Prima autobedrijf!!

Ik word altijd goed geholpen en als het echt nodig is met spoed!

Zeer goed !

Prima garage, goede service en aandacht voor de klant.

Goed en betrouwbaar bedrijf

AutoFirst Menno Walinga denkt goed met je mee. Ze staan open om betrouwbaar advies te leveren en zullen eerlijk handelen. Wel zijn de rekening erg hoog, maar daar tegenover zal er wel goed kwaliteit worden geleverd. Wel vond ik dat er weinig keuze was in auto's van de prijscategorie €2000 - €5000. De communicatie was vlot en soepels. Ik kreeg goed de indruk van de deskundigheid en stelde hun advies erg op prijs.

Prima service!!

Fijn bedrijf met goede communicatie, snelle service

De medewerkers zijn klantvriendelijk

De medewerkers zijn klantvriendelijk! Het ging bij mij om een APK en tijdens het wachten werd mij koffie aangeboden. Op andere momenten is er een goeie service.

• Prijs/Kwaliteit

Kwaliteit en service staan in Winsum voorop

Krijg zelf de indruk dat wat er ook is, welke vraag je ook hebt er wordt altijd met je mee gedacht naar een passende oplossing. Tevens bieden ze degelijke en betrouwbare service m.b.t. het aanschaffen van een auto, het onderhoudsplan en adviseren ze ook wat de voordelen en/of nadelen zijn. Kortom een garagebedrijf waar de medemens mee telt.

• Prijs/Kwaliteit

Wederom zeer vriendelijk, vakkundig en snel geholpen

Na mijn verhuizing een rondtocht langs garage bedrijven gemaakt omdat ik niet tevreden was over mijn dealer garage. Auto Walinga is een verademing na slechte ervaringen met de lokale garages. Altijd vriendelijk, altijd meedenkend met de klant en misschien nog wel het belangrijkste: het is er altijd druk, het kenmerk van kwaliteit leveren ! Aanrader

Vriendelijk en vakkundig

Afspraken komen ze na, bellen even bij bijzonderheden.

Klantgericht en perfect opgeleverd

Vriendelijke eigenaar die zijn auto's spik en span oplevert. Alles goed nagelopen en met een vertrouwd gevoel in een mooie auto naar huis gereden.

Vlot

Vlot en kundig geholpen

Prima garage

Deskundig vriendelijk behulpzaam

mee denkend

Ze proberen in alles een goede oplossing te vinden, en alles wordt snel en adequaat geregeld.

Auto moest gekeurd worden

Mogelijkheid om te wachten tot ze klaar zijn met de auto, vriendelijk personeel

fantastich

goede service en vriendelijkheid en duidelijkheid

Echt super

Ik heb meerdere auto’s bij dit bedrijf mogen kopen super onderhoud kunnen laten uitvoeren en wordt nog altijd super geholpen als er een probleem is met de auto en de koffie staat altijd klaar kortom super gastvrij bedrijf waar vakwerk de standaard is

• Prijs/Kwaliteit

Prettige communicatie, betrokken, deskundig en volgens afspraak.

Na telefonisch en e-mail contact samen met mijn partner de rit naar het mooie Friese land ingepland voor een proefrit. Informatie die ik vooraf had gevraagd over o.a. onderhoud van de auto bij de vorige eigenaar netjes toegestuurd gekregen. Ontvangst was prima en de proefrit idem dito. Afspraken gemaakt voor het afleveren met een all-in all-in pakket (onderhoudsbeurt, apk garantie e.d.). Bij het ophalen van de auto later in de week bleek men er twee nieuwe voorbanden bijgeleverd te hebben en de auto was uitgelijnd. Ik had eerder niet geconstateerd dat de voorbanden niet gelijkmatig waren afgesleten vandaar de uitlijning en de nieuwe banden. Extra service waarvoor dank Dennis! Al met al prettig zaken gedaan, open communicatie en aanbevelingswaardig!

• Prijs/Kwaliteit

Kwaliteit vriendelijkheid service en vakmanschap.

Zie boven

Vriendelijke en deskundig personeel

Prettig

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend autobedrijf en goede monteurs

Zeer netjes en keurig bedrijf met technische vakbekwame monteurs

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer vriendelijk, meedenkend, goede prijs / kwaliteit

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en vakkundig personeel.

Prima garage met uitstekende monteurs en goede service.

Vriendelijk en snel

Ongeacht waar ik voor kom, ik word steeds weer vriendelijk te woord gestaan, snel geholpen en er wordt iedere keer weer met me meegedacht.

H Roersma

Goede garage top service ben er graag als klant al 10 jaar en ze zijn daar erg vriendelijk

Uitstekende garage

Goede kwalitei en service gericht, persoonlijk contact is belangrijk.

zeer goeie ervaring

Dit is een bedrijf die net als wij niet zeiken en zeuren maar gelijk aan pakken. Zeer tevreden, goeie communicatie.

Sint Michaelsberch 4

8831ZM Winsum