voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom er al enkele jaren voor onderhoud & apk met diverse auto\'s. Geen superzaak maar gewoon een normale vakgarage waar ze het onderhoud naar behoren en tegen redelijke prijzen doen. Prima reden voor mij om er als klant terug te komen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb goede ervaringen met Car Center Rijkerswoerd. Ik word er vriendelijk geholpen en ga er altijd weer tevreden weg. Zo hoort het volgens mij ook te zijn, zo help ik mijn klanten per slot van rekening zelf ook altijd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele jaren ervaring met Car Center Rijkerswoerd en door hun goede service, betrouwbaarheid en scherpe tarieven wil ik ze langs deze weg een PLUIM toezenden.\r\nHet contact loopt erg vriendelijk, afspraken worden kordaat nagekomen en bij bijzonderheden treden zij netjes in overleg. Uw auto is bij dit adres is goede handen!!! \r\n\r\nEerdere auto\'s die wij bij hun in onderhoud hebben gehad zijn:\r\nOpel Vectra 1.9 cdti\r\nVolkswagen Polo\r\nVolvo S60 D5\r\nFord Focus\r\n\r\nOp dit moment hebben we een Audi A6 Avant automaat bij hun in onderhoud. \r\nZe hebben minimaal net zoveel kennis dan een merkgebonden dealer (zoals de Audi dealer Zijm).\r\nZe wisten te vertellen dat in een CVT automaat 7,5 liter automaat olie gaat terwijl Zijm zich vergisten in een slordige 5 liter. Ze gebruiken Kroon olie.\r\n\r\nKortom goede kennis, goede kwaliteit materialen en zeer vaardig en klantvriendelijk personeel!\r\n\r\nCCR bedankt tot dusver!!!\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nJilbert Woudenberg\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf. Uiterst betrouwbaar personeel. Super prijs-kwaliteit verhouding. Ook bij onderhoud: er worden geen zaken gerepareerd en/of in rekening gebracht die niet absoluut noodzakelijk zijn. Waren alle bedrijven maar zo betrouwbaar. Dikke pluim voor Eugéne en zijn personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf geweldig personeel geweldige service! Ik raad ze zeker aan want ze zijn de beste!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en zeer professioneel bedrijf !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend. Zeer betrouwbaar en zeker niet uit op onnodige reparaties. Een jaar lang problemen gehad met remmen die vastliepen. Door verschillende garages nagekeken gemaakt en vervolgens weer hetzelfde probleem. Toen dit euvel voor mijn vakantie weer optrad ben ik naar Carcenter Rijkerswoerd gegaan. Heel goed geholpen. Ondanks dat ik zelf aangaf alles te willen laten vervangen, ging men daar niet op in. Zij gingen achter de oorzaak aan door in auto proef te rijden en toen de remmen weer vast begonnen te lopen, bleek na onderzoek de remleidingen aan vervanging toe te zijn en de remklauwen achter. Bestelde remklauwen met metalen busjes i.p.v. kunststof. Na de reparatie reeds 3700 km gereden zonder problemen. Fantastisch!!!! Hoewel de rekening flink was, was de hoogte prima verklaarbaar en alleszins redelijk! Ook verschillende auto\'s al jaren bij dit bedrijf laten keuren. Altijd deskundig en betrouwbaar gebleken. Bovendien is het personeel heel vriendelijk. De eigenaar Eugene mag trots zijn op zijn bedrijf en zijn personeel.\r\nIk ben een zeer tevreden klant!!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren vaste klant. Diverse auto\'s waren/zijn tot volle tevredenheid in onderhoud bij Car Center Rijkerswoerd in Arnhem. Ook de prettige omgang en duidelijke informatie over de te verrichten werkzaamheden scheppen vertrouwen. Aanspraak op garantie is nooit aan de orde geweest - heeft vast te maken met de aanwezige deskundigheid.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf waar ik al vele jaren klant ben.\r\nDeskundig,klantvriendelijk, komen afspraken na.\r\nEen bedrijf zoals een bedrijf hoort te zijn.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben erg netjes door iedereen geholpen\r\nen heb een goede auto gekocht.\r\nvoor een redelijke prijs

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb me auto al meerdere malen hier gebracht voor grote beurt en APK en ben eigenlijk altijd tevreden\r\n\r\nGoede services tegen een vriendelijk prijs

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb al jarenlang meerdere auto\'s bij CC Rijkerswoerd in onderhoud.\r\nGaat altijd perfect en voor een redelijke prijs. Kleine dingen worden meestal gratis verholpen, zoals lampjes vervangen e.d.\r\nEr wordt mee gedacht met de klant. Dit is voor mij een topbedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren bij dit bedrijf, even dit jaar niet i.v.m. een andere auto 12 mnd garantie,maar loopt af en ga weer terug naar dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede kennis van zaken, prima prijsstelling/inruilwaarde.\r\nGoede contactuele en klantvriendelijkheid.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, correcte afhandeling van reparaties etc, voor een goede prijs