Klantvriendelijkheid is uitstekend

Betrouwbaar autobedrijf

Prettige afhandeling.

Snelle afhandeling met koffie

Snel goed geholpen

Onze achter rem bleef vast zitten snel een telefoontje en de chef werkplaats, “kom maar direct” we hadden nog garantie en dus was het snel geregeld met nieuwe remmen achter ben ik weer vertrokken

Super service!

Ik heb een Opel gekocht bij auto centrum Hoogezand, helaas wou deze na een maand niet meer starten. Maar de mannen van auto centrum Hoogezand hielpen mij vriendelijk en kostenloos weer op weg! Dikke aanrader wat mij betreft!

Goede en snelle service.

het is daar wel goed

Mijn ervaring bij de garage is heel goed

Betrouwbaar

Jonge Astra aangeschaft. Je koopt niet elke dag een andere auto. Was begrip voor. Hebben geduld en komen eventueel gemaakte afspraken na. Auto werdt netjes afgeleverd met 4 Vredestijn all weather banden en remschijven / blokken voor. Prijs auto was oké. Markt ontwikkeling / economie zorgt in het geheel voor hogere prijzen auto's.

Goede en vlotte service

Na 45 minuten kon ik mijn auto weer meenemen, na een kleine beurt en APK. Ook een kopje koffie stelde ik zeer op prijs

goed geholpen

zeer te vrede en goed geholpen

• Kwaliteit

Uitstekende service en zeer vriendelijke medewerkers

Prima overleg over het onderhoud en de bijbehorende APK

• Kwaliteit

Zoals ik gewend ben ben ik ook nu weer goed geholpen

Er werd meegedacht en er is geen overbodig onderhoud uitgevoerd, kortom zoals het hoort.

dik voor elkaar

niks te melden

Prima!

Kop koffie gekregen tijdens APK-Keuring en prima service

• Kwaliteit

Goed geholpen en eerlijke verkopers met service

Zeer fijne zaak, afspraak is afspraak. Auto netjes opgeleverd met nog zelfs een kwart benzine erbij. Dat is service! Heel erg bedankt Franco en tot de volgende keer,

Zeer tevreden !

Al jaren klant. Staan altijd voor je klaar.

uitstekende serv

Zeer goede garage goede service dik voor elkaar

Ervaren personeel

Geweldig personeel. Ben heel tevreden .mensen met ervaring

Klantvriendelijk eerlijk meedenkend verkoper

Op zoek naar een andere auto verkoper neemt de tijd en denkt mee in welke soort auto bij je past. Ook binnen budget en goede ruil oude auto.

Atid goed geholpen

AL MEER DAN 10 JAAR KLANT

• Kwaliteit

Mijn ervaring is heel goed.

Ik word altijd goed en snel behandeld.

• Kwaliteit

Altijd vriendelijke ontvangst, met koffie. Sowieso kom ik er 2 x per jaar voor de bandenwissel.

Alles goed geregeld ,aardige mensen

Afspraak gemaakt,als het nodig is ,brengen ze je weer naar huis, en als de auto klaar is halen ze mij weer op . Dus een tevreden klant

• Kwaliteit

Zoals gewoonlijk weer zeer netjes geholpen, komen hier niet voor niets als bijna 20 jaar. Ze staan altijd voor je klaar, denken met je mee en dat met hele nette prijzen. Topbedrijf en medewerkers

• Kwaliteit

Klantvriendelijk, goede dienstverlening en vakwerk.

We woonden nog niet zolang in deze woonplaats., Eerste kennismaking:,Binnen komen om een lampje te verwisselen, en in no time wordt het geregeld, top. Nog steeds, altijd goed geholpen en zeer vriendelijk en correct behandeld. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Over Autocentrum Hoogezand

Autocentrum Hoogezand verwelkomt nieuw werkplaatsconcept: CarProf HOOGEZAND Autocentrum Hoogezand is volop in beweging. Met de aanstelling van een nieuwe chef in de werkplaats en de komst van een eveneens nieuw werkplaatsconcept, is Autocentrum Hoogezand helemaal klaar voor 2021. Autocentrum Hoogezand werd vorig jaar overgenomen door Jaap Dik Auto’s in Assen. Een mooie stap voor de toekomst. “Zo gaan we per 1 januari over op CarProf. Deze formule werd onlangs uitgeroepen tot beste werkplaatsconcept van dit moment”, vertelt Erwin Bakker. Zo kunnen de monteurs in de werkplaats topservice bieden aan 24 automerken, zonder tussenkomst van de dealer. “Maar ook profiteert de klant van 24 maanden reparatiegarantie. Niet alleen worden onderdelen die binnen 24 maanden kapotgaan, vervangen. Ook het uurloon wordt niet afgerekend. Uniek, want normaal gesproken staat hier 3 maanden garantie voor.” Met de komst van CarProf, is straks ook de bijbehorende pechhulp-pas beschikbaar bij Autocentrum Hoogezand. Voor €29,95 per jaar volledige dekking in Europa, vervangend vervoer, zelfs eventuele, noodzakelijke hotelovernachting en woonplaatsservice zijn hierbij inbegrepen. En sluit je bij de aankoop van je auto een comfortpakket (of meer) af, zit deze pas er al bij in”, legt Erwin uit. Naast een werkplaats vol vaklui, heeft Autocentrum Hoogezand een grote showroom met zo’n 250 occasions op voorraad. Klanten die op zoek zijn naar een betrouwbare, gebruikte auto hebben bij Autocentrum Hoogezand volop keuze uit diverse merken. “Zowel in ons occasions-aanbod als in de werkplaats, zijn we niet merk gebonden. Wel hebben we hier een specialisatie in VW en Opel, maar we kunnen voor ieder merk onderhoud en reparatie op topniveau uitvoeren.” Klanten kunnen eveneens gebruik maken van het onderhoudsplan. Voor een vast bedrag per maand dek je het jaarlijkse onderhoud af. De apk, een grote én kleine beurt zijn inbegrepen. Een plan dat in modules uit te breiden is,

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen