zeer tevreden

Banden laten vervangen, zelf ingekocht en monteur heeft ze gemonteerd. Het was nogal druk op de werkvloer maar dat mocht niet een probleem zijn. Geheel tevreden.

Goede en deskundige service

Altijd behulpzaam. Goede adviezen. Deskundigheid.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle diagnose en snel opgelost

Via een kennis contact opgenomen met het bedrijf. Kon direct langskomen, op een zaterdag, en maandagmiddag was de auto weer klaar. De meegegeven leenauto zorgde ervoor dat ik mobiel kon zijn.

Hele goede garage

Zeer klantvriendelijk en altijd op zoek naar de beste oplossing.

• Prijs/Kwaliteit

Wordt altijd direct geholpen!

Zodra met een probleem aankom wordt ik als het even kan direct geholpen! En er wordt altijd naar de goedkoopste oplossing gezocht.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar, deskundig en persoonlijk, stuk voor stuk toppers!!

Betrouwbaar, deskundig en persoonlijk, stuk voor stuk toppers!!

geweldig,snelle service

Goede garage,snelle afhandeling i.v.m aanschaf andere auto

Prettige ontvangst en meedenkend

De intentie was om een auto te bekijken en nog niet direct te kopen, maar door de prettige ontvangst positieve benadering en meedenken in oplossingen, dusdanig vertrouwen gekregen dat we over zijn gegaan tot kopen van deze auto.

service is prima,

Ik vond de rekening aan de hoge kant

Klantvriendelijk goede service

• Prijs/Kwaliteit

Aardige mensen alles is mogelijk en niks is te gek

zeer prettig.

prima kwaliteit en vakmanschap

fijne garage

altijd een goede behandeling voor mijn auto, prijzen zijn helder de medewerkers doen hen uiterste best om de klus te klaren. zeer vriendelijk naar de klanten

uitstekend

wordt altijd goed geholpen,soms is het te druk maar is aan de andere kant een goed teken dat ze hun werk goed doen ,,voor niet belachelijke prijzen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf, alleen jammer dat we moesten wegrijden met een tank benzine voor maximaal 50 km.

Prima autobedrijf

Prima kennis

Eerlijkheid.

Zoals afgesproken, alles uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

kan goed met deze mensen afspraken maken. die ze nakomen

Altijd goed voorelkaar

Lang op zoek geweest naar een betrouwbare garage waar ik echt geholpen word. Uiteindelijk bij AutoFirst Menno Walinga uitgekomen. Menno en zijn collega's zijn altijd behulpzaam en nemen de tijd. Communicatie is uitstekend en ze kennen de klanten en hun behoeftes. Hier is het niet AutoFirst maar eerder CustomerFirst!

Aankoop auto

Vlot en meedenkend bedrijf, super!

Ontevreden

We werden slecht op de hoogte gehouden, het duurde onnodig lang en er werden ongevraagd materialen vervangen.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals de site zegt: "Geen gedoe, goed geregeld"

Nu een paar keer, redelijk ad-hoc, bij AutoFirst Menno Walinga langs geweest met mijn auto's. Had goede ervaringen met een andere, ver weg liggende, Auto First locatie, dus wat terughoudend met zoeken naar een nieuwe garage. Maar geen spijt van deze locatie

• Prijs/Kwaliteit

Niets op aan te merken, perfect!

Auto voor APK en kleine beurt langs gebracht, en ondanks de waslijst aan onderdelen die aan vervanging toe waren (geen verrassing), was alles dezelfde dag nog klaar! Keurig eerst over alle reparaties telefonisch contact gehad, ter bevestiging. Ik wist dus precies waar ik aan toe was en had geen onverwachte kosten :) Ondanks de waslijst aan reparaties, kostte alles opgeteld minder dan ik gedacht had. Perfect!

Prima autobedrijf!!

Ik word altijd goed geholpen en als het echt nodig is met spoed!

Sint Michaelsberch 4 8831ZM Winsum