Een wijze les geleerd, maar wel jammer

Koop nooit een auto zonder garantie bij Jaap Dik! Toen mijn KIA Sportage vanaf het begin een groot probleem had (steeds wegvallen vermogen) is de wagen tot 3 maal terug geweest. Goed bedoeld, maar na 8 weken rond te rijden in deze onveilige auto was de conclusie: Het moet wel aan de LPG-installatie liggen. Wachttijd LPG-specialist 3 weken :-( Ik had enorme spijt van mijn aankoop, want heb een auto nodig voor mijn werk. Bovag ingeschakeld, want ik vond dat ik, ondanks geen garantie, wel rechten had. Teleurstellend aanbod na bemiddeling: Opnieuw een poging het euvel te vinden in garage Jaap Dik Hoogezand. Ja, sorry, daar had ik geen vertrouwen meer in natuurlijk. Uiteindelijk bleek bij een andere garage wat het probleem was. Het was niet de krukassensor zelf (was al door Jaap Dik uitgelezen), maar het stekkertje van de sensor was versleten en maakte bij een warme motor niet meer goed contact. Ook bleek er in het verleden gerommeld te zijn met de auto. Signaallampjes uitgeschakeld, lampda-sonde niet aangesloten door foutieve bedrading. Niet de schuld van Jaap Dik (waarschijnlijk een vorige eigenaar), maar niet fijn als bij de koop gezegd wordt dat de auto in orde is met nieuwe apk erop. Uiteindelijk bijna € 2.000 aan extra kosten gemaakt (w.o. ook nwe distributieriem die direct vervangen moest worden/was niet bij verkoop gemeld). Overall conclusie: allervriendelijkst personeel, maar nooit echt gevoeld dat ze zich mede-eigenaar van het probleem voelden. Tja, want ik had de auto zonder garantie gekocht. Een hele dure les. Ik heb overigens nooit geprotesteerd tegen de extra kosten, maar zou het wel chique vinden dat een deel van de laatste factuur (van andere garage) toch nog door Jaap Dik vergoed wordt.

Al JAREN LANG klant !!

Zeer goed kontact met VOLTALLIG peroneel. Controlebeurten/reparaties worden tot mijn VOLLE TEVREDENHEID uitgevoerd . Staan ALTIJD voor mij klaar !

Fijne garage

Goede garage fijn personeel word vriendelijk geholpen

Auto in onderhoud

Heb mijn auto altijd bij Jaap Dik in onderhoud, zeer goede service vriendelijk en correct

• Kwaliteit

Volste vertrouwen in hun deskundigheid

Er wordt met mee meegedacht. Wordt vriendelijk te woord gestaan, zowel aan de telefoon, als aan de balie. Kopje koffie tijdens het wachten.

heel goed

Deskundigheid snelle service

Duidelijk afspraak nakomen.

• Kwaliteit

Fijne service, snel klaar en niet duur.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

APK-keuring in ongeveer 15 minuten klaar, vrij snel.

Vrijdag 12-05-2023 mijn auto voor de APK-keuring en nog geen anderhalf uur later stond ik weer bij de garage. Want een dimlicht deed het opeens niet meer en dat konden ze snel verhelpen en vervangen. Dus ik dacht dat is service omdat ik net geweest was voor APK en kreeg ik te horen dat ik die lamp ook nog even moest betalen. Wordt er tegen mij gezegd dat het kosten zijn voor het erin zetten wat nog geen vijf minuten werk is. Ik vond dat wel een beetje geldklopperij.

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor het reviewen van ons bedrijf. Wel erg jammer dat u het vervangen van een lampje geldklopperij noemt. Een APK is voor een autobedrijf een kostenpost ipv een verdienste, de winst zit hem in het eventuele meerwerk van een APK. Dat na het keuren er een lamp stuk gaat is jammer maar dit kan gebeuren. Wat zou de reden moeten zijn dat wij de kosten voor onze rekening nemen? terwijl wij aan een APK niet verdienen. Wij rekenen voor een APK €39.50 een monteur kost inclusief de BTW € 96,- per uur. Een APK duurt ca 30 min dus dat is al € 48,- aan arbeidsloon daar komt nog 7 euro afmeldkosten bij, dit maakt samen € 55,- in welke wereld is dan geld vragen voor een lampje geldklopperij? Hierbij hebben we het nog niet gehad over de kosten voor gereedschap, bruggen en ander materiaal zoals remmenbank etc. MAW alvorens u iets geldklopperij noemt zou u zich wellicht eerst eens kunnen verdiepen in de daadwerkelijke kosten, alvorens zulke beweringen te doen. Wellicht dat deze uitleg u anders doet inzien. Met vriendelijke groet, Erwin Bakker Jaap Dik Hoogezand

Super bedrijf

Zijn zeer klantvriendelijk

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor het reviewen van ons bedrijf. We zien dat u een ruime voldoende geeft. Dank hiervoor, echter geeft een 7 nog een hoop ruimte tot verbetering. Heeft u tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren? Graag uw reactie. Met vriendelijke groet, Erwin Bakker Jaap Dik Hoogezand

Goede service en vriendelijk personeel.

Top garage

Al klant vanaf 1975 vele opels daar gekocht.

Helemaal goed

vriendelijke ontvangst en goede service.

Alles volgens afspraak

• Kwaliteit

Van a tot z is alles goed geregeld.

Snel geholpen, de werkzaamheden goed afgehandeld prima.

Fijne garage!

Vriendelijk personeel!

• Kwaliteit

Tor in de puntjes geregeld

Helemaal top en goed geholpen.

• Kwaliteit

Al jaren vaste klant. Nog steeds tevreden.

Goed contact. Afspaken altijd nagekomen.

• Kwaliteit

Ik heb goede ervaringen met uw bedrijf

Ik wordt er altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan en de afspraken worden goed nagekomen.

• Kwaliteit

Mijn puntjes zijn netjes opgelost

Puntjes na aankoop netjes opgelost

• Reden bezoek Andere reden

reeds een afspraak gemaakt

ervaring prima

Goede en accurate servo

Goede en prettige service

Een tevreden klant

Voldoet aan de verwachtingen

Goede werkplaats

Kom er al jaren. Afspraken goed. Rep araties goed. Services goed. Eén nadeel: zit redelijk ver van Bedum af.

helemaal goed

heel goed geregeld en allemaal heel vriendelijk , geweldige service .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.