel Assen.\r\nIk kom uit het zuiden van het land. Via Marktplaats een occasion gezien en contact gezocht met autobedrijf Tappel.\r\nVia Whatsapp op zijn vrije avond contact gehad met adviseur Arjan. Indicatieve inruilprijs besproken en besloten de reis te maken naar het verre noorden. Eenmaal aangekomen was de auto uit de showroom gehaald, gepoetst en al. Handelaarsplaten zaten er al op voor een test rit en wat ik echt top vindt is dat de auto voorzien werd van een nieuwe APK. Zonder de nieuwe APK kon ik de auto niet direct meenemen. Hierover is niets besproken van te voren maar was al wel rekening mee gehouden door verkopende partij.\r\nIk vindt dat service. Zaken waar ik als leek slechts 1x in de 5 a 6 jaar mee te maken heb en niet bij stil sta... toch geregeld wordt door de garage. Bedankt voor alles. Gr

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed leuke garage en goeie hulp

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na opstart probleem met de auto..zeer goed geholpen..goede service...en prima oplossing.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De in december aangeschafte auto moest afgelopen week voor de APK. De auto is netjes gerepareerd en APK goedgekeurd. En ook nog voor een zeer schappelijke prijs. Keurig opgelost. Waarvoor mijn dank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was zeer goed. Zeer vriendelijk en een zeer goede info over de auto. Ik kom daar zeker weer als ik een nieuwere auto ga kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring, vanaf het bekijken van de auto\'s tot aan de aankoop en aflvering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, niet opdringerige verkoper die je van de juiste info voorziet

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief , klant vriendelijke en duidelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht en netjes geleverd met een top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week hebben wij ons oude boodschappenautootje ingeruild voor een jongere Suzuki Alto. Wij hebben deze auto hier gekocht omdat Tappel een betrouwbare en gemoedelijke indruk op ons maakte. Vriendelijk personeel en auto’s in elke prijsklasse. Kortom een fijn adres voor de aanschaf van je volgende auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk personeel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super autobedrijf met een fijne sfeer. Zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben blij verrast met de extra service aan mijn auto. En dat een afspraak gemaakt te hebben. Hier is klant nog Koning.