Mooie auto gekocht en zeer goed behandeld

Wij hebben paar week geleden onze peugeot 308 hier gekocht. Keurige auto, keurige showroom en vriendelijk personeel. Omdat ik geen inruil had en de distrb riem nog vervangen moest worden kreeg ik zonder enige moeite een leenauto mee ter overbrugging. Deze garage is een aanrader!!!

• Kwaliteit

vlot geregeld en goed uitgevoerd

Bandenwissel

• Kwaliteit

We gingen naar autocentrum vanwege lekkage van het koelsysteem. Het probleem was snel gevonden. Onderdeel besteld. Dag later weer rijden.

• Kwaliteit

Altijd een goede service en betrouwbaar

nvt

Goede service, aardig personeel

Heb goede ervaringen met dit auto bedrijf,

• Kwaliteit

Al jarenlang een goed bedrijf

Aardige mensen, vooral in de werkplaats

Zeer klantvriendelijk

Wordt altijd goed en oprecht geholpen

• Kwaliteit

Vriendelijke medewerkers, duidelijk en eerlijk.

Ben al meer dan 35 jaar klant en dat zegt genoeg volgens mij

Deskundig betrokken adviserend klant staat voorop. Snel geholpen. Positief ingesteld. Niets is teveel

• Kwaliteit

Zeer goede ervaring met deze autobedrijf

Hier een Fiat Punto evo 1.3 m- het gekocht. De auto is keurig netjes afgeleverd en alle afspraken zijn ze nagekomen. Na 2 weken bleken er 2 brandplaatjes kapot te zijn. Dit probleem werd keurig opgelost zonder problemen. Ze doen nooit moeilijk en lossen problemen met de auto netjes op en hier kunnen veel autobedrijven en voorbeeld aannemen. Ben daarom ook zeer tevreden. Ga zo door toppers! Gr. Fam Pietersen.

• Kwaliteit

Kom al vele jaren bij deze garage in ale tevredenheid. Goede ontvangst zeer goede monteurs altijd overleg. Zeer goede garage.

• Kwaliteit

Goede service en goed geholpen , met een bakkie koffie tijdens het wachten.

• Kwaliteit

Goed en snelle service en vriendelijk

Goed geholpen

Zeer goede service

Auto hier gekocht. En achteraf bleek er iets aan te mankeren en dat is zeer netjes opgelost!!

• Kwaliteit

Service gericht, eerlijk personeel.

Reparaties betaalbaar uitgevoerd.

Perfecte service

De reparatie werd snel en goed uitgevoerd.

• Kwaliteit

Tevreden over gang van zaken

Was op zoek naar andere auto en ben naar tevredenheid aan een andere auto geholpen.

• Kwaliteit

Betrouwbaar en altijd klaarstaand.

PRIMA

Ik ben in deze garage sinds "mensenheugenis" altijd op tijd geholpen op de afspraak. En ik rijd heen en terug omgeveer 30km terwijl er op steenworp afstand van mijn huis ook een opel dealer was (nu al sinds 5 jr. weg)Maar ik heb mijn auto's altijd in onderhoud in Hoogezand. Uitstekende garage.

• Kwaliteit

Reeds meer dan 40 jaar bij dit bedrijf klant, zegt dus genoeg !

Staan altijd klaar voor ,eventuele hulp.

• Kwaliteit

Aan de telefoon en vervolgens aan de balie heel prettig geholpen

Verder heel hulpvaardig bij andere vragen m.b.t. de auto om uit te zoeken of ik daar bij geholpen ben.

• Kwaliteit

zeer goede service goede garage

zeer goede ervaring goede service klant vriendelijk..

Uitstekende ervaring met Autocentrum Hoogezand

Rustig rondgelopen door de showroom van Autocentrum Hoogezand! Rustig alle tijd kunnen nemen. Kop koffie erbij! Wanneer er vragen waren moest ik even roepen! Uitgekozen bij Autocentrum Hoogezand, een Opel Astra. Proefrit gemaakt. Hierna waren er van mijn kant nog wat vragen en/of wensen. Hier werd gelijk positief op gereageerd. Ook een update van de navigatie zat erbij inbegrepen. Erg fijn contact met de eigenaar en overige medewerkers. Kortom, met een goed gevoel naar huis én op weg! Een aanrader, autocentrum Hoogezand!!!

ZeerPositief

Klanggericht en erg meegedacht tijdens aankoop nieuwe auto

Over Autocentrum Hoogezand

Autocentrum Hoogezand verwelkomt nieuw werkplaatsconcept: CarProf HOOGEZAND Autocentrum Hoogezand is volop in beweging. Met de aanstelling van een nieuwe chef in de werkplaats en de komst van een eveneens nieuw werkplaatsconcept, is Autocentrum Hoogezand helemaal klaar voor 2021. Autocentrum Hoogezand werd vorig jaar overgenomen door Jaap Dik Auto’s in Assen. Een mooie stap voor de toekomst. “Zo gaan we per 1 januari over op CarProf. Deze formule werd onlangs uitgeroepen tot beste werkplaatsconcept van dit moment”, vertelt Erwin Bakker. Zo kunnen de monteurs in de werkplaats topservice bieden aan 24 automerken, zonder tussenkomst van de dealer. “Maar ook profiteert de klant van 24 maanden reparatiegarantie. Niet alleen worden onderdelen die binnen 24 maanden kapotgaan, vervangen. Ook het uurloon wordt niet afgerekend. Uniek, want normaal gesproken staat hier 3 maanden garantie voor.” Met de komst van CarProf, is straks ook de bijbehorende pechhulp-pas beschikbaar bij Autocentrum Hoogezand. Voor €29,95 per jaar volledige dekking in Europa, vervangend vervoer, zelfs eventuele, noodzakelijke hotelovernachting en woonplaatsservice zijn hierbij inbegrepen. En sluit je bij de aankoop van je auto een comfortpakket (of meer) af, zit deze pas er al bij in”, legt Erwin uit. Naast een werkplaats vol vaklui, heeft Autocentrum Hoogezand een grote showroom met zo’n 250 occasions op voorraad. Klanten die op zoek zijn naar een betrouwbare, gebruikte auto hebben bij Autocentrum Hoogezand volop keuze uit diverse merken. “Zowel in ons occasions-aanbod als in de werkplaats, zijn we niet merk gebonden. Wel hebben we hier een specialisatie in VW en Opel, maar we kunnen voor ieder merk onderhoud en reparatie op topniveau uitvoeren.” Klanten kunnen eveneens gebruik maken van het onderhoudsplan. Voor een vast bedrag per maand dek je het jaarlijkse onderhoud af. De apk, een grote én kleine beurt zijn inbegrepen. Een plan dat in modules uit te breiden is,

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen