Zeer tevreden met Giulietta na zoekopdracht door garage Tappel

Wij zijn al jaren tevreden vaste klant bij garage Tappel. Omdat onze Alfa Romeo 159 sportwagon aan vervanging toe was hebben we na overleg met deskundige Erwin De Roos een zoekopdracht geplaatst en deze is door Arjan Schuttrups op geweldige manier verwerkt. Wij zijn nu trotse eigenaar van een Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM sportivo 105 speciali. Het is een zeer groot plezier om in deze sportieve auto te rijden. Hij rijdt fantastisch, heeft een prachtige wegligging , schakelt heerlijk en is gewoon een top car. Dankzij de goede zorgen van garage Tappel en zijn team zijn wij heel tevreden met onze nieuwe auto.

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf met zeer vriendelijk personeel!

Bij binnenkomst werd mij direct een kop koffie aangeboden. Ondanks de drukte die er op dat moment was zorgde de verkopers er voor dat ik snel geholpen werd. Na mijn nieuwe auto te hebben uitgezocht bleek dat voor apk 2 bandjes moesten worden vervangen, dit werd gratis voor mij gedaan! Kortom, ik zou hier zo weer een auto kopen en in mijn kennissenkring ook als tip geven om hier te kijken voor een auto.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige service verlening, zeer bekwaam

Prettige dienstverlening, direct geholpen, vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat mensen je zo snel helpen als je er zelf even geen verstand van hebt. Zeker een aanrader als je een autobedrijf zoekt!

Ambachtelijke garage

Sinds mijn 1e auto kom ik hier voor beurtjes apk en reparatie.

• Prijs/Kwaliteit

goed en vertrouwd gevoel bij Tappel

voor de tweede keer een auto gekocht bij Tappel in Assen en ook nu weer bevalt het uitstekend, goede en vriendelijke mensen met goed en eerlijk advies en uitleg.

Teleurstellend

Ik ben al een tijdje opzoek naar een giulietta,reed bij Tappel langs en zag een staan buiten voor 9.830 euro,had wel interesse, dus naar binnen gegaan,-trof daar een verkoper met 40 jaar ervaring zei hij-,had geluk was een week aanbieding werd mij vertelt nu voor 8830,- te koop,moet ik natuurlijk vandaag beslissen. Ben even naar buiten gegaan om even op internet te checken ,of de prijs redelijk was. Tot mijn verbazing stond die zelfde auto te koop voor 7.950 euro. 🤔

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

goede auto voor goede prijs

Altijd vriendelijk, altijd gericht om mensen te adviseren, te helpen en issues op te lossen. Auto vandaag opgehaald, alles is nog even nagekeken, nieuwe apk. zo laat je een klant tevreden weg gaan en dat is altijd hun streven.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en snel geholpen met aankoop van onze nieuwe tweede hands Vito

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Alfa al jaren bij Tappel in onderhoud.\r\nVanaf de eerste keer een gratis leen auto wat nog steeds zo is en altijd dezelfde gezichten in het bedrijf. Dat zegt behoorlijk wat!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote keus in occasions voor een prima prijs. Word goed de tijd genomen om een geschikte auto te vinden. Vooraf een proefrit gemaakt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Storing met herkenning sleutel ,\r\nDeze is kosteloos hersteld !\r\nDikke pluim voor Tappel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ontvangen en geholpen om de juiste auto te vinden. Aardige en behulpzame mensen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gebruikte auto gekocht. met 3 maand garantie. \r\ner trad een storing op .\r\nkon dezelfde dag nog langskomen en werd direct verholpen. \r\n deze garage is een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Half Nederland door gereden om een auto te kopen voor onze dochter. Van te voren telefonisch contact gehad met het bedrijf om door te geven dat wij van ver komen en om de auto vast te houden tot wij er zijn. Tot onze verbazing liepen er mensen om de auto heen en vertelde de verkoper dat deze gereserveerd is ( wat achteraf voor ons bleek te zijn ). Uiteindelijk de auto bekeken en op goed vertrouwen van de verkoper uit de showroom gekocht. Tot de dag van vandaag rijd ze er lekker mee rond en hebben wij een fijne indruk gekregen van het bedrijf. Zeker aangezien we al bij menig bedrijven zijn geweest. Gr

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enige tijd geleden een mooie BMW gekocht voor goeie prijs. De vorige eigenaar had de auto ingeruild met behoorlijk wat verborgen (en kostbare) gebreken. Tappel heeft een leenauto ter beschikking gesteld en met eigen werkplaats hun best gedaan. Waar men niet verder kwam heeft men de auto bij een specialist laten repareren. Erg blij mee!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto en camper moesten verkocht worden. Beide waren snel verkocht en tegen de afgesproken prijs. Prima afgehandeld door Auto First Tappel! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
  • Reden bezoek Andere reden

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer slecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf. Auto gekocht en toen bleek de airco niet te werken. Gebeld en kon gelijk een afspraak maken om dit kostenloos te laten repareren. Niet moeilijk doen ofzo. Toen ik hem weer ophaalde was er ook gelijk een lampje vervangen, die bleek stuk te zijn. Ze willen graag goede service geven, dat is duidelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klant vriendelijk \r\nneemt alle tyd voor ons \r\nraad het iedereen aan\r\ngr henri en corrie\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe zeer vriendelijke en correct!